8.sınıf öğrencilerinin ürettiği tartışma metinlerinde vurgulayıcı ve kaçınsama üstsöylem belirleyicileri
ECE KARAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
ORTAOKUL 5, 6, 7 VE 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ANLATI METİNLERİNİN KAVRAMSAL METAFOR KULLANIMI AÇISINDAN İNCELENMESİ
İMRAN YİĞİT
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
8. SINIF ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN ÜRETİLEN TARTIŞMA METİNLERİNDE YER ALAN VURGULAYICI VE KAÇINSAMA ÜSTSÖYLEM BELİRLEYİCİLERİNİN KULLANIMI
ECE KARAZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ DERS KİTAPLARI ANLATI METİNLERİNDE ZAMAN BELİRTECİ HAL TÜRÜ ETKİLEŞİMİNİN İNCELENMESİ
BERRAK ÖZKAN ÖZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Yabancı Dil Olarak Türkçe Ana Bilim Dalı
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazılı metinlerinde metafor kullanım becerilerinin betimlenmesi
FERİDE DÜN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı
Türkçe eğitimi alanında yapılmış yüksek lisans tezlerinde kişilerarası üstsöylem belirleyicilerinin betimlenmesi
MUHAMMED ALİ ÖNEL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
Semantic prosodic analysis of the texts written in English and Turkish by Mersin University English language teaching department students in terms of different variables
FATMA HAS
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
An analysis of verb+noun collocational error types and error sources in written narrative texts of students majoring in English
İBRAHİM ÜSTÜNALP
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Yabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı