Dilbilimsel Tipolojik Yakınlığın Sözlü Çeviri Faaliyetlerinde Aşırı Bilişsel Yükü Azaltmaya Etkisi

ASOS Yayinevi, vol. 11.4, no. 11.4, pp. 49–66

Esmeray Ünal

2023 Hakemli Road Link
Profil d’apprenant requis pour l’apprentissage d’une seconde langue étrangère basé sur le constructivisme cognitif

Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, 2023, 1(2), 13-30.Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 13–30

Esmeray Ünal

2023 Hakemli indexs copernicus internationational Link
SOSYAL BİLİM ARAŞTIRMALARINDA EPİSTEMOLOJİK POZİSYON FARKLILIKLARINA BİR ÖRNEK OLARAK PİAGET ve VYGOTSKY’NİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLARI

TOBIDER - Uluslararasi Toplumsal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 159–169

Esmeray Ünal

2023 Hakemli Index Copernicus Link
FRANSIZCA DİLBİLGİSİNİN ÖĞRETİMİNDE PLANLI BİÇİME ODAKLANMA MODELİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ

TurkishStudies, vol. 8, no. Volume 8 Issue 10, pp. 685–685

Esmeray Ünal

2013 Hakemli TR DİZİN Link
Ulusal kategoride makale bulunamadı!
Diğer kategoride makale bulunamadı!