Ortaokul öğrencilerinin algılanan okul iklimi ve beden eğitimi yatkınlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
METE ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Okul sporlarına katılan lise öğrencilerinin sporda ahlaktan uzaklaşma ve sosyal medya bağımlılığının bazı değişkenlere göre incelenmesi
BURCU SEZEN KILINÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sportif faalitlere katılan ve katılmayan mahkumların ahlaki uzaklaşma eğilimleri ile psikolojik sağlamlıklarının incelenmesi
FERİT BOLATKOL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinde rekreasyonel fayda algısı etkinlik tecrübe düzeyinin incelenmesi
GÖKÇE ŞİMŞEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin beden okuryazarlığı algıları ile öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
YUNUS MACAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı
Beden eğitiminde temel psikolojik ihtiyaçlar ile algılanan nedensellik odağı arasındaki ilişkinin mutluluk düzeyine etkisi
ALİ HAYDAR SERİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Pandemi döneminde öğrencilerin beden eğitimi dersi mutluluk düzeyleri ile algılanan stresleri arasındaki ilişki
NİSA NUR AKKAYNAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Pandemi döneminde beden eğitimi öğretmenlerinin öğrencilerini fiziksel olarak aktive edebilme öz yeterlikleri ile mesleki doyumları arasındaki ilişki
ALPCAN KESKİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı