Ciddi ve kayıtsız serbest zaman aktivitelerinin psikolojik dayanıklılık iyimserlik ve iyi oluşa etkisi: Emniyet mensupları üzerine bir araştırma
BAHRİ KENDİR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Rekreasyon Yönetimi Ana Bilim Dalı

Eğitimde rekreasyonel uygulamaların özyeterlilik, yenilenme, duygudurum ve iyi oluşa etkisi
UMUT UZUN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Rekreasyon Yönetimi Ana Bilim Dalı

Turizm çiftliği sahiplerinin yaratıcılık düzeyleri ve eko-girişimciliğe bakış açıları
TUBA ATINÇOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Lisans düzeyinde turizm eğitimi veren yükseköğretim kurumlarının durumu: YÖKATLAS veritabanı incelemesi
ÇAĞLAR ADA
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Tüketicilerin konum tabanlı sosyal ağları kullanma eğilimleri: Yiyecek içecek işletmeleri örneği
TANER NUR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Ülke imajı ve ziyaret etme niyeti arasındaki ilişki: Leh ve Alman üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma
TAMER TAŞÇI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Fast food işletmelerinde çalışanların duygusal emek ve öz yeterlilikleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
GÖKHAN KARAKEÇİLİ
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Çalışanların örgütsel şefkat algılarının örgütsel bağlılıklarına etkisinin değerlendirilmesi: Çukurova bölgesi 3, 4 ve 5 yıldızlı otel çalışanları üzerine bir araştırma
ZEYNEP ALBAYRAK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Otel işletmelerinde örgüt kültürü, örgütsel sessizlik, örgütsel dedikodu ve duygusal bağlılık arasındaki ilişki
NURGÜL AVCI
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

Tatile çıkmanın mutluluğa etkisi: Yarı-deneysel bir araştırma
ZEYNEP ALBAYRAK
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Şanlıurfa ilinin coğrafi işaretli ürünlerinin gastronomi turizmi potansiyeli açısından değerlendirilmesi
MEHMET FATİH KAYRAN
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
Turist rehberlerinin yorumlama performansının hatırlanır tur deneyimi ve davranışsal niyetlere etkisi: Yerli turistler üzerine bir araştırma
GİZEM ÇAPAR
Mersin Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı