İngilizce, B, Diğer, 83.75
Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BİLGİSAYAR VE ÖÄžRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ | ANKARA ÜNİVERSİTESİ | 2003 |
DOKTORA | BİLGİSAYAR VE ÖÄžRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ | ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
1. Cognitive Analysis of Experts' and Novices' Concept Mapping Processes Danışman: Dr. Kürşat Çağıltay, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .
https://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614483/index.pdf">https://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614483/index.pdf
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ERASMUS BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
MEVLANA BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ | 2017-05-03 - Devam ediyor | |
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2017-04-28 - Devam ediyor | |
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ | SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-08-01 - 2019-08-01 |
BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI | BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI | 2014-03-20 - 2014-03-20 |
2023
12. BİLGİÇ, K.; DOĞUSOY, B. Exploring secondary school students’ computational thinking experiences enriched with block-based programming activities: An action research. EDUCATİON AND INFORMATİON TECHNOLOGİES, 2023, , -. 1000 + 0
2022
11. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2022, , 1-14. 1000 + 010.1080/10494820.2020.1799025
2020
10. ŞENDURUR, E.; DOĞUSOY, B.; YONDEMİR, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2020, 28, 95-106. 1000 + 010.1080/10494820.2018.1517096
9. Şendurur, E.; Doğusoy, B.; Yondemir Çalişkan, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INFORMA UK LİMİTED, 2020, 27, 1-12. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1080/10494820.2018.1517096
8. Sancar-Tokmak, H.; Dogusoy, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INFORMA UK LİMİTED, 2020, 1-14. 1000 + 0http://dx.doi.org/10.1080/10494820.2020.1799025
2014
7. Dogusoy, B.; Cagiltay, K. Cognitive analysis of experts’ and novices’ concept mapping processes: An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93. 1000 + 10http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2014.03.036
Alıntılanma Sayısı: 2
6. DOĞUSOY TAYLAN, B.; ÇAĞILTAY, K. Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93. 0 + 010.1016/j.chb.2014.03.036
2012
5. Baran, B.; Çukurbaşı, B.; Çolak, C.; Doğusoy, B. SECOND LIFE USERS’ PROFILES AND VIEWS ABOUT EDUCATIONAL POTENTIAL OF SECOND LIFE: A CASE OF TURKEY . THE TURKİSH ONLİNE JOURNA L OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY , 2012, 11, 253-263. 650 + 0http://www.tojet.net/articles/v11i4/11425.pdf
2011
4. Baturay, M.; Sancar Tokmak, H.; Doğusoy, B.; Daloğlu, A. THE IMPACT OF TASK TYPE ON ORAL PERFORMANCE OF ENGLISH LANGUAGE PREPARATORY SCHOOL STUDENTS . HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2011, 41, 60-69. 750 + 1http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/english/abstracts/41/pdf/MELTEM%20HUR%C4%B0%20BATURAY.pdf
3. BATURAY, M.; SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B.; DALOÄžLU, A. The Impact of Task Type on Oral Performance of English Language Preparatory School Students. HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2011, 41, 60-69. 750 + 0
2009
2. Dogusoy, B.; Cagiltay, K. An Innovative Way of Understanding Learning Processes: Eye Tracking. SPRİNGER SCİENCE + BUSİNESS MEDİA, 2009, 5613, 94-100. 1000 + 6http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-02583-9_11
2007
1. Baran, B.; Dogusoy, B.; Cagiltay, K. How Do Adults Solve Digital Tangram Problems? Analyzing Cognitive Strategies Through Eye Tracking Approach. SPRİNGER SCİENCE + BUSİNESS MEDİA, 2007, 4552, 555-563. 1000 + 8http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-73110-8_60
Alıntılanma Sayısı: 1
2020
3. Dogusoy, B. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 49, 969-994. 300 + 0https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/926349
2. Yılmaz, M.; Doğusoy, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EDUCATİON JOURNAL, 2020, 28, 2362-2375. 300 + 0https://dergipark.org.tr/en/pub/kefdergi/issue/57154/692492
