User profile picture

Prof. Dr. SONER MEHMET ÖZDEMİR



  • Yöksis ID 47429
  • Researcher ID H-2891-2015
  • ORCID ID 0000-0002-7236-946X
  • Scopus ID 26656866300
  • Scholar ID e9aom10AAAAJ
  • E-posta sonerozdemir@mersin.edu.tr
  • Dahili Telefon +90 324 361 00 01 - 42059

Birim

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

ÜAK Temel Alan Bilgisi

Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim

35

MAKALE

Detay

42

BİLDİRİ

Detay

14

PROJE

Detay

15

TEZ DANIŞMANLIK

Detay

Son 5 Makale

İlkokul Öğretmenlerinin Sınıflarında Karşılaştıkları Disiplin Sorunları ve Çözüm Önerileri
International Journal of Social Science Research, vol. 12, no. 3, pp. 171–189 Link 2024
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersi Öğrenme Kayıplarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, vol. 10, no. 2, pp. 196–223 Link 2023
Ters Yüz Öğrenme Yönteminin İlkokul Öğrencilerinin Derse Katılımlarına ve Öğrenme Sorumluluklarına Katkısı Üzerine Bir Araştırma
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol. 6, no. 10, pp. 146–168 Link 2022
Bilgisayarsız Kodlama Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Dikkatini Toplama, Problem Çözme ve Algoritmik Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
ULUSLARARASI BİLİM VE EĞİTİM DERGİSİ, vol. 5, no. 3, pp. 235–254 Link 2022
Teachers' Opinions on Teaching Primary Reading and Writing through Distance Education During the Covid-19 Pandemic Period
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning, vol. 4, no. 1, pp. 34–50 Link 2022

Son 5 Bildiri

Yeni İlköğretim Programlarının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanabilirliğine İlişkin Nitel Bir Çalışma
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, ( - )
Eğitim Programı Kavramına İlişkin Öğretmen Adaylarının Metaforik Algıları
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi. ( - )
ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISIZLIKLARININ NEDENLERİNE İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİ
6TH INTERNATIONAL ANATOLIAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (08.11.2024 - 10.11.2024) Link 2024
OKULLARDA BELİRLİ GÜN VE HAFTALARLA İLGİLİ YAPILAN ETKİNLİKLERE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
6TH INTERNATIONAL ANATOLIAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS (08.11.2024 - 10.11.2024) Link 2024
Covid-19 Pandemisi Döneminde Uzaktan Eğitim Süreçlerinde İlkokul Öğrencilerinin Derslere Katılımını ve Motivasyonunu Etkileyen Faktörler
The International Symposium on Business, Economics and Education (ISBE) (07.04.2021 - ) Link 2021