Öğr. Gör. Dr. ESMERAY ÜNAL
- Yöksis ID 16006
- Researcher ID KAQ-6965-2024
- ORCID ID 0000-0002-0711-177X
- Scopus ID
- Scholar ID nmMTZMwAAAAJ&hl
- E-posta esmerayunal@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 14818
Birim
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Dilbilimi
Dil Kullanım Bilimi
Dilbilimi
Dil Kullanım Bilimi
Son 5 Makale
Dilbilimsel Tipolojik Yakınlığın Sözlü Çeviri Faaliyetlerinde Aşırı Bilişsel Yükü Azaltmaya Etkisi
ASOS Yayinevi, vol. 11.4, no. 11.4, pp. 49–66 Link 2023
Profil d’apprenant requis pour l’apprentissage d’une seconde langue étrangère basé sur le constructivisme cognitif
Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, 2023, 1(2), 13-30.Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 13–30 Link 2023
SOSYAL BİLİM ARAŞTIRMALARINDA EPİSTEMOLOJİK POZİSYON FARKLILIKLARINA BİR ÖRNEK OLARAK PİAGET ve VYGOTSKY’NİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLARI
TOBIDER - Uluslararasi Toplumsal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 159–169 Link 2023
FRANSIZCA DİLBİLGİSİNİN ÖĞRETİMİNDE PLANLI BİÇİME ODAKLANMA MODELİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ
TurkishStudies, vol. 8, no. Volume 8 Issue 10, pp. 685–685 Link 2013
ASOS Yayinevi, vol. 11.4, no. 11.4, pp. 49–66 Link 2023
Profil d’apprenant requis pour l’apprentissage d’une seconde langue étrangère basé sur le constructivisme cognitif
Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, 2023, 1(2), 13-30.Disiplinlerarası Dil ve Kültür Çalışmaları Dergisi, vol. 1, no. 2, pp. 13–30 Link 2023
SOSYAL BİLİM ARAŞTIRMALARINDA EPİSTEMOLOJİK POZİSYON FARKLILIKLARINA BİR ÖRNEK OLARAK PİAGET ve VYGOTSKY’NİN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMLARI
TOBIDER - Uluslararasi Toplumsal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 3, pp. 159–169 Link 2023
FRANSIZCA DİLBİLGİSİNİN ÖĞRETİMİNDE PLANLI BİÇİME ODAKLANMA MODELİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ
TurkishStudies, vol. 8, no. Volume 8 Issue 10, pp. 685–685 Link 2013
Son 5 Bildiri
Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Alanında Öğrenci Odaklı Ders Uygulamalarına İlişkin bir Örnek.
5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (05.07.2012 - ) 2012
Yükseköğretim Kurumlarımızın Fransızca Bölümlerindeki Yeni Öğrenci profili ve Bu Bağlamda Fransızca Öğretimi Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
VI.Ulusal Frankofoni Kongresi (20.05.2010 - ) 2011
Yabancı Dil Öğretiminde Oluşturmacı/ Yapılandırmacı Yaklaşım.
VII.Ulusal Frankofoni Kongresi (19.05.2011 - ) 2011
5. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı (05.07.2012 - ) 2012
Yükseköğretim Kurumlarımızın Fransızca Bölümlerindeki Yeni Öğrenci profili ve Bu Bağlamda Fransızca Öğretimi Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
VI.Ulusal Frankofoni Kongresi (20.05.2010 - ) 2011
Yabancı Dil Öğretiminde Oluşturmacı/ Yapılandırmacı Yaklaşım.
VII.Ulusal Frankofoni Kongresi (19.05.2011 - ) 2011