Fizik dersinde sanal laboratuvar uygulamalarının öğrenci akademik başarısına ve derse yönelik tutumuna etkisi

ARZU TÜTER

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2024 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilgisi öğretmen adaylarının astronomi özyeterlilkleri ve astronomiye yönelik tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: 19 Mayıs Üniversitesi örneği (Samsun)

DİLARA KARADENİZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri öğretiminde ders bilgilerini pratik yaşamla ilişkilendirebilme seviyelerinin belirlenmesi

BENGÜ NALBANT ÖNAL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaokul öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgılarını gidermede probleme dayalı öğrenme yönteminin etkisi

AYDANUR YILMAZEL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay ve yıldız kavramları ile ilgili zihinsel algıları

SABİHA ÇAKIR

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel epistemolojik inançları ile astronomiye yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

FATMA CANAN ŞİMŞEK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilimleri dersinde akıllı tahta kullanımının ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi

ERDAL SARAÇ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2020 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarının araştırılması

RAHİM BAYSAL

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmen ve öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik görüşlerinin incelenmesi

DURALİ BIYIKLI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

2018 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Yenilenebilir enerji kaynaklarnın fen eğitimindeki önemi

ESRA ÇELİK

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı

2017 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Amorf Silikon Güneş Pillerinde Fototaşıyıcı Rekombinasyon Kinetiği

Alkan ALKAYA

MERSİN ÜNİVERSİTESİ - FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)

2005 Yüksek Lisans Beyan

Amorf silikon ve selenyum güneş pillerinde voltaj kontrollü fotoakımın ölçülmesi

HİDAYET ÇETİN

Erciyes Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Fizik Ana Bilim Dalı

2001 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Hidrojenlenmiş amorf silisyum güneş pillerinde fotoiletkenlik çalışmaları

MEHMET ŞAHİN

Erciyes Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Fizik Ana Bilim Dalı

1999 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Artırılmış gerçeklik destekli yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 10. sınıf fizik dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve motivasyona etkisinin incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması

ZEHRA YILDIRIM

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı

2024 Doktora TezMerkezi Yurt İçi

Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!