Picky palates and personality: Cross-cultural insights into university students' food variety seeking through S-O-R theory

INTERNATIONAL JOURNAL OF GASTRONOMY AND FOOD SCIENCE, vol. 42, no. , pp. 101320–

Oya Yildirim, Uzeyir Kement, Abdulcelil Cakici, Seden Dogan

2025 Hakemli SCI-Expanded Q1 Link
Picky palates and personality: Cross-cultural insights into university students’ food variety seeking through S-O-R theory

International Journal of Gastronomy and Food Science, vol. , no. , pp. 1–9

Oya Yıldırım, Üzeyir Kement, Abdülcelil Çakıcı, Seden Doğan

2025 Hakemli SCI-Expanded Q2 Link
Yörük Mutfak Kültürünün Sürdürülebilirliği: Engeller, Çözüm Önerileri ve Gastronomi Turizmi Açısından Değerlendirilmesi

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 11, no. 4, pp. 2855–2877

Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca

2023 Hakemli TR DİZİN Link
The consumption of tea and coffee in Turkey and emerging new trends

Journal of Ethnic Foods, vol. 9, no. 1, pp. 1–11

Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca

2022 Hakemli scopus 5 atıf Link
The effect of sensation seeking on holiday preference: A comparison among domestic tourists according to their level of change seeking

Tourism: An International Interdisciplinary Journal, vol. 68, no. 1, pp. 100–111

Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı

2020 Hakemli Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics)... 3 atıf Link
The impact of perceived price justice and satisfaction on loyalty: the mediating effect of revisit intention

Tourism Review, vol. 74, no. 3, pp. 443–462

A. Celil Cakici, Abdulcelil Çakici, Yılmaz Akgündüz, Oya Yıldırım

2019 Hakemli SSCI Q2 54 atıf Link
Yöresel Yemeklere Konaklama ve Yiyecek İçecek İşletmelerinin Menülerinde YerVerilme Durumu: Adana ve Mersin Bölgesinde Bir Araştırma

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 6, no. 4, pp. 376–398

Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı

2018 Hakemli TR DİZİN 3 atıf Link
Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalına Katılan Ziyaretçilerin Algı ve Memnuniyetleri

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 14, no. 37, pp. 222–239

Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, A Celil Çakıcı

2017 Hakemli Ulakbim, asos, tei, Eurasian Scientific Journal Index,...
Yerel halkın Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı na yönelik algı ve memnuniyetleri üzerine bir araştırma

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 50–68

Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması Muğla Araştırması

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 28–47

Uysal Yenipınar, Oya Yıldırım

2016 Hakemli TR DİZİN Link
Gastronomi Turizminde Otlar Ot Yemekleri ve Sağlıkla İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 3, no. 3, pp. 27–42

Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı

2015 Hakemli TR DİZİN Link
Girit Yemek Kültürü ve Sürdürülebilirliği

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 3, no. 1, pp. 3–42

Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdülcelil Çakıcı, Abdulcelil Çakici

2015 Hakemli TR DİZİN Link
INCLUSION OF LOCAL FOODS AT MENUS OF HOTELS ANDRESTAURANTS OPERATING IN ADANA AND MERSİN

, vol. 1, no. 1, pp. 240–256

Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Ab Dülcelil Çakıcı

2015 Link
Mutfak Şeflerinin Bakış Açısından Yenilebilir Çiçekler ve Konaklama İşletmelerinde Kullanılma Durumu

Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 345–368

Oya Yıldırım

2022 Hakemli TR DİZİN Link
Yerel Halkın Adana da Gastronomi Turizminin Gelişmesine Yönelik Beklenti ve Tutumları (Expectations and Attitudes of Local People towards the Development of Gastronomy Tourism in Adana)

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 954–974

Oya Yıldırım

2021 Hakemli TR DİZİN Link
The mediating effect of consumers’ price level perception and emotions towards supermarkets

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 1416–1438

Abdulcelil Çakici, Oya Yıldırım, Sena Tekeli, Oya Berkay Karaca, Abdülcelil Çakıcı

2021 Hakemli TR DİZİN Link
ULUSAL ALAN YAZINDA SPOR TURİZMİNİN GELİŞİMİ: LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ

Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute, vol. , no. 43, pp. 319–328

Oya Yıldırım

2021 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Bahşiş Dağıtım Sistemlerinin Adalet Algısı Üzerine Bir Ölçek Uyarlama Çalışması

Turizm Akademik Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 61–72

Oya Yıldırım, Seçkin Eser, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Arap Mutfak Kültürünün Adana Gastronomi Turizminin Gelişmesindeki Yeri: Yerel Halkın Görüşleri

Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 41–55

Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım

2020 Hakemli TR DİZİN
Yeşil tüketici değerinin tatil tercihine etkisinde değişiklik arayışının aracılık rolü: Adana ilinde yapılan bir araştırma

Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 219, no. 54, pp. 487–507

Oya Yıldırım, Abdülcelil Çakıcı, Abdulcelil Çakici

2019 Hakemli TR DİZİN Link
Mersin ve Adana daki Dört ve Beş Yıldızlı Otellerde Konaklayan Türk İş İnsanlarının Hazcı Faydacı Tüketim Eğilimleri Üzerine Bir Çalışma

Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 33–44

Abdülcelil Çakıcı, Oya Yıldırım

2014 Hakemli EBSCOhost, asos index, acar index, ULAKBİM
Türk İş İnsanlarının Konaklama Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Mersin ve Adana daki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma

TURAR Turizm Araştırma Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 4–27

Abdülcelil Çakıcı, Oya Yıldırım

2013 Hakemli ASOS Index Link
Gastronomi Turizminde Otlar, Ot Yemekleri ve Sağlıkla ĠliĢkisi Üzerine Bir Değerlendirme

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. , no. , pp. 27–42

Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Celil Çakıcı

2015 25 atıf