2019
1. SANCAR TOKMAK, H.; YAKIN, İ.; DOĞUSOY, B. Prospective English Teachers’ DigitalStorytelling Experiences Througha Flipped Classroom Approach. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON TECHNOLOGİES, 2019, 17, 78-99. 300 + 0
2. SANCAR TOKMAK, H.; YAKIN, İ.; DOĞUSOY, B. Prospective English Teachers’ Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON TECHNOLOGİES, 2019, 17, 78-99. 100 + 0
2012
1. BARAN, B.; ÇUKURBAŞI, B.; ÇOLAK, C.; DOĞUSOY, B. Second Life Users Profiles And Views About Educational Potential Of Second Life A Case Of Turkey. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2012, 11, 253-263. 65 + 0
2020
1. Sancar-Tokmak, H.; Doğusoy, B.; Bilgiç, K. 2014-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Kullanılabilirlik Üzerine Yayımlanan Araştırma Makalelerinin İncelenmesi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2020, 10, 280-302. 100 + 0https://dergipark.org.tr/tr/pub/etku/issue/52242/639383
2022
1. SEVİNÇ, M.; DOĞUSOY, B. Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 414-429. 100 + 010.17275/per.22.121.9.5
2020
4. YILMAZ, M.; DOĞUSOY, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2362-2375. 200 + 010.24106/kefdergi.692492
3. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B.; Bilgiç, K. 2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2020, 10, 280-320. 200 + 010.17943/etku.639383
2. DOĞUSOY, B.; Sevinç, M.; Ergün, H. Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 1321-1332. 200 + 0http://static.dergipark.org.tr/article-download/7f16/8c0c/c183/5ec27dfaebf26.pdf?
2019
1. DOĞUSOY, B.; İMER, G. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2019, 18, 1766-1778. 200 + 0http://dx.doi.org/10.17051/ilkonline.2019.639322
2020
1. DOĞUSOY, B. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences. CUKUROVA UNİVERSİTY FACULTY OF EDUCATİON JOURNAL, 2020, 49, 969-994. 100 + 0
1. Doğusoy, B.; Çiçek, F.; Çağıltay, K. Lecture Notes in Computer Science 9746, ISBN: 978-3-319-40355-7, Springer International Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 529 Sayfa, İngilizce, Toronto, Kanada, 2016. 167
http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-40355-7_55
1. DOĞUSOY, B. Öğretim Tasarımı, ISBN: 978-625-417-741-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
1. DOĞUSOY, B. Öğretim Teknolojileri - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2300, 522 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
2. DOĞUSOY, B. Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları, ISBN: 9786055213176, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 258 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 0
17. DOÄžUSOY, B.; KaradaÅŸ, S.; Yorulmaz, M.; Bostancı, S., Web Sayfası Kullanılabilirlik Analizi: Mobil Ve Masaüstü Arayüzlerin KarşılaÅŸtırılması. ITTES, 2019-10-30, 2019-11-01, Antalya, Türkiye, . 190
16. Sancar Tokmak, H.; DoÄŸusoy, B., Novice Instructional Technologists' Id Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 200
https://drive.google.com/drive/folders/1OiOLRsLik246qnrPxOZS0z-4mB62Tbpu
15. DOĞUSOY, B.; ÇİÇEK, F.; ÇAĞILTAY, K., How Serif and Sans Serif Typefaces InfluenceReading on Screen: An Eye Tracking Study. International Conference on Human Computer Interaction (HCI International), 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, . 200
14. Doğusoy, B.; Çiçek, F.; Çağıltay, K., How serif and sans serif typefaces influence reading on screen An eye tracking study. Human Computer Interaction International, 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, 2016. 200
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-40355-7_55
13. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B.; YAKIN, İ., Reconsidering the Digital Storytelling Development in Flipped Classroom Effectiveness of Videos and Self Evaluation of the Process. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, . 200
12. Sancar Tokmak, H.; DoÄŸusoy, B.; Yakın, İ., Reconsidering the digital storytelling development in flipped classroom: Effectiveness of videos and self-evaluation of the process.. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 200
https://erdogan.edu.tr/icits2016/files/ozet.pdf
11. YAKIN, İ.; BAÅžER GÜLSOY, V.; DOÄžUSOY TAYLAN, B., The Investigation of Preservice Teachers Media and Technology Usage and Attitudes. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, . 0
