Prof.Dr. AYŞE ŞAHİN

Birim
:
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33343 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
15294
Faks
:
+90-324-3610056
OLUŞTURMA
:
2015-11-19 11:46:47
DÜZENLEME
:
2024-03-29 14:00:02
PUAN
:
26293
YABANCI DİL
:
İngilizce, İyi, ÜDS, 76
Researcher ID
h-index
15
Scholar ID
Publons ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS İŞLETME ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ 1989
YÜKSEK LİSANS İŞLETME SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 1996
DOKTORA İŞLETME SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ 2000
DOÇENTLİK PAZARLAMA ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2006
Doktora Tezi

1. Endüstriyel Malların Pazarlanmasında Alıcı ile Satıcı Arasındaki Güven İlişkisinin İlişkisel Pazarlama Ekseninde Analizi Danışman: Dr. Prof. Dr. Mehmet Hulusi Demir, Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Isparta, Türkiye, 2001.

Yüksek Lisans Tezi

1. Soğuk Hava Depolarındaki Elmaların Kalite Seviyesinin Belirlenmesi ve Bu Çalışmanın Talep Artışına Etkisi-Isparta Örneği Danışman: Dr. Doç.Dr. İbrahim Güngör, Süleyman Demirel Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Isparta, Türkiye, 1996.

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2015-01-19 - 2018-01-19
ANABİLİM DALI BAŞKANI SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2015-01-19 - 2018-01-19
ENSTİTÜ KURULU ÜYESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2015-01-19 - 2018-01-19
BÖLÜM BAŞKANI İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 2015-01-19 - 2018-01-19
ANABİLİM DALI BAŞKANI SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 2015-01-19 - 2018-01-19
FAKÜLTE KURULU ÜYESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 2015-01-19 - 2018-01-19
ETİK KURUL ÜYESİ ETİK ÜST KURULU 2013-10-11 - 2016-10-11
ETİK KURUL YEDEK ÜYESİ ETİK ÜST KURULU 2013-10-11 - 2016-10-11
MÜDÜR MÜDÜR SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 2010-12-05 - 2013-04-28
BÖLÜM BAŞKANI BÖLÜM BAŞKANI MERSİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 2005-06-05 - 2005-08-21
DEKAN YARDIMCISI DEKAN YARDIMCISI MERSİN ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ 2003-07-18 - 2005-01-20
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2023
1. YAĞCI, A.; ŞAHİN, A. Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case. SÜLEYMEN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ VİZYONER DERGİSİ, 2023, 14, 1330-1347. 0 + 0
10.21076/vizyoner.1259817

Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 2000
2. ÖZTÜRK, E.; ŞAHİN, A. Encouraging sustainable clothing disposal: consumers’ social recycling motivations in Turkey. JOURNAL OF MATERİAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, 2023, 25, 3021-3032. 1000 + 0
10.1007/s10163-023-01739-z

2015
1. Dölekoğlu, C.; Şahin, A.; Giray, F. Kadınlarda Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Faktörler: Akdeniz İlleri Örneği. TARIM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2015, 21, 572-584. 1000 + 23
http://tarimbilimleri.agri.ankara.edu.tr/2015/21_4/12.makale.pdf


Alıntılanma Sayısı: 4
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 600
2011
3. Şahin, A. Ethical Issues in E-Commerce on the Basis of Online Retailing. JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2011, 7, 190-198. 200 + 25
http://thescipub.com/PDF/jssp.2011.190.198.pdf

2. ŞAHİN, A. Analyzing Factors that Drive Consumers to Purchase Counterfeits of Luxury Branded Products. THE JOURNAL OF AMERİCAN ACADEMY OF BUSİNESS, CAMBRİDGE, 2011, 17, 283-292. 200 + 11
http://www.jaabc.com/jaabcv17n1preview.html

