Estonya doğa bilimleri dersi ve Türkiye fen bilimleri dersi öğretim programlarının çevresel sürdürülebilir kalkınma hedeflerine göre karşılaştırılması

RÜYA ÖRSÇELİK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilimleri öğretmenlerinin ve ortaokul öğrencilerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) kullanım durumunun ve görüşlerinin incelenmesi

BANU OKUR BAYAM

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilimleri öğretmenlerinin biyoteknoloji öğretimi konusundaki görüşlerinin incelenmesi

BURHAN ŞAHİN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Çevresel örneklerden pigment üreten bakterilerin izolasyonu, karakterizasyonu ve pigmentlerin potansiyel uygulama alanlarının araştırılması

ÖZLEM KÜTÜK

Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Minik TEMA eğitim programı uygulanan ve uygulanmayan okul öncesi öğrencilerinin çevreye yönelik tutumları

ÖZNUR EMSAL AYDIN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilgisi öğretmen adaylarında DNA replikasyonu ve protein sentezi ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi ve giderilmesi

TUĞBA ŞAHİN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Çoklu yazma etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin akademik başarısına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi

AHMET AYDIN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilgisi öğretmenlerinin okul dışı (Doğa deneyimine bağlı) çevre eğitimine yönelik özyeterlik algıları, çevresel tutumları ve çevre bilgilerinin incelenmesi: Mersin ili örneği

ASLI SARIŞAN TUNGAÇ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı

2015 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Escherichia coli fajlarının Mersin-Mezitli sahilinden izolasyonu ve mevsimsel değişimlerinin araştırılması

ŞUAYIP ŞAHİN

Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı

2015 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İklim değişikliği hakkında bilgi aşılamasının fen bilimleri öğretmen adaylarının yanlış bilgiye karşı direnç kazanımına ve eleştirel düşünme becerisine etkisi

ÇAĞDAŞ ÇETİNKAYA

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Almanya irlanda ve türkiye'deki fen bilimleri dersi öğretim programları ve STEM eğitimi politikalarının karşılaştırılması

AHMET YALKIN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Üretken öğrenme stratejileriyle desteklenen sanal laboratuvar uygulamalarının akademik başarı, bilişsel yük ve üstbilişsel öğrenme üzerine etkisi

ADEM KOÇ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Bakteriyel soğuk su hastalığı etkeni Flavobacterıum psychrophılum bakteriyofajının izolasyonu ve karakterizasyonu

MUSTAFA ÜSTÜNDAĞ

Mersin Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Biyoteknoloji Ana Bilim Dalı

2022 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!