EVLİLİK KAYGISININ YORDAYICISI OLARAK BEDEN ALGISI, CİNSEL BENLİK ŞEMASI VE ANA-BABAYA BAĞLANMA STİLLER
International Innovative Education Researcher, vol. 5, no. 1, pp. 26–51
Kübra Kestir, Bülent Gündüz
Effect of Self-Efficacy on Vicarious Trauma and Resiliency in School Counsellors in Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE ADVANCEMENT OF COUNSELLING, vol. 44, no. 1, pp. 145–163
Aygül Tunç Aksan, Bülent Gündüz, Mehmet Cemal Yıldız
EBEVEYNLEŞME ÖLÇEĞİ ERGEN FORMU: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 50, pp. 167–182
Ali Karataş, Nezaket Bilge Uzun, Bülent Gündüz
The Effect of Emotion Regulation Skills Psychoeducation Program on Emotion Regulation Difficulties and Reactive-Proactive Aggressions of Adolescents
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, vol. 47, no. 209, pp. 311–334
Asya Akdemir, Bülent Gündüz
Genç Yetişkinlerde Akılcı Olmayan Romantik İlişki İnançları Bilişsel Esneklik ve Benliğin Ayrımlaşması İlişkisinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 49, no. 1, pp. 28–44
Ali Ammar Kurt, Bülent Gündüz
An investigation of the mediator role of emotional regulation in the relationship between cognitive flexibility and psychological symptoms in adolescents
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES & PSYCHOLOGY, vol. 10, no. 2, pp. 133–146
Funda Yıldız, Bülent Gündüz
The Role of Self-Esteem in Adolescents' Perception of Parents and Social Anxiety Levels
International Journal of Progressive Education, vol. 16, no. 2, pp. 195–204
Sinem Evin Akbay, Bülent Gündüz
ERGENLERDE SOSYAL GÖRÜNÜŞ KAYGISI, EBEVEYN VE AKRANA BAĞLANMANIN DEPRESYONU YORDAMADAKİ KATKISI
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 22, no. 1, pp. 243–267
Bülent Gündüz, Nurgün Sağlam
Direct and Indirect Relationships between Personality Types and Problem-Focused Coping Style in Adolescents: Mediation Role of Cognitive Flexibility
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 48, no. 1, pp. 73–99
Öner Çelikkaleli, Bülent Gündüz
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE OKUL TÜKENMİŞLİĞİNİN YORDAYICISI OLARAK MİZAH TARZLARININ VE BEŞ FAKTÖR KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Turkish Studies (Elektronik), vol. 13, no. Volume 13 Issue 19, pp. 1669–1692
Caner Şener, Bülent Gündüz
Marriage satisfaction and forgiveness in people who continue their marriage after infidelitypAldatma sonrası evliliğini sürdüren kişilerde evlilik doyumu ve affetme
Journal of Human Sciences, vol. 15, no. 4, pp. 1893–
Bülent Gündüz, Özlem Çelik
Utrecht Work Engagement Scale-Student Forms' (UWES-SF) Adaptation to Turkish, Validity and Reliability Studies, and the Mediator Role of Work Engagement between Academic Procrastination and Academic Responsibility
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE, vol. 17, no. 2, pp. 411–435
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Sinem Evin Akbay
Opinions of School Administrators and Counselors RegardingPsychological Counseling Services at School: A Qualitative Review
International Online Journal of Educational Sciences, vol. 9, no. 2, pp. 500–515
Uğur Çapulcuoğlu, Bülent Gündüz
The relationships of attachment styles parental attidues and traumatic childhood experiences with emotional intelligence p Bağlanma stilleri anne baba tutumları ve çocukluk çağı örselenme yaşantılarının duygusal zekâ ile ilişkileri
Journal of Human Sciences, vol. 13, no. 1, pp. 1797–
Feyza Bozdemir, Bülent Gündüz
Inspection and teachers emotions An emotional evaluation of inspection
International Journal of Human Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 554–
Binali Tunç, Bülent Gündüz, Yusuf İnandı
The effect of coping program against creativity based burnout on decreasing the burnout syndrome among nurses a group study case p Yaratıcılığa dayalı tükenmişlikle başa çıkma programının hemşirelerin tükenmişliklerini azaltmadaki etkisi bir grup çalışması örneği
