
Doç. Dr. İSMAİL YAVUZ ÖZTÜRK
- Yöksis ID 20539
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-6256-4387
- Scopus ID 57193611423
- Scholar ID BGyl-yUAAAAJ
- E-posta iyavuzozturk@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42175
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Son 5 Makale
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 1, pp. 35– Link 2025
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
Behavioral Sciences, vol. 15, no. , pp. – Link 2025
A Step towards Sustainable Education: Does an Entrepreneurial Teacher Nurture Creativity?
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 18, pp. 7948–17 Link 2024
Examination of Secondary School Turkish Lesson Textbooks in Terms of Traditional Children’s Games
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 999–1016 Link 2023
COVID-19 Küresel Salgını Sürecinde Türk Eğitim Sisteminde Çocuklar İçin Kapsayıcı Eğitimin Desteklenmesi Projesi (PIKTES) Kapsamında Öğretici ve Öğrenicilerin Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 280–315 Link 2023
BEHAVIORAL SCIENCES, vol. 15, no. 1, pp. 35– Link 2025
Exploring the Relation: Does Forgiveness Enhance Interpersonal Problem Solving?
Behavioral Sciences, vol. 15, no. , pp. – Link 2025
A Step towards Sustainable Education: Does an Entrepreneurial Teacher Nurture Creativity?
SUSTAINABILITY, vol. 16, no. 18, pp. 7948–17 Link 2024
Examination of Secondary School Turkish Lesson Textbooks in Terms of Traditional Children’s Games
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 5, no. 3, pp. 999–1016 Link 2023
COVID-19 Küresel Salgını Sürecinde Türk Eğitim Sisteminde Çocuklar İçin Kapsayıcı Eğitimin Desteklenmesi Projesi (PIKTES) Kapsamında Öğretici ve Öğrenicilerin Uzaktan Eğitimle Türkçe Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 8, no. 2, pp. 280–315 Link 2023
Son 5 Bildiri
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Dijital Oyunlar
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) 2024
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yapay Zekâ İle Üretilen Görsellerin Materyal Özelliklerine Göre Uygunluğu
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Türkiye Yüzyılında Eğitimin Geleceği: Maarif Modeli Kapsamında Hazırlanan Yeni Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 19.09.2024) 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) 2024
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Yapay Zekâ İle Üretilen Görsellerin Materyal Özelliklerine Göre Uygunluğu
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 21.09.2024) Link 2024
Türkiye Yüzyılında Eğitimin Geleceği: Maarif Modeli Kapsamında Hazırlanan Yeni Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programı
4. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (19.09.2024 - 19.09.2024) 2024
Investigation Of Teacher Candidates' Sustainable Earthquake Awareness Levels
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023
Investigation Of Teacher Candidates' Objectives To Perform Out Of School Learning Activities
IX. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi (18.05.2023 - ) Link 2023