Romantik yakınlığın yordayıcıları olarak benliğin ayrımlaşması ve duygusal otantiklik
BERFİN İMRAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Psikolojik sağlamlık psikoeğitim programının çocuk evlerinde kalan ergenlerin psikolojik sağlamlık düzeylerine etkisi
SAMET URUŞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Affetme eğilimini geliştirmeye yönelik psikoeğitim programının lise öğrencilerinin affetme düzeylerine etkisi
SEREN TEZCAN YANAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Üniversite öğrencilerinin algılanan stres, savunmacı kötümserlik, psikolojik esneklik ve psikolojik sağlamlık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
BİHTER YOCA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Lise öğrencilerinin cinsiyet, okul türü ve bilişsel esneklik düzeylerine göre sosyal becerilerinin incelenmesi
EYUP İŞÇİOĞLU
Çağ Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Psikoloji Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının kişilerarası bağımlılık eğilimi ve bağlanma stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AHMET SERDAR SAĞLAM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının sosyotropik-otonomik kişilik özellikleri ile bağışlama eğilimlerinin incelenmesi
EYYUP AKDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Mizaç ve karakter özelliklerinin evlilik uyumu ve cinsiyet açısından incelenmesi
MEHTAP DUMAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Suça maruz kalmış, 8-18 yaş arası çocuk ve ergenlerin mağduriyetlerinin incelenmesi: Manisa ili örneği
SONER GÖL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İnternet bağımlılığını yordayan değişkenlerin incelenmesi
GÜLMİSAL TURNALAR KURTARAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Boş zamanları değerlendirmeye yönelik hazırlanan grup rehberliği programının öğrencilerin saldırgan davranışları üzerindeki etkisi
PINAR SAĞLAM SAFÖZ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Çok Boyutlu Okul Öfke Envanterinin (The Multidimensional School Anger Inventory) uyarlama çalışması
SEVİM CANBULDU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Psikolojik Danışma ve Rehberlik Ana Bilim Dalı
Sanat Terapisi Temelli Yüz Yüze ve Çevrimiçi Psikoeğitim Programlarının Babaların Duygusal Farkındalık ve Bilişsel Esneklik Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
HATİCE BERNA AFŞIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
BABALARA VERİLEN DUYGUSAL FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN GELİŞİMİNE YÖNELİK SANAT TERAPİSİ TEMELLİ YÜZ YÜZE VE ÇEVRİMİÇİ PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
HATİCE BERNA AFŞIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Üniversite öğrencilerinde affetme: Bilişsel duygu düzenleme, empatik eğilim ve özür dilemenin rolü
ARZU GÜL TOPUZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Psiko-eğitim programı ile psikodramanın üniversite öğrencilerinin psikolojik iyi oluşlarına etkisinin karşılaştırılması
GÜLDENER ALBAYRAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı