The Effect of Electronic Word of Mouth Marketing on Luxury Consumption Preference: A Research in the Tourism Sector

Fiscaoeconomia, vol. 9, no. 1, pp. 391–414

Kader Gülsever, İnci Erdoğan Tarakçı

2025 Hakemli TR DİZİN Link
Beş yıldızlı otel çalışanlarının içsel pazarlama algılarının işten ayrılma niyetlerine etkisinde psikolojik sözleşme algılarının aracı rolü

Turizm Ekonomi Ve İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 67–83

Gökhan Karakeçili, İnci Erdoğan Tarakçı

2024 Hakemli CEEOL, ISI, SIS, ROAD, ASOS, SOBIAD, Cite Factor, RI-Root Indexing... Link
Mersin İlinde Tatil Deneyimine Sahip Bireylerin Sürdürülebilirlik Farkındalıklarının İncelenmesi

Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 115–133

İnci Erdoğan Tarakçı, Kübra Pektaş

2024 Hakemli CEEOL, ISI, SIS, ROAD, ASOS, SOBIAD, Cite Factor, RI-Root Indexing... Link
Turizm Alanında Lisansüstü Eğitim Alan Öğrencilerin Çok Kültürlülük Algılarının Belirlenmesinde Çoğulcu Cehaletin Rolü

International Journal of Entrepreneurship and Management Inquiries, vol. 8, no. 15, pp. 86–107

İnci Erdoğan Tarakçı, Kübra Pektaş

2024 Hakemli CEEOL, ISI, SIS, ROAD, ASOS, SOBIAD, Cite Factor, RI-Root Indexing... Link
Türkiye’de Kadın Girişimciliğine Bakış ve Yükseköğretim Öğrencilerinin Algısı

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH-TURK, vol. 16, no. 4, pp. 2410–2428

İnci Erdoğan Tarakçı, Sevgi Kara

2024 Hakemli TR DİZİN Link
The Effect of Electronic Word-of-Mouth Marketing (e-WOMM) on Consumers' Hotel Preferences

Fiscaoeconomia, vol. 8, no. 3, pp. 1216–1239

Horişan Yavuz, İnci Erdoğan Tarakçı

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Tüketici Tercih ve Davranışlarında İyi Tarım Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Karaman İli Örneği (A Study on Good Agricultural Practices in Consumer Preferences and Behaviors: The Case of Karaman Province)

JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH TURK, vol. 15, no. 1, pp. 531–548

Özkan Oflaz, Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı

2023 Hakemli TR DİZİN Link
Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Yoğun Bakım Sağlık Personellerinde Tükenmişlik ve Mesleki Doyumun Ölçülmesi

3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, vol. 58, no. 2, pp. 1321–1341

Özlem Çopar, İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş

2023 Hakemli TR DİZİN Link
Dijital Pazarlama Çağında Yükselen Bir Trend: İçerik Pazarlamasının İncelenmesi

Journal of Business Research-Turk, vol. 14, no. 1, pp. 1010–1022

Ramazan Aslan, İnci Erdoğan Tarakçı

2022 Hakemli TR DİZİN Link
TURKEY'S BRAND VALUE AND COUNTRY IMAGE IN THE EYES OF AZERBAIJAN BEFORE AND AFTER THE RECENT AZERBAIJAN ARMENIA WAR

İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 5, no. 1, pp. 46–59

Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş

2022 Hakemli Index Copernicus, DOAJ, Crossref, CiteFactor, EBSCO, Google Scholar, ASSOS.... Link
THE INVESTIGATION OF THE CONSUMERS TOURISM PREFERENCES IN THE COVID-19 PANDEMIC

International Journal of Health Management and Tourism, vol. 6, no. 1, pp. 443–459