2008
1. Sahin, A. Marketing to Aging Population: Are Values Held by Senior American Consumers Similar to Turkish Consumers? . INNOVATİVE MARKETİNG, 2008, 4, 1-12. 200 + 0
http://businessperspectives.org/journals_free/im/2008/im_en_2008_01_Sahin.pdf

Uluslararası - Diğer 200
2017
2. TOR KADIOĞLU, C.; ŞAHİN, A. Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Satın Alma Kararları ile İlişkisi: Mersin’de Bir Araştırma. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 22, 981-991. 100 + 0
1. TOR KADIOĞLU, C.; DOĞRUL, Ü.; ŞAHİN, A. ADOLESCENT INFLUENCE ON FAMILY PURCHASING DECISIONS: RESEARCH IN TURKEY. EURASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 29-37. 100 + 0
1015604

Uluslararası - Alan endexleri 100
1. TOR KADIOĞLU, C.; ŞAHİN, A.; DOĞRUL, Ü. Adolescent Influence on Famıly Purchasıng Decısıons: Research in Turkey. EURASIAN JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT, 2017, 5, 29-37. 100 + 0
10.15604/ejbm.2017.05.02.004

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 2500
2024
18. DOĞULU, İ.; ŞAHİN, A. Psikolojik Faktörlerin Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Davranışları Üzerindeki Etkilerini İnceleyen Bir Araştırma. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2024, 26, 226-245. 200 + 0
10.32709/akusosbil.1127238

2021
17. Karadeniz, T.; ŞAHİN, A. Kuşakların Nostalji Temalı Televizyon Reklamları Sonrası Tutumlarını İnceleyen Bir Araştırma. YÖNETİM VE EKONOMİ: CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 28, 227-241. 200 + 0
10.18657/yonveek.812554

16. Aydan, G.; ŞAHİN, A. TÜKETİCİLER KENDİLERİNE NEDEN HEDİYE SATIN ALIR?. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2021, 26, 339-352. 200 + 0
15. Şahin, A.; Kadıoğlu, C. Müşteri Şikayet Yönetimi. SEÇKİN YAYINEVİ, 2021, 1, 1-238. 100 + 0
https://www.seckin.com.tr/kitap/464172253

2020
14. ÖZTÜRK, E.; ŞAHİN, A. TÜKETİCİLERİN KARAR VERME TARZLARININ SANAL ALIŞVERİŞ SEPETİNİ TERK ETMELERİNE ETKİSİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2020, 29, 70-90. 200 + 0
10.35379/cusosbil.626470

2019
13. ÇABUK, S.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K. TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, , -. 200 + 0
2018
12. Tekeli, S. TÜKETİCİLERİN AKILLI TELEFON UYGULAMALARINI KULLANMA NİYETİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN KULLANIM TUTUMUNA VE NİYETİNE ETKİSİ . TOROS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 5, 178-197. 0 + 0
http://dergipark.gov.tr/iisbf/issue/37674/425444

2017
11. ŞEN, İ. Mersin’de Yasayan Tüketicilerin Balık Tüketim Tercihlerinin Demografik Faktörler Açısından İnceleyen Bir Araştırma. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ IKTİSADİ VE IDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 18, 33-46. 0 + 0
http://dergipark.gov.tr/akuiibfd/issue/29881/321935

10. KADIOĞLU, C. Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Satın Alma Kararları ile İlişkisi:Mersin'de Bir Araştırma . SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2017, 22, 981-991. 0 + 0
http://iibfdergi.sdu.edu.tr/assets/uploads/sites/352/files/yil-2017-cilt-22-sayi-4-yazi03-20112017.pdf

2014
9. Özçiçek Dölekoğlu, C. Mutfaktan Çöpe Ekmek: Tüketim ve Değerlendirme. AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2014, 11, 249-263. 0 + 0
http:/http://www.akademikbakis.org/dergi//mutfaktan-cope-ekmek-tuketim-ve-degerlendirme201407.pdf/

