Factors Affecting Consumers’ Attitudes Towards Low Water Footprint Products
Tarım Ekonomisi Dergisi, vol. 31, no. 1, pp. 1–19
Avni Can Yağcı, Ümit Doğrul, Eda Yaşa Özeltürkay, Erkan Aktaş
Son ZAManlarda Tüketici Davranışları
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 1, pp. 437–446
Alaiddin Koşar, Avni Can Yağcı
Marka Nefretinin Nedenlerinin ve Sonuçlarının Tüketicilerin Gıda Ürünleri Tercihleri Açısından İncelenmesi
Bucak İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 2, pp. 79–97
Avni Can Yağcı, Deniz Julia Demiral Hekin
Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case
Süleymen Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, vol. 14, no. 40, pp. 1330–1347
Avni Can Yağcı, Ayşe Şahin