Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Sosyal Uyum Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
MELEK AÇIKYER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
AFET KAVRAMININ BİLGİ OKURYAZARLIĞI BAĞLAMINDA DEPREMZEDELER TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
EMEL ŞEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Dezavantajlı Grupların Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlar Hakkında Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dair Fenomenolojik Bir Araştırma
ASLIHAN ÇAGLAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin 21. yüzyıl becerileri çerçevesinde dijital yetkinlik düzeyi: Adana ili örneği
BURCU AKDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının dijital vatandaşlık düzeylerinin dijital vatandaşlık alt boyutlarına göre incelenmesi
MERT BERK PARSAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul sosyal bilgiler ders kitaplarında yer alan sorumluluk yardımseverlik vatanseverlik ve saygı değerlerinin incelenmesi
AYŞE YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
Geleneksel çocuk oyunlarının kültürel mirasa katkısı ve eğitsel yönünün öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Mersin ili örneği)
ALİ ŞİMŞEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı