Öğr. Gör. Dr. GÜL FERHANDE CANPOLAT
- Yöksis ID 36460
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0002-6334-6290
- Scopus ID
- Scholar ID nm3twEUAAAAJ
- E-posta gulcanpolat@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 16931
Birim
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
PAZARLAMA PR.
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
PAZARLAMA PR.
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Tüketici Davranışları
Pazarlama
Tüketici Davranışları
Son 5 Makale
Taklit Markalı Giysi Satın Alma Davranışında
Kişilerarası Etki ve Etik Faktörlerin İncelenmesi
İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58 Link 2022
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TEMASSIZ TESLİM İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Journal of Social Sciences, vol. 52, no. 52, pp. 352–369 Link 2021
MODA BİLİNCİ VE PRESTİJ DUYARLILIĞI: FİYAT DUYARLILIĞI YÜKSEKLİĞİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 24, pp. 331–347 Link 2019
İş Ahlakı Dergisi, vol. 15, no. 1, pp. 22–58 Link 2022
COVID-19 SALGINI SÜRECİNDE TEMASSIZ TESLİM İÇERİKLİ REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The Journal of Social Sciences, vol. 52, no. 52, pp. 352–369 Link 2021
MODA BİLİNCİ VE PRESTİJ DUYARLILIĞI: FİYAT DUYARLILIĞI YÜKSEKLİĞİNE GÖRE KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol. 12, no. 24, pp. 331–347 Link 2019
Son 5 Bildiri
Moda Bilinci ve Prestij Duyarlılığı: Fiyat Duyarlılığı Yüksekliğine Göre Karşılaştırmalı Bir Çalışma
23.Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018) Link 2018
Tutundurma Faaliyetlerinde Hediye Çeklerinin Yeri ve İşletmelerin Finansal Tabloları İle Analizi
İstanbul Üniversitesi 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (26.05.2016 - 28.05.2016) Link 2016
23.Pazarlama Kongresi (27.06.2018 - 29.06.2018) Link 2018
Tutundurma Faaliyetlerinde Hediye Çeklerinin Yeri ve İşletmelerin Finansal Tabloları İle Analizi
İstanbul Üniversitesi 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi (26.05.2016 - 28.05.2016) Link 2016