
Doç. Dr. BERRİN DOĞUSOY
- Yöksis ID 13600
- Researcher ID M-2242-2015
- ORCID ID 0000-0002-3314-4006
- Scopus ID 23396786100
- Scholar ID A9iydJsAAAAJ
- E-posta berrin@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42169
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Son 5 Makale
Exploring secondary school students' computational thinking experiences enriched with block-based programming activities: An action research
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 8, pp. 10359–10384 Link 2023
Novices' instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, vol. 31, no. 1, pp. 562–575 Link 2023
Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities
Participatory Educational Research, vol. 9, no. 5, pp. 414–429 Link 2022
Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers' Flipped Classroom Experiences
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 49, no. 2, pp. 969–994 Link 2020
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 1321–1332 Link 2020
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES, vol. 28, no. 8, pp. 10359–10384 Link 2023
Novices' instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, vol. 31, no. 1, pp. 562–575 Link 2023
Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities
Participatory Educational Research, vol. 9, no. 5, pp. 414–429 Link 2022
Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers' Flipped Classroom Experiences
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL, vol. 49, no. 2, pp. 969–994 Link 2020
Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi, vol. 28, no. 3, pp. 1321–1332 Link 2020
Son 5 Bildiri
Öğretmen Adayları Arasında Siber Aylaklık Davranışı: Mersin Üniversitesi Örneği
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) Link 2019
Web Sayfası Kullanılabilirlik Analizi: Mobil Ve Masaüstü Arayüzlerin Karşılaştırılması
ITTES (30.10.2019 - 01.11.2019) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
ITTES (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018
Novice Instructional Technologists’xx Id Development Process On Second Life Environment: A ProblemBased Context
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017
Novice Instructional Technologists’ ID Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context
ITTES (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017
13th International Computer and Instructional Technologies Symposium (02.05.2019 - 04.05.2019) Link 2019
Web Sayfası Kullanılabilirlik Analizi: Mobil Ve Masaüstü Arayüzlerin Karşılaştırılması
ITTES (30.10.2019 - 01.11.2019) 2019
Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik Eğitici Videoların Hazırlanması
ITTES (11.10.2017 - 13.01.2018) 2018
Novice Instructional Technologists’xx Id Development Process On Second Life Environment: A ProblemBased Context
International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017
Novice Instructional Technologists’ ID Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context
ITTES (11.10.2017 - 13.10.2017) Link 2017