Tüketici Satın Alma Niyetinde Yenilikçi Ürün Tasarımının Rolü: Elektrikli Otomobil Pazarına Yönelik Bir Uygulama
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 18, no. 4, pp. 1018–1051
Esen Şahin, Hasan Kürşat Güleş, Sultan Çetinkaya Örs
Kültürel Miras Alanlarında QR Kod Teknolojileri Kullanımında Turizm PaydaĢlarının GörüĢleri: Anamur Antik Kent Örneği
Uluslarası Akademik Birikim Dergisi, vol. 6, no. , pp. 213–224
Mustafa Atsan, Sultan Çetinkaya, Alpaslan Adil
Dijitalleşmenin İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarına Etkisi
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 214–226
Sultan Çetinkaya, Beste Demirci, Mustafa Atsan, Emine Öğüt
KAYNAK GÜVENİLİRLİĞİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE PARASOSYAL ETKİLEŞİMİN ARACILIK ROLÜ
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 2, pp. 126–146
Çağlıyan Vural, Güleş Hasan Kürşat, Çetinkaya Örs Sultan