2024 Türkçe Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi(Mersin İli Örneği)
ÖZNUR DUMAN GÜÇLÜ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Bilgisayarsız kodlama eğitiminin ilkokul öğrencilerinin dikkatini toplama, problem çözme ve algoritmik düşünme becerileri üzerine etkisi
YASEMİN ÇAKICI
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Öğretmen adaylarının Covid-19 pandemisi döneminde uygulanan uzaktan eğitim sürecindeki ders çalışma ve ödev yapma durumlarının incelenmesi
SENEM DEBBAĞ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
Akıl ve zekâ oyunları etkinliklerinin ilkokul 3. sınıf matematik dersinde öğrencilerin akademik başarılarına ve problem çözme becerilerine etkisi
BURHANETTİN ESEN
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İlkokul öğrencilerinin derse katılımlarının ve öğrenme sorumluluklarının ters yüz öğrenme yöntemi ile geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
FİRDEVS GÜNDOĞAN ÖNDERÖZ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2018 hayat bilgisi öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Mersin ili örneği)
YASEMİN YALDIZ SELBİ
Mersin Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin öğretim programlarına ilişkin farkındalıklarının ve programlardan yararlanma durumlarının incelenmesi
MEHTAP ERMAN
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmenlere yönelik sürekli mesleki gelişim etkinliklerinin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşlerine göre incelenmesi: Türkiye ve İngiltere örneği
MUSTAFA CEYLAN
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Öğretmenlerin mesleki gelişimlerinin mesleki gelişime yönelik tutumları ve iş doyumları bakımından incelenmesi üzerine bir araştırma
HATİCE AKÇAY KIZILKAYA
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeyleri ve örgütsel bağlılık ve örgütsel iletişim ile ilişkisi
ÖMÜR TULUNAY
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Yönetimi ve Denetimi Ana Bilim Dalı
İlköğretim okullarında görev yapan sınıf öğretmenlerinin motivasyonlarını etkileyen faktörler (Kırıkkale ili örneği)
SEZİN İNER
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Üniversite öğrencilerinin Erasmus Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Programı'na ilişkin farkındalıkları ve tutumları
ARZU KAFKAS
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
Eğitim fakültelerinin akreditasyon sürecine hazır olma durumuna ilişkin öğretim elemanlarının görüşlerinin değerlendirilmesi
LEYLA ERKUŞ
Kırıkkale Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
İlköğretim Okul Yöneticileri ve Sınıf Öğretmenlerinin Yeni İlköğretim Programları İle İlgili Görüşleri
Çiğdem ARAS
- -