Prof. Dr. YUSUF İNANDI
- Yöksis ID 17267
- Researcher ID
- ORCID ID
- Scopus ID 14030146200
- Scholar ID vpuiIrgAAAAJ&hl=tr
- E-posta inandi@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon 42023
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Son 5 Makale
Okul yöneticilerinin demokratik ve otokratik liderlik davranışları ile öğretmenlerin öznel kariyer başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 74, pp. 283–300 Link 2025
The relationship between teachers' organizational commitment and career anxiety
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, vol. 12, no. 2, pp. 198–221 Link 2025
Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. – Link 2025
The relationship between pre-school teachers' perceptions of career barriers and their levels of burnout and alienation
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 44, no. Supplement 1, pp. S1–S14 Link 2024
EĞİTİM KURUMLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARI İLE ÖRGÜTE BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 29–50 Link 2024
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. 74, pp. 283–300 Link 2025
The relationship between teachers' organizational commitment and career anxiety
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION, vol. 12, no. 2, pp. 198–221 Link 2025
Leadership styles and quiet quitting in school context: unveiling mobbing as a mediator
Frontiers in Psychology, vol. 16, no. , pp. – Link 2025
The relationship between pre-school teachers' perceptions of career barriers and their levels of burnout and alienation
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION, vol. 44, no. Supplement 1, pp. S1–S14 Link 2024
EĞİTİM KURUMLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN DUYGUSAL EMEK DAVRANIŞLARI İLE ÖRGÜTE BAĞLILIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı, vol. CİLT 4 SAYI 2, no. CİLT 4 SAYI 2, pp. 29–50 Link 2024
Son 5 Bildiri
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stilleri İle Değişime Direnç Ve Örgütsel Muhalefet Arasındaki İlişki
13.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (06.09.2018 - ) Link 2018
Yeni Kamu Yönetimi ve Denetimi: Sözleşmeli Öğretmenlik Uygulaması
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi (01.11.2017 - 03.11.2017) Link 2017
İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi (01.11.2017 - 03.11.2017) Link 2017
KADIN ÇALIŞANLARIN YAŞADIKLARI KARİYER ENGELLERİ VE MESLEKİ YABANCILAŞMA ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (03.11.2016 - 05.11.2016) 2016
13.Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi (06.09.2018 - ) Link 2018
Yeni Kamu Yönetimi ve Denetimi: Sözleşmeli Öğretmenlik Uygulaması
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi (01.11.2017 - 03.11.2017) Link 2017
İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Bağlılık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
9. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi (01.11.2017 - 03.11.2017) Link 2017
KADIN ÇALIŞANLARIN YAŞADIKLARI KARİYER ENGELLERİ VE MESLEKİ YABANCILAŞMA ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
7. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (03.11.2016 - 05.11.2016) 2016