GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLERE YÖNELİK TUTUMLARI
Eurasian Academy of Sciences Social Sciences Journal, vol. , no. 26, pp. 19–27
Onur Çelebioğlu, Tarkan Yazıcı, Gülcan Boyraz
TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARA YÖNELİK YAPILMIŞMÜZİK EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Avrasya Çalışmaları Dergisi, vol. 10, no. 10, pp. 59–67
Gülcan Boyraz, Tarkan Yazıcı
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN MÜZİKSEL İLETİŞİM BOYUTLARININ İNCELENMESİ
International Journal of New Approaches in Special Education, vol. 1, no. 1, pp. 46–65
Tarkan Yazıcı, Gülcan Boyraz
ZİHİNSEL YETERSİZLİKTEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLER İÇİNHAZIRLANMIŞ MATEMATİK KİTAPLARININ KAVRAMLARA YÖNELİKYAPILAN ETKİNLİKLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
INES JOURNAL, vol. 3, no. 9, pp. 233–250
Banu Arslantekin, Ulviye Akın, Gülcan Boyraz