Restoran Çalışanlarının İş Yaşam Denge Düzeylerine Göre İş Tatmini ve İşten Ayrılma Niyetlerinin Karşılaştırılması

Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, vol. 3, no. 3, pp. 709–724

Ahmet Erdem, Kamil Unur, Ferhat Şeker, Muhammet Abdulmecit Kınıklı

2019 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Restoranlarda Kişilik Özellikleri ile Müşteri Vatandaşlık Davranışı İlişkisinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Aracılık Rolü

Journal of Global Tourism and Technology Research, vol. 5, no. 2, pp. 65–75

Elif Aslantürk, Muhammet Abdulmecit Kınıklı, Kamil Unur, Tevfik Aytemiz

2024 Hakemli Index Copernicus International, Asian Science Citation Index... Link
Otel Müşterilerine Yönelik Deneyimsel Pazarlamanın Memnuniyete Etkisi: Kapadokya Örneği

Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, vol. 17, no. 3, pp. 378–393

Kamil Unur, Muhammet Abdulmecit Kınıklı

2020 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!