Determinants of Consumers' Sustainable Product Preferences: Research On Hybrid Cars

Business & Management Studies: An International Journal, vol. 13, no. 3, pp. 1524–1539

Onur Çelik, Erdem Akkan

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Marka Tutumu Araştırmaları Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz

Business and Economics Research Journal, vol. 16, no. 3, pp. 359–377

Mehmet Akdeniz, Erdem Akkan

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Reklamlarda Fantastik Anlatının Kullanılması: Nike’ın 2022 Dünya Kupası Reklamı Üzerinden Bir Çözümleme

İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 604–619

Deniz Julia Demiral, Erdem Akkan

2024 Hakemli TR DİZİN Link
İtici Güçleri ve Sonuçları ile Yeşil Aklamanın Kavramsal Analizi

Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 84–102

Erdem Akkan

2022 Hakemli Root Indexing
Kargo Hizmetlerine Yönelik Hizmet Hatası Seviyesi, Hizmet Telafisi ve Tatminin Müşteri Sadakati Üzerindeki Etkisi Belirlemeye Yönelik Pilot Bir Araştırma

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 88–101

Sertaç Kapıkıran, Fatih Öztürk, Erdem Akkan

2021 Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO)
Bir Niş Pazar Olarak Türkiye’deki Vegan Ürünler: Tüketici Bakış Açısından Keşfedici Bir Araştırma

Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 101–149

Erdem Akkan, Sezen Bozyiğit

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Lisans Öğrencilerinin Özyeterlik Algıları ve Başarma Güdülerinin Sosyal Girişimcilik Eğilimlerine Etkilerinin İncelenmesi

Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi, vol. 18, no. 2, pp. 35–63

Erdem Akkan, Sami Süygün

2016 Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO) Link
Eğitim Hizmetleri Pazarlamasında Web Sitelerin Önemi Türkiye deki Devlet Üniversitelerinin İncelenmesi

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 11, no. 1, pp. 84–99

Erdem Akkan, Sezen Bozyiğit

2014 Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO)
Linking Universities to the Target Market via Web Sites: A Content Analysis of Turkish Private Universities’ Web Sites

, vol. 148, no. , pp. 486–493

Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan

2014 6 atıf Link
Tüketici Etnosentrizmi ile Satın Alma Niyeti ve Otoriter Tutumla Yetiştirilme Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Pilot Bir Çalışma

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 98–118

Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan

2011 Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO)
Gıda Perakendeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Süpermarket ve İndirim Marketleri Kapsamında Karşılaştırılması

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 30, no. 1, pp. 183–205

Volkan Udul, Erdem Akkan

2021 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
COVID-19 Süreci ve Sürdürülebilirlikte Sosyal Boyutun Önemi: Türkiye’de Faaliyet Gösteren Gıda Perakendecilerinin Finansal Olmayan Raporları Üzerine Bir İçerik Analizi

Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, vol. 15, no. 2, pp. 536–547

Erdem Akkan, Mustafa Bozkurt

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması

Beykoz Akademi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 84–117

Fatma Demirci Orel, Erdem Akkan

2018 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Kişisel Satışta Etik Adana İlindeki Tıbbi Satış Temsilcilerinin Etik Tutumlarının İncelenmesi

Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 28, no. 1, pp. 49–79

Sezen Bozyiğit, Erdem Akkan

2013 Hakemli TR DİZİN
Bir Pazarlama Aracı Olarak Ürün Yerleştirme İzleyicinin Yerleştirmeye Yönelik Tutumları ve Ahlaksal Kaygıları

Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. , pp. 137–168

Erdem Akkan, Gülfidan Barış

2007 Hakemli TR DİZİN Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!