FEN ÖĞRETİMİNDE PHET SİMÜLASYON UYGULAMALARININ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
HACER RONİDA ÖZBAYRAK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli çerçevesinde 5.sınıf fen bilimleri müfredat değişimi ile ilgili öğretmen görüşleri
BAŞAK KOSALI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fosil ve yenilenebilir enerji kaynaklarının çevreye etkileri hakkındaki bilgi düzeylerinin belirlenmesi
MEHMETALİ UYSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen eğitiminde simülasyon yazılımı olan Algodoo programı etkinlikleri kullanımı hakkında öğretmen görüşleri
BAHAR ÖZHAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmen adaylarının nükleer santraller hakkındaki tutumları: Gülnar Akkuyu örneği
SÜLEYMAN TOLGA TEKGÖZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
7. sınıf ışığın madde ile etkileşimi ünitesine yönelik başarı testi geliştirme çalışması
ZÖHRE SARIÇETİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersine ve fen deneylerine yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
ZEYNEP KUMRU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen, teknoloji, toplum ve çevre kazanımları ile ilgili etkinliklerin, maddenin tanecikli yapısı ve saf madde konusunda öğrenci başarısına etkisi
UĞURCAN BOLAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 7. sınıf fen bilimleri dersinin "Elektrik enerjisi" ünitesinin laboratuvar temelli öğretimi ve akademik başarıya etkisi
RAMAZAN BATIR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Mekanik enerji ve uygulamaları: Kinetik ve potansiyel enerji için deney tasarlama ve bilgisayar destekli öğretim
UMUT ALİ ERGÜZELOĞLU
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Maple programının fizik öğretiminde kullanılması: Bir ve iki boyutta hareket örneği
ESENGÜL POLAT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı