Career barriers of female education administrators: Systematic review and a qualitative meta-synthesis

i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 4, pp. 26–46

Asena Yücedağlar, Nezaket Bilge Uzun, Cenk Akay, Yusuf İnandı

2024 Hakemli Journals Indexed in Eric Link
Examining measurement invariance of different SWLS measurement models according to gender

i-manager's Journal on Educational Psychology, vol. 17, no. 3, pp. 8–20

Sena Doğruyol, Bilge Bakır Aygar, Nezaket Bilge Uzun, Asena Yücedağlar

2024 Hakemli Index Copernicus Link
DIGITAL DIVIDE IN EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS ON GLOBAL RESEARCH TRENDS

International innovative education researcher, vol. CİLT 3 SAYI 3, no. CİLT 3 SAYI 3, pp. 162–197

Asena Yücedağlar, Binali Tunç

2023 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Link
The Relationship of School Administrators’ Leadership Styles with Organizational Dissent and Resistance to Change according to Perceptions of Teachers

International Online Journal of Educational Sciences, vol. 12, no. 5, pp. 287–302

Yusuf İnandı, Binali Tunç, Asena Yücedağlar, Samet Kılıç

2020 Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List 3 atıf Link
ÖĞRETMENLERDE SESSİZ İSTİFA ÖLÇEĞİ: BİR GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 0, no. 69, pp. 227–251

Asena Yücedağlar, Fahrettin Gılıç, Fahrettin Giliç, Nezaket Bilge Uzun, Yusuf İnandı

2024 Hakemli TR DİZİN Link
Farklı Lise Türlerinde Öğrenim Gören Lise Öğrencilerinin Eğitim ve Gelecek Algılarının İncelenmesi

KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. 9, no. 3, pp. 935–961

Asena Yücedağlar, Binali Tunç

2022 Hakemli TR DİZİN 1 atıf Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!