Gazetecilik Ve Medya Çalışmaları Alanında Uluslararası Araştırmalar – IV
Bölüm: DİJİTAL ÇAĞDA TÜKETİM VE MEKÂN İLİŞKİSİNE BİR BAKIŞ: ŞEHİR MARKALAMA VE MARKA SEVGİSİ, Sayfa: 33–47
YEGEN CEREN,KIRIK ALİ MURAT
2025 Bilimsel Kitap 978-625-385-126-2 Link
İLETİŞİM VE MEDYA ARAŞTIRMALARI 3
Bölüm: KADINLARIN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE (BİT) ERİŞİMİ VE KULLANIMI, Sayfa: 79–107
YANIK HAYRULLAH,YEGEN CEREN
2024 Bilimsel Kitap 978-625-392-427-0 Link
Digital Entertainment as Next Evolution in Service Sector Emerging Digital Solutions in Reshaping Different Industries
Bölüm: Digital Solution for Print and Publishing Media, Sayfa: 181–197
YEGEN CEREN, DAS SUBHANKAR
2023 Bilimsel Kitap 978-981-19-8120-3 Link
New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development
Bölüm: Internet Use and Understanding the Tendency for Media Use in the Post-COVID Period, Sayfa: 47–68
YEGEN CEREN, HARMATIY OLHA
2023 Bilimsel Kitap 978-981-19-8617-8 Link
New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development
Bölüm: Sustainability, Digital Security, and Cyber Hygiene During the Covid-19 Pandemic, Sayfa: 91–105
YEGEN CEREN, KIRIK ALİ MURAT, ÇETİNKAYA AHMET
2023 Bilimsel Kitap 978-981-19-8617-8 Link
DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM: İMKÂN VE SINIRLILIKLAR
Bölüm: DİJİTAL KAMUOYU, SOSYAL AĞLAR VE SEÇİM KAMPANYALARI, Sayfa: 19–38
YEGEN CEREN, KIRIK ALİ MURAT
2023 Bilimsel Kitap 978-625-6408-77-7
YENİ MEDYA, TOPLUM VE KAMUSAL ALAN
Bölüm: (POST) POSTMODERNİZM, POST (POST-FORDİZM) VE KAMUSAL ALAN, Sayfa: 587–602
YEGEN CEREN, YEGEN BAKİ
2022 Bilimsel Kitap 978-605-72196-3-3
Innovations in Digital Branding and Content Marketing
Bölüm: Information Processing Model in Consumer Behaviors in Health Communication: An Analysis of Herbal Cream Advertisements, Sayfa: 44–65
YEGEN CEREN
2021 Bilimsel Kitap 9781799844204
Handbook of Research on Narrative Interactions
Bölüm: Eleven Eleven VR: Virtual Reality, Digital Narrative, and Interaction, Sayfa: 292–305
DÖNMEZ SERVET CAN, YEGEN CEREN
2021 Bilimsel Kitap 9781799849032 Link
Digital Entertainment The Next Evolution in Service Sector
Bölüm: Sharenting: A New Paradigm of Digital Entertainment of New Age Parenting and Social Media, Sayfa: 213–231
YEGEN CEREN, Mondal Subhra R.
2021 Bilimsel Kitap 978-981-15-9723-7 Link
DİJİTAL MEDYANIN TOPLUMSAL DİNAMİKLERİ
Bölüm: YENİ MEDYA VE SANAT ARACILI MİZAH, Sayfa: 75–95
YEGEN CEREN, YANIK HAYRULLAH
2021 Bilimsel Kitap 978-625-7405-87-4
Medya ve İletişim Çalışmaları
Bölüm: ERİŞİM SORUNU ÇERÇEVESİNDE İNTERNET VE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI, Sayfa: 1–25
YEGEN CEREN, YANIK HAYRULLAH
2021 Bilimsel Kitap 978-625-8012-35-4
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 1
Bölüm: Sosyal Medyada Sağlıklı Oyuncaklar Akımı: Amigurumi, Sayfa: 453–470
KIRIK ALİ MURAT,YEGEN CEREN
2020 Bilimsel Kitap 978-625-7938-93-8
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 2
Bölüm: Sosyal Ağlar ve Kimlik: İdeal “Ben, Sayfa: 227–242
YEGEN CEREN,KIRIK ALİ MURAT
2020 Bilimsel Kitap 978-625-7938-92-1
Yeni Medya Trendleri, Yeni Medya İletişim Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler
Bölüm: DİJİTALLEŞME TABANLI BIR YENİDEN ANLATIM: “GEEKERELLA” VE GEEK KÜLTÜRÜ, Sayfa: 42–61
YEGEN CEREN
2020 Bilimsel Kitap 9786052819289
Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri
Bölüm: Sanal Gerçeklik ve Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Reklamcılıkta Kullanımı, Sayfa: 135–164
