The Impact of Digital Corporate Social Responsibility on Brand Awareness and Brand Image
Studies in Media and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 184–197
İbrahim Çataldaş, Mehmet Yalçınkaya
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK ALGORİTMALAR VE YAPAY ZEKA
Social Sciences Studies Journal, vol. 7, no. 91, pp. 5227–5238
Ebru Özgen, İbrahim Çataldaş


Brand Storytelling As An Integrated Marketing Communication Tool: A Case Study Of “Levi’s The Greatest Story Ever Worn”
Intermedia International e-Journal, vol. 11, no. 21, pp. 127–141
İbrahim Çataldaş, Soner Erdönmez
ONLINE PRESS RELEASES IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A REVIEW OF AIRLINES PRESS RELEASES
İNİF E - Dergi, vol. 9, no. 2, pp. 253–272
İbrahim Çataldaş
VERİ ODAKLI HALKLA İLİŞKİLERDE İNSAN VE YAPAY ZEKÂ İŞ BİRLİĞİ: CHATGPT ÜZERİNE BİR İNCELEME
Karaelmas Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 196–208
İbrahim Çataldaş


ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A DELPHI STUDY
Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol. 6, no. 12, pp. 84–103
İbrahim Çataldaş, Ebru Özgen
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA KAMU DİPLOMASİSİ: 2022 FIFA DÜNYA KUPASI ÜZERİNE BİR İNCELEME
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 671–689
İbrahim Çataldaş
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA VE MAHREMİYETE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: LEFKE AVRUPA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. , no. 2, pp. 826–844
Birgül Taşdelen, İbrahim Çataldaş