A regression study: English language teachers’ general and professional sense of self-efficacy

Eğitim ve Bilim, vol. 38, no. 170, pp. 335–346

Gökçe Esen, Yusuf İnandı, Şaziye Yaman

2013 Hakemli SSCI 3 atıf
Bir Yordama Çalışması İngilizce Öğretmenlerinin Genel ve Mesleki Özyeterlik Algıları

EĞİTİM VE BİLİM, vol. , no. , pp. –

Gökçe Esen, Yusuf İnandı, Şaziye Yaman

2013 Hakemli SSCI
A Study on the Liason Between Learned Helplessness and Academic Achievement

Cukurova University Journal of Social Sciences Institute, vol. 20, no. 2, pp. 457–470

Şaziye Yaman, Gökçe Esen, Sınem Derkus

2011 Hakemli EBSCO-CEEAS, TUBITAK / ULAKBIM Sosyal Bilimler Veri Tabani (SBVT)... Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!