Fizik dersinde sanal laboratuvar uygulamalarının öğrenci akademik başarısına ve derse yönelik tutumuna etkisi
ARZU TÜTER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmen adaylarının astronomi özyeterlilkleri ve astronomiye yönelik tutum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: 19 Mayıs Üniversitesi örneği (Samsun)
DİLARA KARADENİZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri öğretiminde ders bilgilerini pratik yaşamla ilişkilendirebilme seviyelerinin belirlenmesi
BENGÜ NALBANT ÖNAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusundaki kavram yanılgılarını gidermede probleme dayalı öğrenme yönteminin etkisi
AYDANUR YILMAZEL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay ve yıldız kavramları ile ilgili zihinsel algıları
SABİHA ÇAKIR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel epistemolojik inançları ile astronomiye yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
FATMA CANAN ŞİMŞEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilimleri dersinde akıllı tahta kullanımının ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına ve bilgilerinin kalıcılığına etkisi
ERDAL SARAÇ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarının araştırılması
RAHİM BAYSAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Öğretmen ve öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik görüşlerinin incelenmesi
DURALİ BIYIKLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yenilenebilir enerji kaynaklarnın fen eğitimindeki önemi
ESRA ÇELİK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Ana Bilim Dalı
Amorf Silikon Güneş Pillerinde Fototaşıyıcı Rekombinasyon Kinetiği
Alkan ALKAYA
MERSİN ÜNİVERSİTESİ - FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (YL) (TEZLİ)
Amorf silikon ve selenyum güneş pillerinde voltaj kontrollü fotoakımın ölçülmesi
HİDAYET ÇETİN
Erciyes Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Fizik Ana Bilim Dalı
Hidrojenlenmiş amorf silisyum güneş pillerinde fotoiletkenlik çalışmaları
MEHMET ŞAHİN
Erciyes Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü - Fizik Ana Bilim Dalı
Artırılmış gerçeklik destekli yaşam temelli öğrenme yaklaşımının 10. sınıf fizik dersinde öğrencilerin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve motivasyona etkisinin incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması
ZEHRA YILDIRIM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı