The Effect of Electronic Word of Mouth Marketing on Luxury Consumption Preference: A Research in the Tourism Sector
Fiscaoeconomia, vol. 9, no. 1, pp. 391–414
Kader Gülsever, İnci Erdoğan Tarakçı
Beş yıldızlı otel çalışanlarının içsel pazarlama algılarının işten ayrılma niyetlerine etkisinde psikolojik sözleşme algılarının aracı rolü
Turizm Ekonomi Ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 67–83
Gökhan Karakeçili, İnci Erdoğan Tarakçı
Mersin İlinde Tatil Deneyimine Sahip Bireylerin Sürdürülebilirlik Farkındalıklarının İncelenmesi
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 115–133
İnci Erdoğan Tarakçı, Kübra Pektaş
Turizm Alanında Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Çok Kültürlülük Algılarının Belirlenmesinde Çoğulcu Cehaletin Rolü
International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries, vol. 8, no. 15, pp. 86–107
İnci Erdoğan Tarakçı, Kübra Pektaş
Türkiye’de Kadın Girişimciliğine Bakış ve Yükseköğretim Öğrencilerinin Algısı
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, vol. 16, no. 4, pp. 2410–2428
İnci Erdoğan Tarakçı, Sevgi Kara
The Effect of Electronic Word-of-Mouth Marketing (e-WOMM) on Consumers' Hotel Preferences
Fiscaoeconomia, vol. 8, no. 3, pp. 1216–1239
Horişan Yavuz, İnci Erdoğan Tarakçı
Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: The Case of Karaman Province)
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH TURK, vol. 15, no. 1, pp. 531–548
Özkan Oflaz, Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı
Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Sağlık Personellerinde Tükenmişlik ve Mesleki Doyumun Ölçülmesi
3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, vol. 58, no. 2, pp. 1321–1341
Özlem Çopar, İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
Dijital Pazarlama Çağında Yükselen Bir Trend: İçerik Pazarlamasının İncelenmesi
Journal of Business Research-Turk, vol. 14, no. 1, pp. 1010–1022
Ramazan Aslan, İnci Erdoğan Tarakçı
TURKEY'S BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE IN THE EYES OF AZERBAIJAN BEFORE AND AFTER THE RECENT AZERBAIJAN ARMENIA WAR
İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 5, no. 1, pp. 46–59
Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş
THE INVESTIGATION OF THE CONSUMERS TOURISM PREFERENCES IN THE COVID-19 PANDEMIC
International Journal of Health Management and Tourism, vol. 6, no. 1, pp. 443–459
İnci Erdoğan Tarakçı, Burhanettin Uysal, Ebrar Ulusinan
THE EFFECT OF PANDEMIC ON CONSUMER PREFERENCES IN THE CONTEXT OF HEDONIC AND UTILITARIAN CONSUMPTION
International Journal of Management (IJM), vol. 11, no. 7, pp. 1527–1533
İnci Erdoğan Tarakçı, Arif Yıldız
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR
Euroasia Journal of Social Sciences Humanities, vol. 7, no. , pp. 167–179
İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş
BİLECİKTEKİ TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ (AVM) TERCİHLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
TURKISH JOURNAL OF MARKETING, vol. 4, no. 3, pp. 280–297
İnci Erdoğan Tarakçı
PERAKENDECİLİKTE REKABET SİLAHI OLARAKPERAKENDECİ MARKASI VE ANKARA İLİNDE BİRUYGULAMA
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 574–592
İnci Erdoğan Tarakçı
Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 50–67
Bora Göktaş, İnci Erdoğan
When ”Stuck in the Middle” is Not a Danger?
İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 49–63
İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş
Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 12, no. 1, pp. 126–145
Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı
Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih EdilmesindeMarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü
Journal of Turkish TourismResearch, vol. 4, no. 1, pp. 447–464
İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin MüşteriMemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 259–278
İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers
Journal of Busines Research-Turk, vol. 11, no. 3, pp. 2205–2215
İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 11, no. 2, pp. 787–805
Gökhan Akalan, Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı
Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, vol. 54, no. 3, pp. 1095–1113
İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş
Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 4, pp. 1110–1122
İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, vol. 53, no. 3, pp. 1019–1033
Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, vol. 53, no. 1, pp. 291–326
İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş