6. sınıf fen bilimleri "Ses ve Özellikleri" ünitesine eğitsel oyunlarının entegre edilmesinin öğrencilerin akademik başarıları, fen bilimleri dersine yönelik tutumları ve motivasyonlarına etkisi
MUSTAFA EREN ARI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İzoftaloilbis(tiyoüre) türevi ligandlar ile bunların rutenyum komplekslerinin sentezi,karakterizasyonu ve antioksidant aktivitelerinin incelenmesi
ÜMİT YAVUZ
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Nanoteknoloji ve İleri Malzemeler Ana Bilim Dalı
N-(Bis(2,4-dimetoksibenzil)karbamotiyoil)-(R)-benzamid (R: o-, m- ve p-nitro) bileşiklerinin sentezi, karakterizasyonu ve yapısal özelliklerinin Teorik ve deneysel olarak incelenmesi
BİRDAL ARSLAN
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Nanoteknoloji ve İleri Malzemeler Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri öğretmenlerinin laboratuvar kullanımı ve güvenliği ile ilgili bilgi düzeylerinin belirlenmesi ve bazı değişkenler açısından incelenmesi
EKİN CİCİK ÖZSALTIK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin "kuvvet ve hareket" konusu ile ilgili grafik çizme, okuma ve yorumlama becerileri ile grafiklere yönelik duyuşsal özelliklerinin incelenmesi
SEÇİL DAĞDEVİRENLER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik dersi akademik başarısı ile fen dersi akademik başarısı arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
HAVA ÖZDEMİR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
9. Sınıf "Kimyasal türler arasındaki etkileşimler" ünitesinin laboratuvar yöntemiyle işlenmesinin öğrenci başarısına ve kimya dersine yönelik tutumlarına etkisinin incelenmesi
ÖZGE GÖKTÜRK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
ASSURE Öğretim Tasarım Modeli ile hazırlanmış proje geliştirme eğitiminin özel yetenekli öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine, epistemolojik inançlarına ve proje geliştirme yeterliklerine etkisi
ÖZGE GÖKTÜRK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı