Uluslararası kategoride proje bulunamadı!
Cumhuriyetin 100.Yılında Sinema Seyircisi
Bu proje, dijitalleşme ile birlikte değişen seyir pratikleri bağlamında seyirciyi kavramsallaştırmayı, Türkiye’de nasıl bir seyirci oluştuğunu açıklamayı, seyircinin kendi içindeki farklılıklarını, değişen film izleme mecralarını, sinemayla mekânsal olarak kurdukları ilişkiyi, kültürel ve sınıfsal konumlarının beğeni ve tercihlerindeki belirleyiciliğini, sinemaya dair yatkınlıklarını ve beklentilerini keşfetmeyi hedeflemektedir. Proje Türkiye’de yirmi birinci yüzyıl seyircisini tanımlarken, yirminci yüzyılın farklı dönemlerindeki seyirciyle ayrımlarını ve benzerliklerini de ortaya koyabilecektir.
15.08.2024 – HAKAN ERKILIÇ, SENEM AYŞE DURUEL ERKILIÇ, HASAN AKBULUT, MELİS BEHLİL
Türkiye'de Film Festivalleri: Yapısı, Ekonomisi, İşleyişi, Seyirci Profili (Antalya, Adana, İstanbul, Ankara Film Festivalleri Örneği)
Türkiye'deki dört büyük film festivalini ekonomik politik, kültürel çalışmalar ve Yeni Sinema Tarihi perspektiflerinden ulusal sinemaya katkı, organizasyon, yaratıcı ekonomi bğlamında kente katkı vb. bağlamlarda araştırıyor.
01.11.2021 – 01.11.2024 HAKAN ERKILIÇ, SENEM AYŞE DURUEL ERKILIÇ, EMİNE UÇAR İLBUĞA, SIRRI SERHAT SERTER, ALİ KARADOĞAN, AYDIN ÇAM, SÜLEYMAN DEĞİRMEN, KEMAL BİRDİR
COVID-19 PANDEMİSİ VE SİNEMA SEKTÖRÜNDE KRİZ
COVID-19 Pandemisinin sinema sektöründe yarattığı krizin tüm yönleriyle incelenmesi
01.06.2020 – 15.04.2021 SENEM AYŞE DURUEL ERKILIÇ, HAKAN ERKILIÇ, SÜLEYMAN DEĞİRMEN
Tarih İçinde Mersin
Kentin Belleği Belgesel
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 25.04.2004 – 02.10.2006