DİKER ERSİN,YEGEN CEREN
2020 Bilimsel Kitap 978-605-337-260-8
GENÇLİK VE DİJİTAL ÇAĞ
Bölüm: DİJİTALLEŞME, ASKERİ SİMULASYON OYUNLARI VE PROPAGANDA, Sayfa: 181–192
YEGEN CEREN,DÖNMEZ SERVET CAN
2020 Bilimsel Kitap 978-975-491-497-9 Link
Yeni Medyada Güncel Yaklaşımlar
Bölüm: Gazetecilikteki Yeni Yönelimler Üzerine Güncel Bir Tartışma, Sayfa: 119–163
YEGEN CEREN,KANLI İZLEM
2020 Bilimsel Kitap 978-625-402-331-6
Political Propaganda, Advertising, and Public Relations: Emerging Research and Opportunities
Bölüm: March 31, 2019 Local Elections and the Media, Sayfa: 136–152
YEGEN CEREN
2019 Bilimsel Kitap 9781799817352
Public Relations In The Networked Publics
Bölüm: A Currentand Capitalist Consumption Myth: Black Friday, Sayfa: 59–78
AYDIN BAYRAM OĞUZ,YEGEN CEREN
2019 Bilimsel Kitap 978-3-631-80399-8
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies
Bölüm: Digitalization of Labor: Women Making Sales Through Instagram and Knitting Accounts, Sayfa: 234–250
YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 9781522553571 Link
Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies
Bölüm: American Fundamentalism in the New Media: Transmedia Narratives of Baptists, Evangelists, and Methodists, Sayfa: 471–486
YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 9781522553571 Link
Academic Studies About Communication, Business and Economics
Bölüm: Online Second-Hand Consumption on Letgo and Gardrops, Sayfa: 157–170
GÜZ NURETTİN,YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 978-605-67769-8-4
Media and Digital ModernismNew Communication Environments
Bölüm: Digivoyeurism: Follower Monitoring viaApplications, Sayfa: 31–47
YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 978-3-631-76485-5 Link
Media with its news, approaches and fractions in the new media age
Bölüm: Pedophilia on Case Studies and Its News in New Media, Sayfa: 57–78
YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 978-3-631-76004-8 Link
Tüm Boyutlarıyla İnternet Haberciliği
Bölüm: Değişen Habercilik Pratikleri Çerçevesinde Sosyal Medyada Yurttaş Gazeteciliği, Sayfa: 103–132
KIRIK ALİ MURAT,YEGEN CEREN
2017 Bilimsel Kitap 978-605-180-601-3
Yeni Medya ve Kullanıcının Yükselişi
Bölüm: Bir Problem Çözme Modeli Olarak Kitle Kaynak: Giriş ve Vakalar, Sayfa: 328–351
YEGEN CEREN
2016 Kitap Tercümesi 978-605-5580-98-8
İletişim Çalışmalarında Dijital Yaklaşımlar TWITTER
Bölüm: Yurttaş Gazeteciliği Yapan Alternatif Medya Kuruluşu Örneklerinden Hareketle Gazeteciliğin Geleceği Üzerine Bir İnceleme, Sayfa: 183–223
YEGEN CEREN
2015 Bilimsel Kitap 978-6056522420
Ağdaki Şüphe Bir Sosyal Medya Eleştirisi
Bölüm: Yeni Medya İle Değişen Tüketim Anlayışı: Kadınların Instagram Üzerinden Alış-Veriş Pratiği, Sayfa: 359–392
YEGEN CEREN,YANIK HAYRULLAH
2015 Bilimsel Kitap 978-605-333-502-3
Yeni Medya Çalışmaları 3
Bölüm: İletişim Teknolojileriyle Gelişen Crowdsourced Bir Sistem Olarak Crowdfunding ve “FonlaBeni” Örneği, Sayfa: 87–112
YEGEN CEREN
2015 Bilimsel Kitap 9786056562815
Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim
Bölüm: 2014 Yerel Seçimleri Bağlamında Kamuoyu Araştırmaları ve Medyanın Siyasi Partilere Yaklaşımı: “Milliyet Gazetesi” Örneği, Sayfa: 101–121
YEGEN CEREN
2015 Bilimsel Kitap
#kesinbilgi Yeni Medyada Bilgi ve Haberin Durumu
Bölüm: , Sayfa: –
YEGEN CEREN
2022 Bilimsel Kitap 9786051967707
Siyasal İletişim, Propaganda ve Ulusal Kimlik
Bölüm: , Sayfa: –
YEGEN CEREN
2018 Bilimsel Kitap 978-605-2228-34-0