2024 Türkçe Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi(Mersin İli Örneği)

ÖZNUR DUMAN GÜÇLÜ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

2025 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Bilgisayarsız kodlama eğitiminin ilkokul öğrencilerinin dikkatini toplama, problem çözme ve algoritmik düşünme becerileri üzerine etkisi

YASEMİN ÇAKICI

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmen adaylarının Covid-19 pandemisi döneminde uygulanan uzaktan eğitim sürecindeki ders çalışma ve ödev yapma durumlarının incelenmesi

SENEM DEBBAĞ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

2022 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Akıl ve zekâ oyunları etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf matematik dersinde öğrencilerin akademik başarılarına ve problem çözme becerilerine etkisi

BURHANETTİN ESEN

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlkokul öğrencilerinin derse katılımlarının ve öğrenme sorumluluklarının ters yüz öğrenme yöntemi ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması

FİRDEVS GÜNDOĞAN ÖNDERÖZ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı

2021 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

2018 hayat bilgisi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Mersin ili örneği)

YASEMİN YALDIZ SELBİ

Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı

2019 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmenlerin öğretim programlarına ilişkin farkındalıklarının ve programlardan yararlanma durumlarının incelenmesi

MEHTAP ERMAN

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2016 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmenlere yönelik sürekli mesleki gelişim etkinliklerinin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşlerine göre incelenmesi: Türkiye ve İngiltere örneği

MUSTAFA CEYLAN

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2015 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin mesleki gelişime yönelik tutumları ve iş doyumları bakımından incelenmesi üzerine bir araştırma

HATİCE AKÇAY KIZILKAYA

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2012 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri ve örgütsel bağlılık ve örgütsel iletişim ile ilişkisi

ÖMÜR TULUNAY

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin motivasyonlarını etkileyen faktörler (Kırıkkale ili örneği)

SEZİN İNER

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Üniversite öğrencilerinin Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı'na ilişkin farkındalıkları ve tutumları

ARZU KAFKAS

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2010 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

Eğitim fakültelerinin akreditasyon sürecine hazır olma durumuna ilişkin öğretim elemanlarının görüşlerinin değerlendirilmesi

LEYLA ERKUŞ

Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

2009 Yüksek Lisans TezMerkezi Yurt İçi

İlköğretim Okul Yöneticileri ve Sınıf Öğretmenlerinin Yeni İlköğretim Programları İle İlgili Görüşleri

Çiğdem ARAS

- -

2007 Yüksek Lisans Beyan Yurt İçi

Doktora tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Sanatta Yeterlik tez danışmanlığı bulunamadı!
Diş Hekimliği Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Tıpta Yan Dal Uzmanlık tez danışmanlığı bulunamadı!
Diğer tez danışmanlığı bulunamadı!