2013
8. Atılgan, K. HOW PRICE MAVENS PERCEIVE VALUE OF PRODUCTS? A STUDY ON PERVAL SCALE. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 14, 71-87. 0 + 0
http://https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxkZXVlaXNsZXRtZWZha3VsdGVzaWRlcmdpc2l8Z3g6NzhiNzhiZDFhN2U1ZjQwMQ

2012
7. Şahin, A. Üniversite Öğrencilerinin Mobil Reklamlara Yönelik Tutumlarının İzinli Pazarlama Ekseninde İncelenmesi. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, 2012, 19, 17-36. 200 + 22
www2.bayar.edu.tr/yonetimekonomi/dergi/pdf/C19S22012/17_36.pdf

2009
6. Şahin, A. MERSİN’DE YAŞAYAN TÜKETİCİLERİN TÜKETİCİ HAKLARI KONUSUNDAKİ BİLİNÇ DÜZEYLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİ İNCELEYEN BİR ARAŞTIRMA. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2009, 9, 105-126. 200 + 23
https://earsiv.anadolu.edu.tr/xmlui/handle/11421/280

5. Şahin, A. MERSİN’DE FAALİYET GÖSTEREN KÜÇÜK ve ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERİN YENİLİK FAALİYETLERİNİN ÖLÇÜLMESİ. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 2009, 10, 259-271. 200 + 0
http://http://journal.dogus.edu.tr/index.php/duj/article/view/48

2005
4. Şahin, A. TEKSTİL ve/veya KONFEKSİYON SEKTÖRLERİNDE FAALİYET GÖSTEREN KÜÇÜK ve ORTA BÜYÜKLÜKTEKİ İŞLETMELERİN PAZARLAMA SORUNLARI ve ELEKTRONİK TİCARETTEN BEKLENTİLERİ -MERSİN ÖLÇEKLİ BİR UYGULAMA. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 20, 1-13. 200 + 0
http:/http://dergi.iibf.deu.edu.tr/index.php/cilt1-sayi1/article/view/175/pdf_157/

3. ŞAHİN, A. Beslenme Kültüründeki Farklılıkların Bayan Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri . GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 7, 53-70. 200 + 23
http://iibfdergisi.gazi.edu.tr/index.php/iibfdergisi/article/view/210/200

2003
2. ŞAHİN, A. İşletmeden-İşletmeye Elektronik Ticaretin Geliştirilmesinde ilişkisel Pazarlamanın Rolü:Güven Odaklı Bir Analiz. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ, 2003, 10, 21-30. 200 + 29
http://www2.bayar.edu.tr/yonetimekonomi/dergi/pdf/C10S22003/as.pdf

2001
1. Şahin, A. GELECEĞİ GÖRMEK: PAZARLAMA ARAŞTIRMASININ GÜCÜ. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2001, 6, 173-181. 200 + 0
httphttp://edergi.sdu.edu.tr/index.php/iibfd/article/viewFile/2452/2197://