İnci Erdoğan Tarakçı, Burhanettin Uysal, Ebrar Ulusinan

2021 Hakemli ASOS, SOBIAD, GOOGLE SCHOLAR, ROOT INDEX, DRJI, I2OR, ARASTIRMAX, İNFOBASE, SIS, RESEARCHBIB, SCILIT... 2 atıf Link
THE EFFECT OF PANDEMIC ON CONSUMER PREFERENCES IN THE CONTEXT OF HEDONIC AND UTILITARIAN CONSUMPTION

International Journal of Management (IJM), vol. 11, no. 7, pp. 1527–1533

İnci Erdoğan Tarakçı, Arif Yıldız

2020 Hakemli SCOPUS Link
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI: AMAÇLAR VE MOTİVASYONLAR

Euroasia Journal of Social Sciences Humanities, vol. 7, no. , pp. 167–179

İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş

2019 Hakemli issuu, SIS, ESJI, root index, index copernicus, cosmos, academic resource index... Link
BİLECİKTEKİ TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ (AVM) TERCİHLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

TURKISH JOURNAL OF MARKETING, vol. 4, no. 3, pp. 280–297

İnci Erdoğan Tarakçı

2019 Hakemli PROQUEST, CROSSREF, ROAD, GOOGLE SCHOLAR, IDEAS, PKP INDEX, ARI RESEARCH BIP, JOURNAL SEEK, arastirm... Link
PERAKENDECİLİKTE REKABET SİLAHI OLARAKPERAKENDECİ MARKASI VE ANKARA İLİNDE BİRUYGULAMA

Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 2, pp. 574–592

İnci Erdoğan Tarakçı

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Bir Tutundurma Aracı Olarak Reklamın Sosyal Medyada Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma: Instagram Örneği

Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 2, no. 3, pp. 50–67

Bora Göktaş, İnci Erdoğan

2018 Hakemli ICI INDEX COPERNICUS INTERNATIONAL 4 atıf Link
When ”Stuck in the Middle” is Not a Danger?

İnternet Uygulamaları ve Yönetimi Dergisi, vol. 9, no. 2, pp. 49–63

İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş

2018 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Marka Evangelizmin Satın Alma Bağımlılığı, Satın Alma Niyeti ve Tavsiyede Bulunma Üzerindeki Etkisi: Taraftar Ürünleri Örneği

İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 12, no. 1, pp. 126–145

Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı

2020 Hakemli TR DİZİN 9 atıf Link
Dinamik Fiyatlandırma Yapan Tatil Rezervasyon Sitelerinin Tercih EdilmesindeMarka Bilinirliği ve Marka Güveninin Rolü

Journal of Turkish TourismResearch, vol. 4, no. 1, pp. 447–464

İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Turizm İşletmelerinde Hizmet Hataları ve Hizmet Telafisi Yöntemlerinin MüşteriMemnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Uygulama

Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 4, no. 1, pp. 259–278

İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş

2020 Hakemli TR DİZİN Link
The Impact of Work-Family Conflict on Hedonic Consumption: A Survey on Industrial Workers

Journal of Busines Research-Turk, vol. 11, no. 3, pp. 2205–2215

İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Markalaşma Çalışmaları: Türkiye’de Kahve Zinciri Olan Bir Kobi’nin İncelenmesi

İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 11, no. 2, pp. 787–805

Gökhan Akalan, Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Pazarlamanın Yeni Rengi: Yeşil Aklama

Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, vol. 54, no. 3, pp. 1095–1113

İnci Erdoğan Tarakçı, Bora Göktaş

2019 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Post Truth Medya ve Tüketici Davranışlarına Etkisi : Genç Yetişkinler Üzerine Keşifsel Bir Araştırma

İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 4, pp. 1110–1122

İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş

2018 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Pazarlama Araçları İçerisindeki Önemi ve Satın Alma Davranışlarını Şekillendirmesine Yönelik Bir Uygulama

Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, vol. 53, no. 3, pp. 1019–1033

Bora Göktaş, İnci Erdoğan Tarakçı

2018 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SPOR SPONSORLUĞU VE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, vol. 53, no. 1, pp. 291–326

İnci Erdoğan Tarakçı, Mehmet Baş

2018 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!