International Journal of Human Sciences, vol. 12, no. 1, pp. 1302–
Usluoğlu Feyruz, Bülent Gündüz, Çağlayan Erdinç
Okul yöneticilerinin psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerine ilişkin görüşleri betimsel bir çalışma
Eğitim Bilimleri Araştırması Dergisi, vol. 4, no. 2, pp. 19–34
Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç
The relationship between the school administrators anger control and stress coping methods and their conflict management style
Journal of Human Sciences, vol. , no. , pp. –
Yusuf İnandı, Bülent Gündüz, Binali Tunç
Mesleki tükenmişlik işle bütünleşme ve iş doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 29–49
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Development of the academic responsibility scale (ARS): a validity and reliability study
International Journal of Academic Research, vol. 5, no. 4, pp. 440–446
Sinem Evin Akbay, Burhan Çapri, Bülent Gündüz
Emotional intelligence cognitive flexibility and psychological symptoms in pre service teachers
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 3, pp. 1048–1056
Gündüz Bülent
Okul yöneticilerinin öfke ve stresle başaçıkma yaklaşımları ile çatışma yönetimi stilleri arasındaki ilişki
İnsan Bilimleri Dergisi, vol. 10, no. 1, pp. 641–660
Bülent Gündüz, Yusuf İnandı, Binali Tunç
Attachment styles abuse experiences and depression
Educational Research and Reviews, vol. 8, no. 13, pp. 1604–1612
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Akbay Sinem Evin, Sinem Evin Akbay, Aygül Tunç Aksan
Bağlanma Stilleri Akılcı Olmayan İnançlar ve Psikolojik Belirtilerin Bilişsel Esnekliği Yordamadaki Katkıları
Educational Sciences: Theory & Practice, vol. 13, no. , pp. 2071–2084
Bülent Gündüz
The study of relations between life satisfaction burnout work engagement and hopelessness of high school students
International Education Studies, vol. 6, no. 11, pp. 35–46
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Sinem Evin Akbay, Akbay Sinem Evin
Öğrenci tükenmişliğini yordamada stresle başaçıkma sınav kaygısı akademik yetkinlik ve anne baba tutumları
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 201–218
Çapulcuoğlı Uğur, Gündüz Bülent
Self-Efficacy and Burnout in Professional School Counselors
Educational Sciences: Theory and Practice, vol. 12, no. 3, pp. 1761–1767
Bülent Gündüz
Ebeveynleşme ile Depresyon, Kaygı, Stres Arasındaki İlişkide Benliğin Ayrımlaşmasının Aracı Rolü
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 11, no. , pp. 4453–4481
Ali Karataş, Bülent Gündüz
Ergenlerde Ebeveynleşmenin Algılanan Yararı ile Anne-Baba ve Kardeş İlişkileri
Turkish Studies-Educational Sciences, vol. Volume 16 Issue 3, no. Volume 16 Issue 3, pp. 1429–1451
Ferhat Bayram, Bülent Gündüz
BELİREN YETİŞKİNLİK DÖNEMİNDE ROMANTİK İLİŞKİ DOYUMUNUN YORDAYICISI OLARAK BENLİK AYRIMLAŞMASI, OTANTİKLİK VE DEPRESYON
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 58, pp. 334–361
Büşra Yılmaz, Bülent Gündüz
ÇOCUKLARDA DUYGU DÜZENLEMENİN ÖLÇÜLMESİ: ÖLÇEK UYARLAMA VE GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 52, pp. 491–518
Özlem Gülgez, Bülent Gündüz
ERGENLERİN ANNE BABA TUTUMLARI İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE BENLİK SAYGISININ ARACI ROLÜ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 48, pp. 514–536
İlknur Kayaalp, Bülent Gündüz
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE YALNIZLIK VE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ İLİŞKİSİNDE PROBLEMLİ İNTERNET KULLANIMININ ARACI ROLÜ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 0, no. 44, pp. 339–357
Merve Çetin Dağlı, Bülent Gündüz
Diyalektik Davranış Terapisi Temelli Duygu Düzenleme Programının Üniversite Öğrencilerinin Duygu Düzenleme Güçlüklerini Azaltmadaki Etkisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 44, no. 2, pp. 191–208
