Perceptions about the applicability of robot technology in the tourism industry

Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, vol. 7, no. 1, pp. 81–96

Burçin Cevdet Çetinsöz, Seden Doğan, Alper Duran

2022 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Doğaya Bağlılığın Doğa Yürüyüşlerine Katılım Motivasyonu Üzerindeki Etkisi

Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 754–766

Burhan Çınar, Alper Duran

2021 Hakemli TR DİZİN 4 atıf Link
Turizm Sektöründe Paydaşların Teknolojik Yeniliklere Karşı Algı veTutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

Gaziantep University Journal of Social Sciences 1303-0094, vol. 19, no. 4, pp. 1542–1561

Gaye Onan, Alper Duran, Burçin Cevdet Çetinsöz

2020 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Sosyal İstenirliğin Çevreci Duyarlılık, Tutum ve Davranışlar Üzerindeki Etkisi Doğa Tabanlı Tur Katılımcıları Örneği (Effect of Social Desirability on Environmental Sensitivity, Attitude and Behavior The Case of Nature Based Tour Participants)

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 7, no. 3, pp. 1727–1736

Burhan Çınar, Alper Duran, Hülya Taştan

2019 Hakemli İNDEX COPERNİCUS Link
Spor Organizasyonlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Memnuniyet 17 AkdenizOyunlarına Katılan Sporcular Üzerine Bir Araştırma

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25

Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Sercan Benli, Beril Dönmez

2015 Hakemli EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory
Büyük Spor Organizasyonlarında Hizmet Kalitesi 17 Akdeniz Oyunlarına Katılan Sporcuların Konaklama Hizmetlerine İlişkin Kalite Algısının Memnuniyetlerine Etkisi Perceived Service Quality and Satisfaction at Sport Organizations Case of theAthletes Participating in The 17th Mediterranean Games

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25

Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Beril Dönmez, Sercan Benli

2015 Hakemli EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory Link
Büyük Spor Organizasyonlarında Hizmet Kalitesi 17 Akdeniz Oyunlarına Katılan Sporcuların Konaklama Hizmetlerine İlişkin Kalite Algısının Memnuniyetlerine Etkisi

Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25

Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Sercan Benli, Beril Dönmez

2015 Hakemli EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory
Türk Otellerinde Kurumsallaşmanın İş Tatmini, Açıkça Konuşma ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 17–36

Alper Duran, Kamil Unur

2021 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü (The Mediating Role of Loneliness at Work in the Effect of Hotel Employees Communication Skills on Intention to Quit Their Jobs)

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868

Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker

2020 Hakemli TR DİZİN Link
Perceptions about the applicability of robot technology in the tourism industry

Journal of multidisciplinary academic tourism, vol. 7, no. 1, pp. 97–108

Burçin Cevdet Çetinsöz, Seden Doğan, Alper Duran

2022 1 atıf Link
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü

Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868

Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker

2020 Link
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. , no. , pp. 70–77

Kamil Unur, A. Celil Çakıcı, Alper Duran

2012