Öğr. Gör. SULTAN ÇETİNKAYA
- Yöksis ID 375024
- Researcher ID 375024
- ORCID ID 0000-0002-0380-2717
- Scopus ID
- Scholar ID T9Ut69IAAAAJ
Birim
ANAMUR MESLEK YÜKSEKOKULU
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.
PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PR.
ÜAK Temel Alan Bilgisi
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları, Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Son 5 Makale
Kültürel Miras Alanlarında QR Kod Teknolojileri Kullanımında Turizm PaydaĢlarının GörüĢleri: Anamur Antik Kent Örneği
Uluslarası Akademik Birikim Dergisi, vol. 6, no. , pp. 213–224 Link 2023
Dijitalleşmenin İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarına Etkisi
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 214–226 Link 2022
Uluslarası Akademik Birikim Dergisi, vol. 6, no. , pp. 213–224 Link 2023
Dijitalleşmenin İnsan Kaynakları Yönetimi Uygulamalarına Etkisi
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 214–226 Link 2022
Son 5 Bildiri
Örgüt Yönetimi Ekseninde Sanal Takımlar
V. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (10.05.2023 - ) Link 2023
Covid-19 Döneminde Çalışan Psikolojisi
4. Uluslararası New York Akademik Çalışmalar Kongresi (15.01.2022 - ) Link 2022
Covıd-19 Döneminde Sanal Dünyaların Kâr Amacı Gütmeyen Organizasyonlar Üzerindeki Etkisi: Second: Lıfe Örneği
26. Pazarlama Kongresi (23.07.2022 - 25.07.2022) Link 2022
V. Uluslararası Akademik Çalışmalar Kongresi (10.05.2023 - ) Link 2023
Covid-19 Döneminde Çalışan Psikolojisi
4. Uluslararası New York Akademik Çalışmalar Kongresi (15.01.2022 - ) Link 2022
Covıd-19 Döneminde Sanal Dünyaların Kâr Amacı Gütmeyen Organizasyonlar Üzerindeki Etkisi: Second: Lıfe Örneği
26. Pazarlama Kongresi (23.07.2022 - 25.07.2022) Link 2022