Ulusal - Diğer 300
2018
3. TEKELİ, S.; ŞAHİN, A. Tüketicilerin Akıllı Telefon Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Kullanım Tutumuna ve Niyetine Etkisi. TOROS ÜNİVERSİTESİ İİSBF SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 5, 178-197. 100 + 0
2. ŞAHİN, A.; TEKELİ, S. Tüketicilerin Akılı Telefon Uygulamalarını Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Kullanım Tutumuna ve Niyetine Etkisi. TOROS ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2018, 5, 178-197. 100 + 0
2006
1. Tanla, H.; ŞAHİN, A. İnternet Reklamlarının Pazarlama Etiği Açısından Değerlendirilmesi Mersin Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Yapılan Pilot Bir Çalışma. MARMARA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ÖNERİ DERGİSİ, 2006, 7, 119-132. 100 + 0
Ulusal - Alan endexleri 100
2017
1. TOR KADIOĞLU, C.; ŞAHİN, A. Hamile Kadınların Sosyal Medya Kullanımı ve Saın Alma Kararları ile İlişkisi:Mersin’xxde Bir Araştırma. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2017, 22, 981-991. 100 + 0
Uluslararası - Kitap Editörlüğü 0
1. ŞAHİN, A.; TOR KADIOĞLU, C. Müşteri Şikayet Yönetimi, ISBN: 9789750268601, Seçkin Yayıncılık, Baskı Sayısı: , Baskı Adet Sayısı: , Sayfa, Türkçe, , , 2021. 0
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. ÖZTÜRK, E.; ŞAHİN, A. Müşteri Şikayet Yönetimi, ISBN: 9789750268601, Seçkin Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 238 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2021. 0
2. ÖZTÜRK, E.; ŞAHİN, A. Değişen Tüketiciyi Anlamak: Güncel Araştırmalar, ISBN: 978-625-7588-95-9, Gazi Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 176 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2021. 0
Ulusal - Diğer Kitap Yazma 8250
1. Şahin, A. Müşteri Odaklı Pazarlama Yöntemleri, ISBN: 10-9752953271 , Beta Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 220 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2004. 500
http://www.betayayincilik.com
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 8250
1. Şahin, A. Stratejik Küresel Pazarlama, ISBN: 978-605-4160-30-0, Eflatun Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 5000, 591 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2009. 4250
http://www.eflatunyayinevi.com/
2. Şahin, A. Pazarlama Stratejileri, ISBN: 978-605-377-011-4, Beta Yayınevi, Baskı Sayısı: 2, Baskı Adet Sayısı: 5000, 351 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2009. 3500
http://betayayincilik.com
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 8250
1. ŞAHİN, A. Müşteri Odaklı Pazarlama Yöntemleri, ISBN: 9789752953277, Beta Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 220 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2004. 0
1. ŞAHİN, A. Pazarlama Araştırması, ISBN: 9786054350940, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 456 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2011. 0
2. ÖZTÜRK, E.; ŞAHİN, A. Pazarlama Teorileri 2, ISBN: 9786052314470, MediaCat Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 554 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 0
3. ŞAHİN, A. Bilimsel Araştırma Yöntemleri içinde Bölüm 1 Bilim ve Araştırma, ISBN: 978-605-435-024-7, Lisans Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 287 Sayfa, Türkçe, , , 2010. 0
4. ŞAHİN, A. İşletmecilikte Güncel Konular, ISBN: 978-605-5431-77-8, Ekin Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 413 Sayfa, Türkçe, , , 2011. 0
5. ŞAHİN, A. Pazarlama Teorileri, ISBN: 978-605-4584-53-6, MediaCat, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 528 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2014. 0
6. ŞAHİN, A. Pazarlamada Etik Yaklaşımlar, ISBN: 978-605-568-177-2, Detay Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 395 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 1200

6. ŞAHİN, A., Consumer Attitudes Towards Healthy Food Products the Mediating Effects of Nutrition Claims. International Conference on Contemporary Marketing Issues, 2012-06-13, 2012-06-15, Selanik, Yunanistan, . 200

5. ŞAHİN, A., A Literature Review on Consumer Innovativeness Antalya Turkey Part 2 September 02 05 2010 pp 781 790. 16th World Productivity Congress and European Productivity Conference, 2010-09-02, 2010-09-05, , Türkiye, . 200

4. ŞAHİN, A., A Comparison of the Turkish Customer Satisfaction Index with the American Customer Satisfaction Index in the Food Manufacturing Industry. 5th International Conference on Business, Management, 2009-10-22, 2009-10-24, İzmir, Türkiye, . 200

3. ŞAHİN, A., The Effects of Logistics Sector in the Regional Development Strategies of Mersin. 5th International Logistics and Supply Chain Congress, 2007-11-08, 2007-11-09, İstanbul, Türkiye, . 200

2. ŞAHİN, A., Functions of Business to Business E Marketplaces in Supply Chain Management and Turkey Perspective. 4th International Logistics and Supply Chain Congress, 2006-11-29, 2006-12-01, İzmir, Türkiye, . 200

