Görsel İletişimin İki Yüzü: Kitap Kapakları ile Film Afişlerinin Karşılaştırılması
Kesit Akademi Dergisi, vol. , no. 43, pp. 432–459
Gülten Acar, Hacı Mehmet Acar
Dış mekân grafik tasarım unsurlarının restoran seçimine etkisi
Sanat ve Tasarım Dergisi, vol. 15, no. , pp. 587–612
Sercan Benli, Hacı Mehmet Acar
HABER FOTOĞRAFLARINDA GÖRSEL VE ESTETİK ÖĞELER: ÖDÜLLÜ BASIN FOTOĞRAFLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Uluslararası İletişim ve Sanat Dergisi, vol. , no. 13, pp. 16–39
Hacı Mehmet Acar, Tamer Kavuran
Reklamda Yapay Zekâ Kullanımı: Ziraat Bankası #Senhepgülümse Reklam Filminde Deepfake Uygulamasının Görsel Anlatıya Etkisi
Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, vol. , no. 8, pp. 78–99
Hacı Mehmet Acar, Nural İmik Tanyıldızı
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TEMASSIZ TESLİM İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Journal of Social Sciences, vol. 52, no. 52, pp. 352–369
Hacı Mehmet Acar, Gül Ferhande Canpolat, Sedef Şahin, Sedef Şahin Geçgel
POLİTİK PSİKOLOJİDE SEÇİLMİŞ TRAVMA VE SEÇİLMİŞ ZAFER: RESİM SANATI BAĞLAMINDA TÜRK VE YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN BEĞENİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Journal of Social Sciences, vol. 50, no. 50, pp. 47–65
Adem Doğan, Hacı Mehmet Acar
COVID-19 Salgını Sürecinde Türkiye'deki Kamu Spotlarının Göstergebilimsel Çözümlemesi
İNİF E - Dergi, vol. 6, no. 2, pp. 231–243
Hacı Mehmet Acar, Tamer Kavuran
Grafik Tasarımın Gelişim Sürecinde Yeni Üslup: Flat Tasarım
Sanat ve Tasarım Dergisi, vol. , no. 25, pp. 35–52
Hacı Mehmet Acar
The Use Of Yeşilçam Actors In Television Advertising: A Semiological Analysis And Comparison Of Ziraat Bank Advertising Films
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 21, pp. 1–1
Nural İmik Tanyıldızı, Hacı Mehmet Acar
Sigara Bağımlılığıyla Mücadelede Kamu Spotlarının Kullanımı: Sigarayı Bırak Hayatı Bırakma Kamu Spotlarının Göstergebilimsel Analizi
ANEMON SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. 7, no. 2, pp. 151–162
Nural İmik Tanyıldızı, Hacı Mehmet Acar
TIME-LAPSE (ZAMAN ARALIKLI) ÇEKİM TEKNİĞİ: ELAZIĞ ÖRNEĞİ
ASOS JOURNAL, vol. 76, no. 76, pp. 502–518
Hacı Mehmet Acar, Tamer Kavuran
Yayın
asos, vol. , no. , pp. –
Tamer Kavuran, Hacı Mehmet Acar
Sayfa Tasarımında Hiyerarşik Düzen: Mersin'de Günlük Yayın Yapan Yerel Gazeteler Üzerine Bir Değerlendirme
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH, vol. 4, no. 5, pp. 798–805
Hacı Mehmet Acar, Tamer Kavuran
Photo art creativity in the education Light drawing
SHS Web of Conferences, vol. 26, no. , pp. 01083–
Hacı Mehmet Acar, Tamer Kavuran
FARKLI DÖNEMLER FARKLI TASARIMLAR YEDİ KOCALI HÜRMÜZ FİLMİ AFİŞLERİ VE GÖSTERGEBİLİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi), vol. 1, no. 2, pp. 207–217
Hacı Mehmet Acar
Minimalist Sanat Akımına Dayalı Olarak Yavuz Turgul Filmleri ve Afiş Önerileri
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 24, no. 2, pp. 205–220
Hacı Mehmet Acar, Mustafa Yağbasan
Kayıp Balık Nemo da Masal İşlevleri
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, vol. 39, no. 2, pp. 148–158
Tamer Kavuran, Hacı Mehmet Acar
Sürrealist Sinemanın Sürrealist Afişleri: Terry Gilliam Film Afişlerinin Göstergebilimsel Analizi
Sanat Yazıları, vol. , no. 42, pp. 15–31
Hacı Mehmet Acar
DIŞ MEKÂN GRAFİK TASARIM UNSURLARININ RESTORAN SEÇİMİNE ETKİSİ
Sanat & Tasarım Dergisi, vol. , no. 15- Özel sayı, pp. 587–612
Sercan Benli, Hacı Mehmet Acar