10. Yakın, İ.; BaÅŸer Gülsoy, V.; DoÄŸusoy, B., The Investigation of Preservice Teachers' Media and Technology Usage and Attitudes. ICEMST, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 200
9. DOÄžUSOY, B., Experts’ Novices’ Concept Map Formation Process: An Eye-Tracking Study. European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL), 2010-09-29, 2010-09-29, Barselona, İspanya, . 200
8. DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K., An Innovative Way of Understanding LearningProcesses: Eye Tracking. HCI: International Conference on Human-Computer Interaction, 2009-07-19, 2009-07-24, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, . 200
7. DOÄžUSOY, B.; YERGÖK, A.; ÇAÄžILTAY, K., Citizen Centered E-Government Portal Building Policies: A Comparative Study. International Conference on eGovernment and eGovernance (ICEGOV), 2009-03-12, 2009-03-13, Ankara, Türkiye, . 200
6. DoÄŸusoy, B.; Yergök, A.; Çağıltay, K., Citizen Centered E-government Portal Building Policies: A Comparative Study. International Conference on E-government & E-governance. ICEGOV, 2009-03-12, 2009-03-13, Ankara, Türkiye, 2009. 200
5. DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K., Evaluation of Visually Categorized Search Engine. 3rd Technology Enhanced Learning Enlargement Workshop, 2007-09-27, 2007-09-29, Sofia, Bulgaristan, . 200
4. Doğusoy, B.; Çağıltay, K., Evaluation of Visually Categorized Search Engine. 3rd Balkan Conference in Informatics, 2007-09-27, 2007-09-29, Sofia, Bulgaristan, 2007. 200
3. BARAN, B.; DOÄžUSOY, B.; ÇAÄžILTAY, K., How Do Adults Solve Digital Tangram Problems?Analyzing Cognitive Strategies Through Eye TrackingApproach. International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International), 2007-07-22, 2007-07-27, Pekin, Çin, . 200
2. Åžumuer, E.; DoÄŸusoy, B.; Yıldırım, S., Pre-service Teachers’ Competencies, Beliefs and Integration Levels in ICT. IODL, 2006-09-13, 2006-09-15, EskiÅŸehir, Türkiye, 2006. 200
1. ÅžUMUER, E.; DOÄžUSOY, B.; YILDIRIM, İ., Preservice Teachers’xx Competencies, Beliefs and Integration Levels in ICT. International Open and Distance Learning (IODL) Symposium, 2006-09-13, 2006-09-15, EskiÅŸehir, Türkiye, . 200
14. Ergün, H.; Sevinç, M.; DOÄžUSOY, B., ÖÄŸretmen Adayları Arasında Siber Aylaklık Davranışı: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2019-05-02, 2019-05-04, KırÅŸehir, Türkiye, . 100
13. Ergün, H.; Sevinç, M.; DoÄŸusoy, B., ÖÄŸretmen Adayları Arasında Siber Aylaklık Davranışı: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu , 2019-02-05, 2019-04-05, KırÅŸehir, Türkiye, 2019. 100
http://icits2019.org/
12. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B., Novice Instructional Technologists’xx Id Development Process On Second Life Environment: A ProblemBased Context. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100
11. Gök, A.; DoÄŸusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100
10. DOÄžUSOY, B.; SANCAR TOKMAK, H., Investigation of the Early Childhood Education Pre-service Teachers’ Collaborative Learning Experiences during the Digital Storytelling Creation Process. International Instructional Technologies and Teacher Education, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100
9. GÖK, A.; DOÄžUSOY, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. ITTES, 2017-10-11, 2018-01-13, İzmir, Türkiye, . 100
8. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B., Novice Instructional Technologists’ ID Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context. ITTES, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100
7. BaÅŸer Gülsoy, V.; DoÄŸusoy, B.; Yakın, İ., Students’ Internet and Web 2.0 Use: A Case of Burdur’s Middle School. ICEMST, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 100
6. BAÅžER GÜLSOY, V.; DOÄžUSOY TAYLAN, B.; YAKIN, İ., Students Internet and Web 2 0 Use A Case of Burdur s Middle School. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, . 0
5. Çukurbaşı, B.; Çolak, C.; Doğusoy, B.; Baran, B., Views about Second Life Use in Education: A Case of Turkey. AECT, 2010-10-26, 2010-10-30, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 75
