Arş. Gör. FATMA KARAİSMAİLOĞLU
- Yöksis ID 354056
- Researcher ID GXN-3319-2022
- ORCID ID 0000-0002-6478-7952
- Scopus ID 58151113400
- Scholar ID uSwHKdEAAAAJ
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Son 5 Makale
Examining the mediating effect of nature of science perceptions on the relationship between metacognition and science self-efficacy
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–18 Link 2024
The effect of 3D modeling performed using Tinkercad or concrete materials in the context of the flipped classroom on pre-service teachers' spatial abilities
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. 42, no. 4, pp. 1–20 Link 2023
Integrating computer-aided modeling into distance learning to teach molecular genetics during the COVID-19 pandemic
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, vol. 51, no. 3, pp. 339–340 Link 2023
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. , no. , pp. 1–18 Link 2024
The effect of 3D modeling performed using Tinkercad or concrete materials in the context of the flipped classroom on pre-service teachers' spatial abilities
RESEARCH IN SCIENCE & TECHNOLOGICAL EDUCATION, vol. 42, no. 4, pp. 1–20 Link 2023
Integrating computer-aided modeling into distance learning to teach molecular genetics during the COVID-19 pandemic
BIOCHEMISTRY AND MOLECULAR BIOLOGY EDUCATION, vol. 51, no. 3, pp. 339–340 Link 2023
Son 5 Bildiri
Fen Eğitimi Uzmanlarının Gözünden Yapay Zeka Destekli Ders Planlarının Uygunluğu
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.09.2024 - 07.09.2024) 2024
Covid-19 Pandemisinde 3d Modellemenin Entegre Edildiği Online Ters Yüz Sınıf Modelinin Lisans Öğrencilerinin Genetik Konularındaki Başarılarına Etkisi
15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (27.09.2023 - 30.09.2023) 2023
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (04.09.2024 - 07.09.2024) 2024
Covid-19 Pandemisinde 3d Modellemenin Entegre Edildiği Online Ters Yüz Sınıf Modelinin Lisans Öğrencilerinin Genetik Konularındaki Başarılarına Etkisi
15. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (27.09.2023 - 30.09.2023) 2023