Uluslararası kategoride proje bulunamadı!
Yönetim Muhasebesinde Performans Karnesi ve Türkiye deki Sigorta Şirketleri Üzerinde Uygulanması
Muhasebe Finans
–
Uyarlamalı Bitişme Analizi ve Kredi Kartı Pazarında Bir Uygulama
Finans
–
Kurumsal Sosyal Performans ile Finansal Performans Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Bir Meta Analiz Çalışması
Finans
–
Paramı Yönetiyorum
Harcamaları yönetebilmek, kendi isteklerimizi kontrol altına alabilmek basit gibi görünse de aklımıza bile gelmeyen ürün ve hizmetlere harcama yapabiliyoruz. Çocuklarda ve gençlerde ise bu sorunun daha fazla olduğunu görüyoruz. Bu nedenle çocuk ve gençlerin finansal okuryazarlık ile tasarruf ve yatırımın kilit noktalarını öğrenmeleri mümkün. Tasarruf yapmayı daha genç yaşta öğrenen bireyler, gelecekteki yaşamlarında da bu bilinç ile hareket edeceklerdir. Böylece uzun vadede ülke ekonomisine de katkı sağlayan süreç olacaktır. Ancak gereksiz harcamalardan kaçınılarak tüketim toplumundan, bilgi, ekonomi ve teknoloji toplumuna geçmek mümkün. Bugün gelişmiş ülkelere baktığımızda kişisel ve kurumsal anlamda tasarruf fonları oluşturduklarını, emeklilik planlarının güncel olduğunu, her türlü materyal için geri dönüşüm sistemlerinin olduğunu görüyoruz. Bizler de, bu yolda ilerlemek için kendi bütçemizden başlamalıyız. Gelişen teknoloji ve yaygınlaşan mobil cihaz kullanımı günümüzde çocuklarımız için vazgeçilmez bir kaynak haline gelmiştir. 08 – 15 yaş arası çocuklar internet üzerinden tablet veya mobil cihazlar ile çeşitli geliştirici videolar ve oyunlar oynamaktadırlar. Teknoloji bilgisi üst düzey olan bu yeni jenerasyon çocukları artık eğitim öğretimlerini online uygulamalar kullanarak, eğitici oyunlar oynayarak ve videolar izleyerek yapmaktadır. Bizde bu yüzden her yaş grubuna hitap edebilecek bir muhasebe bilinci yaratmak için mobil uygulama yapma düşüncesine kapıldık. Projenin amacı belirlenmiş olan küçük (08 – 12), genç (12 – 18) ve yetişkin (18 ‐ &) yaş gruplarına hitap edecek ve mikro düzeyde finans eğitimi alabilecekleri bir platform yaratmayı hedefliyoruz. Bu sayede küçük, genç ve yetişkin yaş gruplarına mikro düzeyde finans ve tasarruf bilinci kazandırmayı, bu sayede maddi varlıklarının muhakemesini yapabilmelerini, etkin bir şekilde bu varlıklarını yönetmelerini ve değerlendirebilmelerini, sağlamak amacındayız.
30.08.2018 – 01.10.2021 İLHAN EGE
CESARET, YENİLİK, BAŞARI VE KALKINMA MERSİN GİRİŞİMCİLİK PROJESİ (CEYBAK MERSİN GİRİŞİM)
Kendi işini kurmak isteyen bireylere girişimcilik ve inovasyon eğitimi vererek KOSGEB Girişimcilik Sertifikası almalarına ve ekonomik kalkınmaya katkı sağlamalarına destek olmaktır.
29.04.2018 – 29.04.2020 İLHAN EGE, FATMA İNCE
Holografik Software
2D/3D görüntülemeyi sağlamak amacıyla belli bir yansıtıcı üzerindeki görüntüyü 4 ayrı düzleme yayarak bunu projektör sistemi ile hardware aşamasına aktaracak olan yazılımın temelinde görüntüleme sistemlerinin boyutlandırmasını yapmaktadır. Hologramik ortamın oluşması için gereken uzay ve ışın yansımalarının oluşturulabilmesi için gerekli olan 4 ekran teknolojisinin yansıtıcıya veri olarak aktarılmasını sağlayacak olan yazılım 3 ana adımdan oluşmaktadır. Programa yüklenecek olan video veya animasyon görsellerin seçimi, seçilen video veya animasyon görselinin ekran ölçeklendirilmesinin yapılması ve son olarak tek bir ekran üzerinde 4 bölge ile belirlenmiş noktalara aktarma. Yazılım sayesinde oluşturulmak istenen bu 2D/3D görüntü belirli ekran ölçülerinde otomatik olarak video veya grafik materyali optimize ederek hardware tarafına kararlı bir şekilde göndermektir. Software tarafında benzer yazılımlar olarak Vyomy 3D Hologram Projector, Holus Project karşımıza çıkmaktadır. Bunların tamamı yurt dışı menşeili olup herhangi bir türk yazılımcı veya firma tarafından üretilmemiştir. Benzer algoritmalar kullanarak geliştirilebilir sistemler üretmek adına yazılacak olan software Arduno vb. gibi geliştirilebilir otomasyon sistemlerini de kapsayan bir ürün ortaya koyma hedefimiz var.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 01.04.2018 – 01.10.2019 İLHAN EGE
İnteraktif 3 Boyutlu Görsel Ürünler
Dünyadaki teknolojik gelişmeler neticesinde tanıtım ve sunum için farklı, yenilikçi ürünlerin tasarımı ve kullanımı yaygınlaşmıştır. Bu doğrultuda ülkemizde bu tür ürünlerin yurtdışı menşeili olarak kullanıldığı görülmektedir. Bu projenin amacı da yenilikçi bir ürün olan interaktif 3 boyutlu görsel ürünlerin ilk defa ülkemizde geliştirilerek farklı alanlarda kullanılmasını sağlamaktır.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 07.09.2016 – 21.05.2018 İLHAN EGE
Bankacılık Sektöründe Sermaye Yapısındaki Bozulmaların Ekonomik Konjonktüre Etkileri Üzerine Ekonometrik Bir Analiz
Finans
MERSİN ÜNİVERSİTESİ 27.05.2010 – 23.03.2012
BİREYSEL BANKACILIKTA ÜRÜN OLARAK KREDİ KARTLARI: UYARLAMALI BİTİŞME ANALİZİNİN BİR UYGULAMASI
BİREYSEL BANKACILIKTA ÜRÜN OLARAK KREDİ KARTLARI: UYARLAMALI BİTİŞME ANALİZİNİN BİR UYGULAMASI
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ 01.10.2007 – 01.12.2010 İLHAN EGE, ALİ BAYRAKDAROĞLU