Estonya doğa bilimleri dersi ve Türkiye fen bilimleri dersi öğretim programlarının çevresel sürdürülebilir kalkınma hedeflerine göre karşılaştırılması
RÜYA ÖRSÇELİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri öğretmenlerinin ve ortaokul öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) kullanım durumunun ve görüşlerinin incelenmesi
BANU OKUR BAYAM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri öğretmenlerinin biyoteknoloji öğretimi konusundaki görüşlerinin incelenmesi
BURHAN ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Çevresel örneklerden pigment üreten bakterilerin izolasyonu, karakterizasyonu ve pigmentlerin potansiyel uygulama alanlarının araştırılması
ÖZLEM KÜTÜK
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı
Minik TEMA eğitim programı uygulanan ve uygulanmayan okul öncesi öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları
ÖZNUR EMSAL AYDIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesi
TUĞBA ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Çoklu yazma etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin akademik başarısına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi
AHMET AYDIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmenlerinin okul dışı (Doğa deneyimine bağlı) çevre eğitimine yönelik özyeterlik algıları, çevresel tutumları ve çevre bilgilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği
ASLI SARIŞAN TUNGAÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Escherichia coli fajlarının Mersin-Mezitli sahilinden izolasyonu ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması
ŞUAYIP ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı
İklim değişikliği hakkında bilgi aşılamasının fen bilimleri öğretmen adaylarının yanlış bilgiye karşı direnç kazanımına ve eleştirel düşünme becerisine etkisi
ÇAĞDAŞ ÇETİNKAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Almanya irlanda ve türkiye'deki fen bilimleri dersi öğretim programları ve STEM eğitimi politikalarının karşılaştırılması
AHMET YALKIN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Üretken öğrenme stratejileriyle desteklenen sanal laboratuvar uygulamalarının akademik başarı, bilişsel yük ve üstbilişsel öğrenme üzerine etkisi
ADEM KOÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Bakteriyel soğuk su hastalığı etkeni Flavobacterıum psychrophılum bakteriyofajının izolasyonu ve karakterizasyonu
MUSTAFA ÜSTÜNDAĞ
Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı