Doç. Dr. BETÜL YARAR KOÇER
- Yöksis ID 120497
- Researcher ID O906-6201-6
- ORCID ID 0000-0002-0890-5985
- Scopus ID
- Scholar ID O0tmk1cAAAAJ&hl
- E-posta betulyarar@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 16257
Birim
MÜZİK VE SAHNE SANATLARI FAKÜLTESİ
MÜZİK BÖLÜMÜ
KOMPOZİSYON VE ORKESTRA ŞEFLİĞİ ANASANAT DALI
MÜZİK BÖLÜMÜ
KOMPOZİSYON VE ORKESTRA ŞEFLİĞİ ANASANAT DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Güzel Sanatlar Temel Alanı
Müzik
Müzikoloji
Müzik
Müzikoloji
Son 5 Makale
Cumhuriyet Dönemi Türk Operalarının Ulusal Kimlik İnşasındaki Rolü
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. , no. , pp. 196–210 Link 2023
Barbara Hannigan: the integrated manifestation of creative power and musical leadership in dual role performance
Journal for the Interdisciplinary Art and Education (JIAE), vol. 4, no. 3, pp. 103–114 Link 2023
Paradigm shift in the music industry: Adaptation of blockchain technology and its transformative effects
Journal of Arts, vol. 6, no. 4, pp. 243–253 Link 2023
ANTONÍN DVOŘÁK’IN “GYPSY SONGS OP.55” LİED DİZİSİNİN İNCELENMESİ
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 14 - Number: 86, no. Year: 14 - Number: 86, pp. 261–280 Link 2021
DİJİTAL ETNOGRAFİ PERSPEKTİFİNDEN TİKTOK’TA MÜZİĞİN KULLANIMI VE PERFORMANS PRATİKLERİ
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, vol. 14, no. 36, pp. 1317–1332 Link 2021
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol. , no. , pp. 196–210 Link 2023
Barbara Hannigan: the integrated manifestation of creative power and musical leadership in dual role performance
Journal for the Interdisciplinary Art and Education (JIAE), vol. 4, no. 3, pp. 103–114 Link 2023
Paradigm shift in the music industry: Adaptation of blockchain technology and its transformative effects
Journal of Arts, vol. 6, no. 4, pp. 243–253 Link 2023
ANTONÍN DVOŘÁK’IN “GYPSY SONGS OP.55” LİED DİZİSİNİN İNCELENMESİ
Jass Studies-The Journal of Academic Social Science Studies, vol. Year: 14 - Number: 86, no. Year: 14 - Number: 86, pp. 261–280 Link 2021
DİJİTAL ETNOGRAFİ PERSPEKTİFİNDEN TİKTOK’TA MÜZİĞİN KULLANIMI VE PERFORMANS PRATİKLERİ
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, vol. 14, no. 36, pp. 1317–1332 Link 2021
Son 5 Bildiri
Çağdaş Müzik Literatürünün Devlet Konservatuvarı Müfredatlarındaki Yeri
1. Uluslararası Sanad Kongresi (12.12.2019 - 15.12.2019) Link 2020
Mersin Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nın Tarihçesi ve Mersin’in Kültür-Sanat Yaşamındaki Önemi
I. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
Silifke Yöresi Kaşık Oyunlarında Ritmik Yapılar Üzerine Bir İnceleme
1. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
Müziğin Yaratım Sürecinin ”Machine Learning” Devrimiyle Sorgulanması
8. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu (12.05.2017 - 14.05.2017) Link 2017
Minimalist Akımının Operada Görünümü
2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu (03.05.2017 - 07.05.2017) Link 2017
1. Uluslararası Sanad Kongresi (12.12.2019 - 15.12.2019) Link 2020
Mersin Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’nın Tarihçesi ve Mersin’in Kültür-Sanat Yaşamındaki Önemi
I. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
Silifke Yöresi Kaşık Oyunlarında Ritmik Yapılar Üzerine Bir İnceleme
1. Uluslararası Mersin Sempozyumu (01.11.2018 - 03.11.2018) Link 2018
Müziğin Yaratım Sürecinin ”Machine Learning” Devrimiyle Sorgulanması
8. Uluslararası Hisarlı Ahmet Sempozyumu (12.05.2017 - 14.05.2017) Link 2017
Minimalist Akımının Operada Görünümü
2. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Bilim Tarihi ve Sanat Sempozyumu (03.05.2017 - 07.05.2017) Link 2017