Dr. Öğr. Üyesi FATMA USLU GÜLŞEN
- Yöksis ID 125451
- Researcher ID EYX-1295-2022
- ORCID ID 0000-0001-6847-9271
- Scopus ID 57418243700
- Scholar ID wc2858oAAAAJ
- E-posta fatmauslu@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42195
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Bilimleri
Yükseköğretim Çalışmaları
Eğitim Bilimleri
Yükseköğretim Çalışmaları
Son 5 Makale
The Effect of Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytic Review
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. , pp. 673–687 Link 2024
Kamu Ortaokullarında Görevli Öğretmenlerin Akış Deneyimlerinde Öz-Liderlik ve Pozitif Psikolojik Sermayenin Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 61, pp. 1881–1904 Link 2024
The Effect of a Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytical Review
e-Kafkas Journal of Educational Research, vol. 11, no. 4, pp. 673–687 Link 2024
A sense of belonging and loyalty among Turkish undergraduate students: serial mediating role of college outcome expectation and engagement
EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–17 Link 2024
Gender difference in the relationship between academic self-efficacy, personal growth initiative, and engagement among Turkish undergraduates: A multigroup modeling
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS, vol. 60, no. 10, pp. 3840–3857 Link 2023
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, vol. , no. , pp. 673–687 Link 2024
Kamu Ortaokullarında Görevli Öğretmenlerin Akış Deneyimlerinde Öz-Liderlik ve Pozitif Psikolojik Sermayenin Rolü
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 61, pp. 1881–1904 Link 2024
The Effect of a Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytical Review
e-Kafkas Journal of Educational Research, vol. 11, no. 4, pp. 673–687 Link 2024
A sense of belonging and loyalty among Turkish undergraduate students: serial mediating role of college outcome expectation and engagement
EUROPEAN JOURNAL OF HIGHER EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–17 Link 2024
Gender difference in the relationship between academic self-efficacy, personal growth initiative, and engagement among Turkish undergraduates: A multigroup modeling
PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS, vol. 60, no. 10, pp. 3840–3857 Link 2023
Son 5 Bildiri
Academic Rationales and Implementation of Internationalization in Higher Education: Perspectives from International Office Professionals and Faculty Members in Switzerland and Türkiye
9th International Academic Conference on Education (04.07.2025 - ) Link 2025
The Effect of Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytic Review
X th International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - ) Link 2023
Mesleki Eylemlilik Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (05.11.2021 - 06.11.2021) Link 2021
PISA 2018 Öğrenci Refahı Raporu Sonuçlarının Etkili Okul Değişkenleri Arasında Yer Alan Aile Katılımı, Okula Aidiyet ve Öğretmen Desteği Açısından Karşılaştırılması
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısı: Okul Algısı ve Okula Aidiyetin Rolü
3. Uluslararası Mersin Sempozyumu (31.10.2019 - 02.11.2019) 2019
9th International Academic Conference on Education (04.07.2025 - ) Link 2025
The Effect of Sense of School Belonging on Academic Achievement: A Meta-Analytic Review
X th International Eurasian Educational Research Congress (08.06.2023 - ) Link 2023
Mesleki Eylemlilik Ölçeği: Ölçek Uyarlama Çalışması
15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (05.11.2021 - 06.11.2021) Link 2021
PISA 2018 Öğrenci Refahı Raporu Sonuçlarının Etkili Okul Değişkenleri Arasında Yer Alan Aile Katılımı, Okula Aidiyet ve Öğretmen Desteği Açısından Karşılaştırılması
VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (07.07.2021 - ) Link 2021
Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısı: Okul Algısı ve Okula Aidiyetin Rolü
3. Uluslararası Mersin Sempozyumu (31.10.2019 - 02.11.2019) 2019