Özlem Gülgez, Bülent Gündüz
EBEVEYN YETKİNLİK ÖLÇEĞİ'NİN UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 11, no. 25, pp. 309–322
Sezai Demir, Bülent Gündüz
Okul yöneticilerinin özyeterlik algıları ile çatışmayı çözme stratejileri arasındaki ilişki
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 19, no. 2, pp. 275–294
Yusuf İnandı, Binali Tunç, Bülent Gündüz
Lise öğrencilerinde tükenmişliğin cinsiyet sınıf düzeyi okul türü ve algılanan akademik başarı değişkenlerine göre incelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 3, no. 1, pp. 12–24
Çapulcuoğlu Uğur, Gündüz Bülent
Üniversite öğrencilerinin tükenmişlik düzeylerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 38–55
Bülent Gündüz, Burhan Çapri, Ahmet Zafer Gökçakan
Maslach Tükenmişlik Envanteri Öğrenci Formu MTE ÖF nun Türkçe ye uyarlaması geçerlik ve güvenirlik çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 40, no. 1, pp. 134–147
Burhan Çapri, Bülent Gündüz, Ahmet Zafer Gökçakan
Tükenmişliğe müdahale çalışmalarının incelenmesi bir alanyazın taraması
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 84–106
Tunç Aygül, Gündüz Bülent
Ergenlerde problem çözme becerileri ve yetkinlik inançları
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 19, no. 2, pp. 361–377
Öner Çelikkaleli, Bülent Gündüz
Okul psikolojik danışmanlarında mesleki yetkinlik inancı
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 119–133
Bülent Gündüz, Öner Çelikkaleli, Sibel Bülbül
Ergen saldırganlığında akademik yetkinlik inancı akran baskısı ve sürekli kaygının rolü
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 19–38
Bülent Gündüz, Öner Çelikkaleli
Polislerde Tükenmişlik ve Görülen Psikolojik Belirtiler
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 283–298
Nurcan Çiçek, Zülal Erkan, Bülent Gündüz
Öğretmenlerde akılcı olmayan inançların kişisel ve mesleki değişkenlere göre incelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 11, pp. 75–95
Bülent Gündüz
Öğretmenlerde Tükenmişliğin Akılcı Olmayan İnançlar ile Bazı Mesleki ve Kişisel Değişkenlere Göre Yordanması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, vol. 3, no. 26, pp. 17–33
Bülent Gündüz
Akılcı Olmayan İnançlar Ölçeği Öğretmen Formu (AOİÖ-ÖF)'nun Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 29, pp. 1–7
Bülent Gündüz
İlköğretim öğretmenlerinde tükenmişlik
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, pp. 152–166
Bülent Gündüz
Fiziksel istismar açısından üniversite öğrencilerinin problem çözme becerilerinin incelenmesi
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 29–40
Gündüz Bülent, Gökçakan Zafer
Polislerde Tükenmişlik ve Görülen Psikolojik Belirtiler
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 283–298
Bülent Gündüz, Zülal Erkan, Nurcan Gökçakan
The Investigation of Relationship Between Irrational Relationship Beliefs, Cognitive Flexibility and Differentiation of Self in Young Adults
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 49, no. 1, pp. 28–44
Ali Ammar Kurt, Bülent Gündüz
Okul psikolojik danışmanlarında yetkinlik inancı ve tükenmişlik
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 12, no. 3, pp. 1749–1767
Bülent Gündüz
Maslach tükenmişlik envanteri-öğrenci formu'nun (MTÖ-ÖF) Türkçe'ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 40, no. 1, pp. 134–147
Burhan Çaprı, Bülent Gündüz, Zafer Gökçakan
The role of academic efficacy belief, peer pressure and trait anxiety on adolescent aggressiveness
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 19–37
Bülent Gündüz, Öner Çelikkaleli
Hemşirelerde Tükenmişliği Yordamada Stresle Başaçıkma Biçimleri, Eğitim Düzeyi ve Hizmet Süresi Değişkenleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 2, no. 25, pp. 10–17
Bülent Gündüz, Zafer Gökçakan