Picky palates and personality: Cross-cultural insights into university students' food variety seeking through S-O-R theory
INTERNATIONAL JOURNAL OF GASTRONOMY AND FOOD SCIENCE, vol. 42, no. , pp. 101320–
Oya Yildirim, Uzeyir Kement, Abdulcelil Cakici, Seden Dogan
Picky palates and personality: Cross-cultural insights into university students’ food variety seeking through S-O-R theory
International Journal of Gastronomy and Food Science, vol. , no. , pp. 1–9
Oya Yıldırım, Üzeyir Kement, Abdülcelil Çakıcı, Seden Doğan
Yörük Mutfak Kültürünün Sürdürülebilirliği: Engeller, Çözüm Önerileri ve Gastronomi Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 11, no. 4, pp. 2855–2877
Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca
The consumption of tea and coffee in Turkey and emerging new trends
Journal of Ethnic Foods, vol. 9, no. 1, pp. 1–11
Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca
The effect of sensation seeking on holiday preference: A comparison among domestic tourists according to their level of change seeking
Tourism: An International Interdisciplinary Journal, vol. 68, no. 1, pp. 100–111
Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı
The impact of perceived price justice and satisfaction on loyalty: the mediating effect of revisit intention
Tourism Review, vol. 74, no. 3, pp. 443–462
A. Celil Cakici, Abdulcelil Çakici, Yılmaz Akgündüz, Oya Yıldırım
Yöresel Yemeklere Konaklama ve Yiyecek İçecek İşletmelerinin Menülerinde YerVerilme Durumu: Adana ve Mersin Bölgesinde Bir Araştırma
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 6, no. 4, pp. 376–398
Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı
Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalına Katılan Ziyaretçilerin Algı ve Memnuniyetleri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 14, no. 37, pp. 222–239
Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, A Celil Çakıcı
Yerel halkın Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı na yönelik algı ve memnuniyetleri üzerine bir araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 13, no. 2, pp. 50–68
Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı
Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması Muğla Araştırması
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 13, no. 1, pp. 28–47
Uysal Yenipınar, Oya Yıldırım
Gastronomi Turizminde Otlar Ot Yemekleri ve Sağlıkla İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 3, no. 3, pp. 27–42
Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı
Girit Yemek Kültürü ve Sürdürülebilirliği
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 3, no. 1, pp. 3–42
Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Abdülcelil Çakıcı, Abdulcelil Çakici
INCLUSION OF LOCAL FOODS AT MENUS OF HOTELS ANDRESTAURANTS OPERATING IN ADANA AND MERSİN
, vol. 1, no. 1, pp. 240–256
Oya Yıldırım, Oya Berkay Karaca, Ab Dülcelil Çakıcı
Mutfak Şeflerinin Bakış Açısından Yenilebilir Çiçekler ve Konaklama İşletmelerinde Kullanılma Durumu
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 345–368
Oya Yıldırım
Yerel Halkın Adana da Gastronomi Turizminin Gelişmesine Yönelik Beklenti ve Tutumları (Expectations and Attitudes of Local People towards the Development of Gastronomy Tourism in Adana)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 954–974
Oya Yıldırım
The mediating effect of consumers’ price level perception and emotions towards supermarkets
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 9, no. 2, pp. 1416–1438
Abdulcelil Çakici, Oya Yıldırım, Sena Tekeli, Oya Berkay Karaca, Abdülcelil Çakıcı
ULUSAL ALAN YAZINDA SPOR TURİZMİNİN GELİŞİMİ: LİSANSÜSTÜ TEZLER ÜZERİNE BİBLİYOMETRİK BİR ANALİZ
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute, vol. , no. 43, pp. 319–328
Oya Yıldırım
Bahşiş Dağıtım Sistemlerinin Adalet Algısı Üzerine Bir Ölçek Uyarlama Çalışması
Turizm Akademik Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 61–72
Oya Yıldırım, Seçkin Eser, Abdulcelil Çakici, Abdülcelil Çakıcı
Arap Mutfak Kültürünün Adana Gastronomi Turizminin Gelişmesindeki Yeri: Yerel Halkın Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 24, no. 1, pp. 41–55
Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım
Yeşil tüketici değerinin tatil tercihine etkisinde değişiklik arayışının aracılık rolü: Adana ilinde yapılan bir araştırma
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 219, no. 54, pp. 487–507
Oya Yıldırım, Abdülcelil Çakıcı, Abdulcelil Çakici
Mersin ve Adana daki Dört ve Beş Yıldızlı Otellerde Konaklayan Türk İş İnsanlarının Hazcı Faydacı Tüketim Eğilimleri Üzerine Bir Çalışma
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 1, pp. 33–44
Abdülcelil Çakıcı, Oya Yıldırım
Türk İş İnsanlarının Konaklama Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Mersin ve Adana daki 4 ve 5 Yıldızlı Otellerde Bir Araştırma
TURAR Turizm Araştırma Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 4–27
Abdülcelil Çakıcı, Oya Yıldırım
Gastronomi Turizminde Otlar, Ot Yemekleri ve Sağlıkla ĠliĢkisi Üzerine Bir Değerlendirme
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. , no. , pp. 27–42
Oya Berkay Karaca, Oya Yıldırım, Celil Çakıcı