1. ŞAHİN, A., Impacts of Electronic Commerce on Logistics Management A Theoretical Study Focusing on the Management of Supply and Distribution Channels. The International Association of Maritime Econmists 11th Annual Conference, 2004-06-30, 2004-07-02, İzmir, Türkiye, . 200

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 600

6. ŞAHİN, A.; YAĞCI, M.; YUVA, N., Instagram Etkileyicileri Takipçilerinin Satın Alma Davranışını Nasıl Etkiliyor?. 25. Pazarlama Kongresi, 2021-06-30, , Ankara, Türkiye, . 100

5. ŞAHİN, A., ŞAHİN Ayşe ve ATILGAN K Özcan Tüketicileri Lüks Markalı Ürünlerin Taklitlerini Satın Almaya Yönlendiren Faktörlerin İncelenmesi 15 Ulusal Pazarlama Kongresi İzmir 26 29 Ekim 2010 s 60 73. 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2010-10-26, 2010-10-29, İzmir, Türkiye, . 100

4. ŞAHİN, A., Mersin de Yaşayan Tüketicilerin Çevreye Duyarlı Etiket Taşıyan Ürünleri Tercih Etmelerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi. 13. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2008-10-30, 2008-11-01, Adana, Türkiye, . 100

3. ŞAHİN, A., Endüstriyel Ürünlerin Dağıtım Kanallarında Faaliyet Gösteren Toptancı ve Perakendeciler Arasındaki İlişkilerde Müşteri Tatminine Önem Verilmesinin Yarattığı Etkiler. 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2006-11-01, 2006-11-03, İzmir, Türkiye, . 100

2. ŞAHİN, A., Tarım Ürünlerinin Ambalajlanmasında ve Etiketlenmesinde Avrupa Birliği Gıda Standartlarına Uyum Çalışmalarının Bakliyat Hububat ve Yaş Meyve Sebze Sektörlerinde İncelenmesi. 9. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2004-10-06, 2004-10-08, Ankara, Türkiye, . 100

1. ŞAHİN, A., KOBİ lerin Pazarlama Sorunlarının Çözümünde Elektronik Ticaret ve Elektronik Pazarlamanın Önemi Adana ve Kayseri İllerinde Tekstil Sektöründe Faaliyet Gösteren KOBİ lerin Bu Konuya Yaklaşımları. I. Orta Anadolu Kongresi, 2001-10-18, 2001-10-21, Nevşehir, Türkiye, . 100

Ulusal - Özet - Sözlü 150

3. ŞAHİN, A.; YAŞA ÖZELTÜRKAY, E.; DOĞRUL, Ü., Akıllı Saatlerin Satın Alınma Nedenlerini Belirleyen Faktörler: Keşifsel Bir Çalışma. 23. Pazarlama Kongresi, 2018-06-27, 2018-06-29, Kocaeli, Türkiye, . 50

2. ŞAHİN, A.; ÖZTÜRK, L.; BALIK, Z., KadınTüketicilerin Cilt Bakım Ürünleri Satın Alma Kararında SosyalMedyadaki Kullanıcı Yorumlarının Rolü. 23. Pazarlama Kongresi, 2018-06-27, 2018-06-30, Kocaeli, Türkiye, . 50

1. ÇABUK, S.; ŞAHİN, A.; ATILGAN, K., Tüketicilerin Abartılı Referans Fiyata Yönelik Algılarının Markalı Kot Pantolon Satın Alma Davranışı Açısından İncelenmesi. 22. Pazarlama Kongresi, 2017-09-28, 2017-09-30, , Türkiye, . 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1400

8. İrem Deniz Doğulu, Tüketicilerin mağazalı ve çevrimiçi alışveriş davranışlarını etkileyen faktörleri inceleyen bir araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

