
Arş. Gör. Dr. İBRAHİM ÇATALDAŞ
- Yöksis ID 256312
- Researcher ID JVO-4781-2024
- ORCID ID 0000-0001-8096-9177
- Scopus ID
- Scholar ID 8YX1vLcAAAAJ
- E-posta ibrahimcataldas@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 15570
Birim
İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Son 5 Makale
VERİ ODAKLI HALKLA İLİŞKİLERDE İNSAN VE YAPAY ZEKÂ İŞ BİRLİĞİ: CHATGPT ÜZERİNE BİR İNCELEME
Karaelmas Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 196–208 Link 2024
ONLINE PRESS RELEASES IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A REVIEW OF AIRLINES PRESS RELEASES
İNİF E - Dergi, vol. 9, no. 2, pp. 253–272 Link 2024
Brand Storytelling As An Integrated Marketing Communication Tool: A Case Study Of “Levi’s The Greatest Story Ever Worn”
Intermedia International e-Journal, vol. 11, no. 21, pp. 127–141 Link 2024
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A DELPHI STUDY
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol. 6, no. 12, pp. 84–103 Link 2023
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA KAMU DİPLOMASİSİ: 2022 FIFA DÜNYA KUPASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 671–689 Link 2023
Karaelmas Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 196–208 Link 2024
ONLINE PRESS RELEASES IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A REVIEW OF AIRLINES PRESS RELEASES
İNİF E - Dergi, vol. 9, no. 2, pp. 253–272 Link 2024
Brand Storytelling As An Integrated Marketing Communication Tool: A Case Study Of “Levi’s The Greatest Story Ever Worn”
Intermedia International e-Journal, vol. 11, no. 21, pp. 127–141 Link 2024
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A DELPHI STUDY
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol. 6, no. 12, pp. 84–103 Link 2023
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA KAMU DİPLOMASİSİ: 2022 FIFA DÜNYA KUPASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 671–689 Link 2023
Son 5 Bildiri
KAMUSAL HALKLA İLİŞKİLERDE BASIN BÜLTENLERİ: TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLETİŞİM BAŞKANLIĞI DEZENFORMASYON BÜLTENLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
1. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS (24.02.2024 - 25.02.2024) Link 2024
Dijital Halkla İlişkilerde Ölçümleme Aracı Olarak Duygu Analizi
3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (15.03.2023 - ) Link 2023
KİTLESEL ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME PLATFORMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNE YÖNELİK KURSLAR: UDEMY ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL TRENDS AND ISSUES IN COMMUNICATION & MEDIA CONFERENCE (13.07.2023 - 14.07.2023) Link 2023
Dijital Halkla İlişkilerde Hikaye Anlatıcılığı: Apple Stories Örneği
1.Bilsel Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi (29.09.2023 - 30.09.2023) Link 2023
DİJİTAL ÇAĞDA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK: YAPI KREDİ BANKASI ÖRNEĞİ
VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı (26.10.2023 - 27.10.2023) 2023
1. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS (24.02.2024 - 25.02.2024) Link 2024
Dijital Halkla İlişkilerde Ölçümleme Aracı Olarak Duygu Analizi
3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (15.03.2023 - ) Link 2023
KİTLESEL ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME PLATFORMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNE YÖNELİK KURSLAR: UDEMY ÖRNEĞİ
INTERNATIONAL TRENDS AND ISSUES IN COMMUNICATION & MEDIA CONFERENCE (13.07.2023 - 14.07.2023) Link 2023
Dijital Halkla İlişkilerde Hikaye Anlatıcılığı: Apple Stories Örneği
1.Bilsel Uluslararası Gordion Bilimsel Araştırmalar Kongresi (29.09.2023 - 30.09.2023) Link 2023
DİJİTAL ÇAĞDA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK: YAPI KREDİ BANKASI ÖRNEĞİ
VI. Uluslararası Yeni Medya Konferansı (26.10.2023 - 27.10.2023) 2023