Dilbilimsel Tipolojik Yakınlığın Sözlü Çeviri Faaliyetlerinde Aşırı Bilişsel Yükü Azaltmaya Etkisi
ASOS Yayinevi, vol. 11.4, no. 11.4, pp. 49–66
Esmeray Ünal
Profil d’apprenant requis pour l’apprentissage d’une seconde langue étrangère basé sur le constructivisme cognitif
Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, 2023, 1(2), 13-30.Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 13–30
Esmeray Ünal
SOSYAL BİLİM ARAŞTIRMALARINDA EPİSTEMOLOJİK POZİSYON FARKLILIKLARINA BİR ÖRNEK OLARAK PİAGET ve VYGOTSKY’NİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLARI
TOBIDER - Uluslararasi Toplumsal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 159–169
Esmeray Ünal
FRANSIZCA DİLBİLGİSİNİN ÖĞRETİMİNDE PLANLI BİÇİME ODAKLANMA MODELİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ
TurkishStudies, vol. 8, no. Volume 8 Issue 10, pp. 685–685
Esmeray Ünal