7. Gizem Aydan, Tüketicilerin kendilerine hediye satın alma motivasyonları, benlik saygısı ve yaşam doyumları arasındaki ilişkileri inceleyen bir araştırma, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

6. Avni Can Yağcı, Türk Tüketicilerin Suriyeli Menşeli Sağlık Hizmetlerine Karşı Satın Alma Davranışlarının Tüketici Irkçılığı Açısından İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://acikerisim.mersin.edu.tr/handle/20.500.14114/4635

5. Özlem Kor, Türkiye'de ve Avrupa Birliğinde Uygulanan Tüketiciyi Koruma Politikaları Ekseninde Tüketici Bilincini Ölçmeye Yönelik Mersin'de Yapılan Bir Alan Araştırması, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0

4. Özüm ÖZLER HAZIR, KADIN TÜKETİCİLERİN KOZMETİK ÜRÜNLERE YÖNELİK AKILCI, HAZCI, PLANSIZ VE İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANISLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

3. Tuğba Ener, Küresel Lojistik Performans İndeksi:Mersin'de Faaliyet Gösteren Lojistik Firmalarının Sektörel Performanslarının İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr

2. Özgür Durmaz, Teknoparkların Bir Kentin Ekonomik ve Sosyal Dönüşümü Üzerindeki Olası Etkileri: Mersin Örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
http://www.mersin.edu.tr

1. Cansu Tor Kadıoğlu , Aile Satın Alma Kararında Ergenlerin Etkisi:Mersin Kentinde Yapılan Bir Araştırma , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

Yönetilen Doktora Tezleri 800

2. Esra Öztürk, Sürdürülebilir bir elden çıkarma yöntemi olarak sosyal geri dönüşüm davranışı üzerine bir araştırma , Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400

1. Tuğsan Karadeniz, Farklı Yaş Kuşaklarındaki Tüketicilerin Nostalji Eğilimleri ve Nostalji Temalı Televizyon Reklamlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 400

Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 37
1. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 1 ] . 1
2. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2008 : 2 ] [ 2008 : 1 ] [ 2009 : 1 ] . 4
3. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ YÖNETİM VE EKONOMİ DERGİSİ , [ 2010 : 1 ] [ 2011 : 1 ] [ 2012 : 3 ] [ 2013 : 2 ] [ 2014 : 1 ] [ 2015 : 2 ] [ 2016 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 11
4. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ , [ 2008 : 1 ] [ 2009 : 2 ] [ 2010 : 1 ] [ 2012 : 1 ] . 5
5. SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2017 : 2 ] . 2
6. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2010 : 2 ] [ 2009 : 3 ] [ 2011 : 2 ] [ 2012 : 2 ] [ 2014 : 3 ] . 12
7. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2021 : 2 ] . 2
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi Araştırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
öztürk, E.; şahin, A. Encouraging sustainable clothing disposal: consumers’ social recycling motivations in Turkey. JOURNAL OF MATERİAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, 2023, 25, 3021-3032.
10.1007/s10163-023-01739-z
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
Detay
Yağcı, A.; şahin, A. Consumer Racism Against Syrian-Origin Health Services and Its Effect on Buying Behaviors: Turkish Case. SÜLEYMEN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ VİZYONER DERGİSİ, 2023, 14, 1330-1347.
10.21076/vizyoner.1259817
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
öztürk, E.; şahin, A. Encouraging sustainable clothing disposal: consumers’ social recycling motivations in Turkey. JOURNAL OF MATERİAL CYCLES AND WASTE MANAGEMENT, 2023, 25, 3021-3032,
10.1007/s10163-023-01739-z

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 85
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
çabuk, S.; şahin, A.; Atılgan, K. TÜKETİCİLERİN ABARTILI REFERANS FİYATA YÖNELİK ALGILARININ MARKALI KOT PANTOLON SATIN ALMA DAVRANIŞI AÇISINDAN İNCELENMESİ. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2019, , -,
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Tebliğ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl