Perceptions about the applicability of robot technology in the tourism industry
Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, vol. 7, no. 1, pp. 81–96
Burçin Cevdet Çetinsöz, Seden Doğan, Alper Duran
Doğaya Bağlılığın Doğa Yürüyüşlerine Katılım Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 754–766
Burhan Çınar, Alper Duran
Turizm Sektöründe Paydaşların Teknolojik Yeniliklere Karşı Algı veTutumlarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Gaziantep University Journal of Social Sciences 1303-0094, vol. 19, no. 4, pp. 1542–1561
Gaye Onan, Alper Duran, Burçin Cevdet Çetinsöz
Sosyal İstenirliğin Çevreci Duyarlılık, Tutum ve Davranışlar Üzerindeki Etkisi Doğa Tabanlı Tur Katılımcıları Örneği (Effect of Social Desirability on Environmental Sensitivity, Attitude and Behavior The Case of Nature Based Tour Participants)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 7, no. 3, pp. 1727–1736
Burhan Çınar, Alper Duran, Hülya Taştan
Spor Organizasyonlarında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Memnuniyet 17 AkdenizOyunlarına Katılan Sporcular Üzerine Bir Araştırma
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25
Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Sercan Benli, Beril Dönmez
Büyük Spor Organizasyonlarında Hizmet Kalitesi 17 Akdeniz Oyunlarına Katılan Sporcuların Konaklama Hizmetlerine İlişkin Kalite Algısının Memnuniyetlerine Etkisi Perceived Service Quality and Satisfaction at Sport Organizations Case of theAthletes Participating in The 17th Mediterranean Games
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25
Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Beril Dönmez, Sercan Benli
Büyük Spor Organizasyonlarında Hizmet Kalitesi 17 Akdeniz Oyunlarına Katılan Sporcuların Konaklama Hizmetlerine İlişkin Kalite Algısının Memnuniyetlerine Etkisi
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 12, no. 1, pp. 1–25
Gürkan Akdağ, Ozan Güler, Alper Duran, Ali Dalgıç, Sercan Benli, Beril Dönmez
Türk Otellerinde Kurumsallaşmanın İş Tatmini, Açıkça Konuşma ve İşten Ayrılma Niyetine Etkisi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 17–36
Alper Duran, Kamil Unur
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü (The Mediating Role of Loneliness at Work in the Effect of Hotel Employees Communication Skills on Intention to Quit Their Jobs)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868
Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker
Perceptions about the applicability of robot technology in the tourism industry
Journal of multidisciplinary academic tourism, vol. 7, no. 1, pp. 97–108
Burçin Cevdet Çetinsöz, Seden Doğan, Alper Duran
Otel Çalışanlarının İletişim Becerilerinin İşlerinden Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisinde İş Yaşamında Yalnızlığın Aracılık Rolü
Journal of Tourism and Gastronomy Studies, vol. 8, no. 4, pp. 2848–2868
Alper Duran, Kamil Unur, Ferhat Şeker
Otel İşletmelerinde İşgörenlerin Örgütsel Güven Algısı İle İş Memnuniyetleri Arasındaki İlişki Üzerine Dört ve Beş Yıldızlı Şehir Otellerinde Yapılan Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. , no. , pp. 70–77
Kamil Unur, A. Celil Çakıcı, Alper Duran