
Doktor Öğretim Üyesi SEMİH AŞİRET
- Yöksis ID 339891
- Researcher ID JTV-0678-2023
- ORCID ID 0000-0002-0577-2603
- Scopus ID 57188876844
- Scholar ID FInIfrgAAAAJ
- E-posta semihasiret@mersin.edu.tr
- Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42209
Birim
EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Son 5 Makale
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli 2024 Öğretim Programlarında Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. – Link 2025
A Validity and Reliability Study of the Development of a Teacher Attitude Scale towards Inclusive Education (TASI)
Croatian Journal of Education, vol. 27, no. 1, pp. 221–253 Link 2025
Investigating The Performance of Item Selection Algorithms in Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, vol. 15, no. 2, pp. 148–165 Link 2024
Effect of Missing Data on Test Equating Methods Under NEAT Design
International Journal of Psychology and Educational Studies, vol. 10, no. 3, pp. 702–713 Link 2023
Investigating the Performance of Item Selection Algorithms in terms of Measurement Accuracy in CD-CAT
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol. 0, no. 54, pp. 188–+ Link 2022
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. , no. , pp. – Link 2025
A Validity and Reliability Study of the Development of a Teacher Attitude Scale towards Inclusive Education (TASI)
Croatian Journal of Education, vol. 27, no. 1, pp. 221–253 Link 2025
Investigating The Performance of Item Selection Algorithms in Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
JOURNAL OF MEASUREMENT AND EVALUATION IN EDUCATION AND PSYCHOLOGY-EPOD, vol. 15, no. 2, pp. 148–165 Link 2024
Effect of Missing Data on Test Equating Methods Under NEAT Design
International Journal of Psychology and Educational Studies, vol. 10, no. 3, pp. 702–713 Link 2023
Investigating the Performance of Item Selection Algorithms in terms of Measurement Accuracy in CD-CAT
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, vol. 0, no. 54, pp. 188–+ Link 2022
Son 5 Bildiri
Likert tipi ölçeklerde aşırı ve orta nokta tepki tarzlarının tespiti: Ağaç tabanlı madde tepki kuramı yaklaşımı
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (02.05.2025 - 04.05.2025) 2025
Geniş Dil Modeliyle Otomatik Madde Üretimi: 5. Sınıf Matematik Uygulaması
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (01.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Küçük Örneklemlerde R-DINA Modele Dayalı Bireye Uyarlanmış Testlerde Madde Seçim Algoritmalarının Karşılaştırılması
9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (03.09.2024 - 06.09.2024) 2024
Geniş Dil Modelleriyle Q Matrisi Üretimi: GPT-4o'nun Performans Analizi
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (04.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) 2024
18. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (02.05.2025 - 04.05.2025) 2025
Geniş Dil Modeliyle Otomatik Madde Üretimi: 5. Sınıf Matematik Uygulaması
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (01.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Küçük Örneklemlerde R-DINA Modele Dayalı Bireye Uyarlanmış Testlerde Madde Seçim Algoritmalarının Karşılaştırılması
9th International Conference on Measurement and Evaluation in Education and Psychology (03.09.2024 - 06.09.2024) 2024
Geniş Dil Modelleriyle Q Matrisi Üretimi: GPT-4o'nun Performans Analizi
ULUSLARARASI ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME SEMPOZYUMU (04.10.2024 - 06.10.2024) 2024
Okuma Güçlüğünün Önlenmesi: Müdahaleye Tepki Modeli - II. Kademe Uygulaması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (23.10.2024 - 26.10.2024) 2024