4. ÇUKURBAÅžI, B.; ÇOLAK, C.; DOÄžUSOY, B.; BARAN, B., Second Life Users’xx Views about Second Life Use in Education: A Case of Turkey. Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2010-10-24, 2010-10-30, Anaheim, Amerika BirleÅŸik Devletleri, . 75
3. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K.; ÇAKIROĞLU, J., Exploring Cognitive Process of Concept Map Construction: An Eye-Tracking Study. The Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, . 85
2. Sancar, H.; Doğusoy, B.; Çağıltay, K.; Çakıroğlu, J., Exploring Cognitive Process of Concept Map Construction: An Eye-Tracking Study. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 85
1. Doğusoy, B.; Sancar, H.; Kaşıkcı, D., The Factors Affects the Formation of the Collaborative Group and Their Satisfaction in a Web Design Project. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 100
2. DOÄžUSOY, B.; İNAL, Y., Çok Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları ile ÖÄŸrenme. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2006-09-07, 2006-09-09, Ankara, Türkiye, . 100
1. DoÄŸusoy, B.; İnal, Y., Çok Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları ile ÖÄŸrenme. VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2006-09-07, 2006-09-09, Ankara, Türkiye, 2006. 100
2. PDÖ ORTAMI OLARAK İKİNCİL YAŞAM: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TASARIM DENEYİMLERİ, BAP, Proje No: , 10993 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
1. PDÖ ORTAMI OLARAK İKİNCİL YAŞAM: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TASARIM DENEYİMLERİ, BAP, Proje No: 2016-2-AP3-1956, 10993 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50
2. Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: 1, 0 TL, Eğitmen, 2019,Tamamlandı. 0
1. Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin TPAB Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: , 19455 TL, Eğitmen, 2013,Tamamlandı. 0
4. Kiraz BİLGİÇ, Blok tabanlı programlama etkinlikleri ile zenginleÅŸtirilmiÅŸ öÄŸrenme süreçlerinin öÄŸrencilerin bilgi-iÅŸlemsel düÅŸünme becerilerine etkisinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
3. Meryem SEVİNÇ, OrtaöÄŸretim öÄŸrencilerinin akıllı telefon bağımlılığı, biliÅŸsel kapılma ve siber aylaklık etkinlik düzeyleri arasındaki iliÅŸkisinin belirlenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
2. Hilal ERGÜN, ÖÄžRETMENLERE BİLGİ İŞLEMSEL DÜÅžÜNME BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK BİR HİZMET İÇİ EĞİTİMİN KIRKPATRICK MODELİ ÇERÇEVESİNDE DEÄžERLENDİRİLMESİ: ÖÄžRETMEN AKADEMİSİ ÖRNEĞİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. Mehmet YILMAZ, ÖÄŸretmen Adaylarının Dijital VatandaÅŸlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi ÖrneÄŸi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200
1. EÄŸITIM TEKNOLOJISI KURAM VE UYGULAMA , [ 2022 : 1 ] [ 2021 : 1 ] [ 2019 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 0
2. 3RD INTERNATIONAL INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES & TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM , [ 2015 : 5 ] . 0
3. APPLIED COGNITIVE PSYCHOLOGY , [ 2018 : 1 ] . 5
4. EDUCATIONAL TECHNOLOGY THEORY AND PRACTICE , [ 2020 : 1 ] . 0
5. INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION , [ 2018 : 1 ] . 4
6. JOURNAL OF INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND TEACHER EDUCATION , [ 2020 : 1 ] . 0
7. KASTAMONU EÄŸITIM DERGISI , [ 2020 : 1 ] . 0
8. ONLINE INFORMATION REVIEW , [ 2016 : 1 ] . 4
9. PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , [ 2019 : 1 ] . 0
1. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] . 1
2. JOURNAL OF INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES & TEACHER EDUCATION , [ 2016 : 1 ] . 0
3. JOURNAL OF ADVANCED EDUCATİON STUDİES , [ 2019 : 1 ] . 0
4. MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] . 3
5. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 1
6. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERİSTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
7. İLKÖÄžRETİM ONLİNE , [ 2017 : 2 ] [ 2016 : 1 ] [ 2019 : 2 ] . 5
1. Virginia Polytechnic Institute and State University , 2009-05-20 - 2010-05-19, Blacksburg, Amerika BirleÅŸik Devletleri.
1. FH Joanneum, Uygulamalı Bilimler Enstitüsü , 2005-10-03 - 2005-12-29, Graz, Avusturya.
