A Validity and Reliability Study of the Development of a Teacher Attitude Scale towards Inclusive Education (TASI)
Croatian Journal of Education, vol. 27, no. 1, pp. 221–253
Pervin Oya Taneri, Özlem Yeşim Özbek, Asu Altunoğlu, Semih Aşiret, Esat Avcı
Investigating The Performance of Item Selection Algorithms in Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, vol. 15, no. 2, pp. 148–165
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Effect of Missing Data on Test Equating Methods Under NEAT Design
International Journal of Psychology and Educational Studies, vol. 10, no. 3, pp. 702–713
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Investigating the Performance of Item Selection Algorithms in terms of Measurement Accuracy in CD-CAT
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol. 0, no. 54, pp. 188–+
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Reliability of the Analytic Rubric and Checklist for the Assessment of Story Writing Skills: G and Decision Study in Generalizability Theory
European Journal of Educational Research, vol. 8, no. 1, pp. 169–180
Nezaket Bilge Uzun, Devrim Alıcı, Mehtap Aktaş, Semih Aşiret, Seha Yormaz
The Effects of Qmatrıx Misspecification on Item and Model Fit
International Journal of Progressive Education, vol. 14, no. 5, pp. 144–154
Seçil Ömür Sünbül, Semih Aşiret
Investigating Test Equating Methods in Small Samples Through Various Factors*
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, vol. 16, no. 2, pp. 647–668
Semih Aşiret, Seçil Ömür Sünbül
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli 2024 Öğretim Programlarında Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. –
Semih Aşiret, Özgül Su Özenir
Madde Tepki Kuramı’na Dayalı Madde-Uyum İndekslerinin I.Tip Hata ve Güç Oranlarının İncelenmesi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi, vol. 8, no. 1, pp. 79–79
Seçil Ömür Sünbül, Semih Aşiret