Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin öz yeterlilik ve yaşam doyumu düzeylerinin incelenmesi
AYFER ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin sosyal zeka ve karanlık üçlü kişilik özelliklerinin iletişim becerileri üzerine etkisi
AYSELNUR DOĞRUER
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin eğitim felsefesi eğilimlerinin, otantik öğrenme hazırbulunuşlukları ve otantik ölçme-değerlendirme yöntemine yönelik tutumları ile ilişkisinin incelenmesi
ERGÜL VAROL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin mesleki inançları ile program okuryazarlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi (Osmaniye ili örneği)
FULYA SEVİM
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Cimnastik antrenörlerinde mesleki yeterlik, duygusal emek ve tükenmişlik duygusunun bazı değişkenler açısından incelenmesi
DERYA DÜKEL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Toplam kalite yönetimine geçiş sürecinde Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personelinin demografik değişkenler açısından incelenmesi: Mersin ili örneği
ALİME GÜVEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmen adaylarının "Engelliler için beden eğitimi ve spor" dersine yönelik kaynaştırma eğitimi yeterlik algıları ve tutumları: Deneysel bir çalışma
ÜMMÜHAN KAYSİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
10-12 yaş grubu tenisçilerde taktiksel oyun modelinin problem çözme ve becerileri transfer etme düzeylerine etkisi
SEKVAN YİMEZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Spora katılan ve katılmayan lise öğrencilerinde okula yönelik tutum ve akran zorbalığına maruz kalma düzeylerinin incelenmesi: Aksaray ili örneği
İREM KÜBRA DEMİREZEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi Anabiilim Dalı
Beden eğitimi derslerinde yapılandırmacı öğrenme ortamı oluşturulmasının öğretmen ve öğrenci tarafından değerlendirilmesi
GÜLDEN ELVAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Spor Bilimleri Ana Bilim Dalı
Ortaokul beden eğitimi ve spor dersi öğretim programının bilişsel alan kazanımlarının değerlendirilmesi: Mersin ili örneği
SENEM ALTUNBAKIR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi derslerinde öz düzenlemeli öğrenme stratejilerini belirlemede özgüven ve katılım motivasyonunun rolü
SUNACAN İLKE BAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin mesleki değer yönelimleri ve öğrencileri tarafından algılanan disiplin sağlama stratejilerinin incelenmesi
GÜNEŞ ÖZDAMAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Fiziksel benlik algısının beden dili ve dansa karşı öz-yeterlik algısı üzerine etkisi
GÖKAY DAŞDAN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi ve spor yüksekokulu ile eğitim fakültesi öğrencilerinin sosyal benlik algısı açısından karşılaştırılması
MEHMET BİLBEK
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin yeterlik algıları
PINAR ÖKSÜZOĞLU
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Aktif öğretim ve klasik öğretim yöntemlerinin badminton ders konusuna yönelik duyuşsal ve psikomotor erişi düzeylerine etkisi
BERNA ÖZCAN
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin ölçme-değerlendirme uygulamaları ve yeterlik algıları
NEŞE GENÇ
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin tükenmişlik ve yaşam doyumu düzeyleri
ŞENER ŞAHİN
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Ortaöğretim öğrencilerinin ders dışı spor yarışmalarına katılımı ve sorunları (Mersin İli örneği)
TAMER SELÇUK
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin şiddete başvurma düzeylerinin incelenmesi
FERHAT ÇİFÇİ
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi ve spor öğretmenlerinin meslekte kendini geliştirme düzeylerinin incelenmesi
SEHER YILDIZ
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Çalışan ve çalışmayan kadınların spor yapma durumları (Sivas ili örneği)
GÜLSEN TATAR
Mersin Üniversitesi - Sağlık Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
Akademisyenlerin sosyal medya bağımlılıklarının, fiziksel aktivite-sağlık inançlarının ve serbest zaman doyumlarının incelenmesi
KURTULUŞ ONUR KAYA
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Örtük program çerçevesinde okullarda yer alan beden eğitimi ve spor ile ilgili sembollere yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri
GÜNEŞ ÖZDAMAR
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
Beden eğitimi öğretmenlerinin otantik öğrenme hazırbulunuşlukları ile otantik ölçme-değerlendirme tutumları arasındaki ilişkide öğrenen özerkliğini desteklemenin aracılık rolü
SUNACAN İLKE BAL
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı
11-15 yaş balerinlere uygulanan kuvvet ve denge antrenmanlarının bale performansına etkisi
YAĞMUR ARINLI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Beden Eğitimi ve Spor Ana Bilim Dalı