Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi
İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58
Gül Ferhande Canpolat, Ümit Doğrul
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TEMASSIZ TESLİM İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Journal of Social Sciences, vol. 52, no. 52, pp. 352–369
Hacı Mehmet Acar, Gül Ferhande Canpolat, Sedef Şahin, Sedef Şahin Geçgel
MODA BİLİNCİ VE PRESTİJ DUYARLILIĞI: FİYAT DUYARLILIĞI YÜKSEKLİĞİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 24, pp. 331–347
Abdulcelil Çakici, Gül Ferhande Canpolat, Banu Es Yılmaz