Determinants of Consumers' Sustainable Product Preferences: Research On Hybrid Cars
Business & Management Studies: An International Journal, vol. 13, no. 3, pp. 1524–1539
Onur Çelik, Erdem Akkan
Marka Tutumu Araştırmaları Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Business and Economics Research Journal, vol. 16, no. 3, pp. 359–377
Mehmet Akdeniz, Erdem Akkan
Reklamlarda Fantastik Anlatının Kullanılması: Nike’ın 2022 Dünya Kupası Reklamı Üzerinden Bir Çözümleme
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 604–619
Deniz Julia Demiral, Erdem Akkan
İtici Güçleri ve Sonuçları ile Yeşil Aklamanın Kavramsal Analizi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 84–102
Erdem Akkan
Kargo Hizmetlerine Yönelik Hizmet Hatası Seviyesi, Hizmet Telafisi ve Tatminin Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi Belirlemeye Yönelik Pilot Bir Araştırma
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 88–101
Sertaç Kapıkıran, Fatih Öztürk, Erdem Akkan
Bir Niş Pazar Olarak Türkiye’deki Vegan Ürünler: Tüketici Bakış Açısından Keşfedici Bir Araştırma
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 101–149
Erdem Akkan, Sezen Bozyiğit
Lisans Öğrencilerinin Özyeterlik Algıları ve Başarma Güdülerinin Sosyal Girişimcilik Eğilimlerine Etkilerinin İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 35–63
Erdem Akkan, Sami Süygün
Eğitim Hizmetleri Pazarlamasında Web Sitelerin Önemi Türkiye deki Devlet Üniversitelerinin İncelenmesi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 84–99
Erdem Akkan, Sezen Bozyiğit
Linking Universities to the Target Market via Web Sites: A Content Analysis of Turkish Private Universities’ Web Sites
, vol. 148, no. , pp. 486–493
Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan
Tüketici Etnosentrizmi ile Satın Alma Niyeti ve Otoriter Tutumla Yetiştirilme Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Pilot Bir Çalışma
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 98–118
Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan
Gıda Perakendeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Süpermarket ve İndirim Marketleri Kapsamında Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 30, no. 1, pp. 183–205
Volkan Udul, Erdem Akkan
COVID-19 Süreci ve Sürdürülebilirlikte Sosyal Boyutun Önemi: Türkiye’de Faaliyet Gösteren Gıda Perakendecilerinin Finansal Olmayan Raporları Üzerine Bir İçerik Analizi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 536–547
Erdem Akkan, Mustafa Bozkurt
Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
Beykoz Akademi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 84–117
Fatma Demirci Orel, Erdem Akkan
Kişisel Satışta Etik Adana İlindeki Tıbbi Satış Temsilcilerinin Etik Tutumlarının İncelenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 49–79
Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan
Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme İzleyicinin Yerleştirmeye Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. , pp. 137–168
Erdem Akkan, Gülfidan Barış