The Impact of Digital Corporate Social Responsibility on Brand Awareness and Brand Image

Studies in Media and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 184–197

İbrahim Çataldaş, Mehmet Yalçınkaya

2025 Hakemli Scopus Link
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK ALGORİTMALAR VE YAPAY ZEKA

Social Sciences Studies Journal, vol. 7, no. 91, pp. 5227–5238

Ebru Özgen, İbrahim Çataldaş

2021 Hakemli Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), ResearchBible (Academic Resource Index), Directory of Rese... 1 atıf Link
Brand Storytelling As An Integrated Marketing Communication Tool: A Case Study Of “Levi’s The Greatest Story Ever Worn”

Intermedia International e-Journal, vol. 11, no. 21, pp. 127–141

İbrahim Çataldaş, Soner Erdönmez

2024 Hakemli TR DİZİN Link
ONLINE PRESS RELEASES IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A REVIEW OF AIRLINES PRESS RELEASES

İNİF E - Dergi, vol. 9, no. 2, pp. 253–272

İbrahim Çataldaş

2024 Hakemli TR DİZİN Link
VERİ ODAKLI HALKLA İLİŞKİLERDE İNSAN VE YAPAY ZEKÂ İŞ BİRLİĞİ: CHATGPT ÜZERİNE BİR İNCELEME

Karaelmas Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, pp. 196–208

İbrahim Çataldaş

2024 Hakemli Europub, Scientific Indexing Services, International Institute of Organized Research, Academindex... Link
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS: A DELPHI STUDY

Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi Etkileşim , vol. 6, no. 12, pp. 84–103

İbrahim Çataldaş, Ebru Özgen

2023 Hakemli TR DİZİN Link
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA KAMU DİPLOMASİSİ: 2022 FIFA DÜNYA KUPASI ÜZERİNE BİR İNCELEME

The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication, vol. 13, no. 3, pp. 671–689

İbrahim Çataldaş

2023 Hakemli TR DİZİN Link
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA VE MAHREMİYETE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ: LEFKE AVRUPA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol. , no. 2, pp. 826–844

Birgül Taşdelen, İbrahim Çataldaş

2017 Hakemli TR DİZİN 2 atıf Link
Diğer kategoride makale bulunamadı!