Doç. Dr. ERDEM AKKAN
- Yöksis ID 16703
- Researcher ID ACI-5057-2022
- ORCID ID 0000-0001-5684-5676
- Scopus ID 57873961400
- Scholar ID p8EkSmAAAAAJ
- E-posta eakkan@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 60003
Birim
DENİZCİLİK FAKÜLTESİ
DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
DENİZCİLİK İŞLETMELERİ YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Pazarlama Etiği, Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları
Pazarlama
Pazarlama Etiği, Dijital Pazarlama, Tüketici Davranışları
Son 5 Makale
Determinants of Consumers' Sustainable Product Preferences: Research On Hybrid Cars
Business & Management Studies: An International Journal, vol. 13, no. 3, pp. 1524–1539 Link 2025
Marka Tutumu Araştırmaları Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Business and Economics Research Journal, vol. 16, no. 3, pp. 359–377 Link 2025
Reklamlarda Fantastik Anlatının Kullanılması: Nike’ın 2022 Dünya Kupası Reklamı Üzerinden Bir Çözümleme
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 604–619 Link 2024
İtici Güçleri ve Sonuçları ile Yeşil Aklamanın Kavramsal Analizi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 84–102 2022
Gıda Perakendeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Süpermarket ve İndirim Marketleri Kapsamında Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 30, no. 1, pp. 183–205 Link 2021
Business & Management Studies: An International Journal, vol. 13, no. 3, pp. 1524–1539 Link 2025
Marka Tutumu Araştırmaları Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Business and Economics Research Journal, vol. 16, no. 3, pp. 359–377 Link 2025
Reklamlarda Fantastik Anlatının Kullanılması: Nike’ın 2022 Dünya Kupası Reklamı Üzerinden Bir Çözümleme
İşletme Araştırmaları Dergisi, vol. 16, no. 2, pp. 604–619 Link 2024
İtici Güçleri ve Sonuçları ile Yeşil Aklamanın Kavramsal Analizi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 6, no. 2, pp. 84–102 2022
Gıda Perakendeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Süpermarket ve İndirim Marketleri Kapsamında Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 30, no. 1, pp. 183–205 Link 2021
Son 5 Bildiri
Influencing Factors of Second-hand Fashion Shopping and Sentiment Analysis of Consumption Styles on Instagram: A Comprehensive Exploration
SFAIS 2024, Beyond Vision: Sustainable Futures in Action Innovate to Sustain (26.09.2024 - 27.09.2024) Link 2024
Utikad Üyesi Lojistik İşletmelerinin Sürdürülebilirlik Faaliyetlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
1. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (27.10.2023 - 29.10.2023) Link 2023
Tüketici Bakış Açısından Türkiye Vegan Pazarına Yönelik Keşfedici Bir Araştırma
24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Türkiye'de Faaliyet Gösteren Kargo Taşımacılık İşletmelerinin Bazı Hizmetlerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Ön Çalışma
II. UIuslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (04.05.2018 - ) 2018
Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma
International Applied Social Sciences Congress (IASOS) (21.10.2017 - 23.10.2017) Link 2017
SFAIS 2024, Beyond Vision: Sustainable Futures in Action Innovate to Sustain (26.09.2024 - 27.09.2024) Link 2024
Utikad Üyesi Lojistik İşletmelerinin Sürdürülebilirlik Faaliyetlerinin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
1. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi (27.10.2023 - 29.10.2023) Link 2023
Tüketici Bakış Açısından Türkiye Vegan Pazarına Yönelik Keşfedici Bir Araştırma
24. Pazarlama Kongresi (01.05.2019 - 04.05.2019) 2019
Türkiye'de Faaliyet Gösteren Kargo Taşımacılık İşletmelerinin Bazı Hizmetlerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Ön Çalışma
II. UIuslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi (04.05.2018 - ) 2018
Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma
International Applied Social Sciences Congress (IASOS) (21.10.2017 - 23.10.2017) Link 2017