Restoran Çalışanlarının İş Yaşam Denge Düzeylerine Göre İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetlerinin Karşılaştırılması
Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 709–724
Ahmet Erdem, Kamil Unur, Ferhat Şeker, Muhammet Abdulmecit Kınıklı
Restoranlarda Kişilik Özellikleri ile Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Aracılık Rolü
Journal of Global Tourism and Technology Research, vol. 5, no. 2, pp. 65–75
Elif Aslantürk, Muhammet Abdulmecit Kınıklı, Kamil Unur, Tevfik Aytemiz
Otel Müşterilerine Yönelik Deneyimsel Pazarlamanın Memnuniyete Etkisi: Kapadokya Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 378–393
Kamil Unur, Muhammet Abdulmecit Kınıklı