Öğr. Gör. SELÇUK AÇIKGÖZ
- Yöksis ID 339965
- Researcher ID
- ORCID ID 0000-0001-6549-576X
- Scopus ID
- Scholar ID MLUYStcAAAAJ&hl
- E-posta selcukacikgoz@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon
Birim
ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU
MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ
ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA PR.
MÜLKİYET KORUMA VE GÜVENLİK BÖLÜMÜ
ÖZEL GÜVENLİK VE KORUMA PR.
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi, Fizik Eğitimi, Kimya Eğitimi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi, Fizik Eğitimi, Kimya Eğitimi
Son 5 Makale
Son 5 Bildiri
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Kapsamında 6. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında STEM Entegrasyonu ve Beceri Temsilleri
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
STEM ve Yapay Zekâ: Eğitimde Bütünleşik Yaklaşımlar Üzerine Bibliyografik Bir Analiz (2006–2025)
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ KAPSAMINDA GÜNCELLENEN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
ISASEC 4. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (19.09.2024 - 21.09.2024) 2024
Montessori’den STEM’e Geçiş; Okulöncesi Öğretmen Görüşleri
1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (30.03.2018 - ) 2018
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
STEM ve Yapay Zekâ: Eğitimde Bütünleşik Yaklaşımlar Üzerine Bibliyografik Bir Analiz (2006–2025)
5. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (13.11.2025 - ) 2025
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ KAPSAMINDA GÜNCELLENEN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMI HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
ISASEC 4. ULUSLARARASI EĞİTİMDE VE KÜLTÜRDE AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU (19.09.2024 - 21.09.2024) 2024
Montessori’den STEM’e Geçiş; Okulöncesi Öğretmen Görüşleri
1. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (30.03.2018 - ) 2018