2. Graz Üniversitesi , 2005-10-03 - 2005-12-29, Graz, Avusturya.
1. AECT , Üye No: 29326, Amerika Birleşik Devletleri, 2008-07-10-2011-10-30.
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | BTA109 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-2-3 |
Güz | BOTE007 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BTA207 | Instructıonal Desıgn | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE004 | EÄŸitimde Oyun ve OyunlaÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-0-2 |
Güz | BOTE-103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE-409 | İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-326 | Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE004 | EÄŸitimde Oyun ve OyunlaÅŸtırma | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-0-2 |
Bahar | BOTE 504 | Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | BTA207 | Instructıonal Desıgn | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE-409 | İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BTA103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 504 | Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) | 3-0-3 |
Güz | PF 31 | EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-214 | Instructıonal Desıgn | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-326 | Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE212 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 504 | Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BTA103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE-409 | İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 101 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | GKZ007 | BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | GKZ007 | BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 3-0-3 |
Güz | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 1-2-2 |
Bahar | BOTE-326 | Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE-214 | Instructıonal Desıgn | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 1-2-2 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Bahar | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-401 | Okul Deneyimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 1-4-3 |
Güz | BOTE-409 | İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Güz | BOTE 506 | İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Güz | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Güz | SEM YL | Seminer ( Yl ) | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | 0-0-0 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE 102 | Bilgisayar - II | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 102 | Bilgisayar - II | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | BOTE 102 | Bilgisayar - II | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | BOTE-326 | Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | BOTE 802 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | BOTE 801 | Uzmanlık Alan Dersi | EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 4-0-4 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | BOTE-103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE 101 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE 101 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Yaz | PF 28 | Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE-218 | BiliÅŸim Teknolojileri Okuryaza | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-0-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-103 | EÄŸitimde BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE-103 | Informatıon Technologıes In Ed | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE231 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE102 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl | 2-2-3 |
Bahar | BOTE232 | Bilgisayar - II | EÄŸitim Fakültesi | Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | ÖÄŸretmenlik Uygulaması | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | BOTE-103 | EÄŸitimde BiliÅŸim Teknolojileri | EÄŸitim Fakültesi | Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj | 3-2-4 |
Güz | BOTE101 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | TEB212 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸret | 2-2-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸ | 1-2-2 |
Bahar | TEB212 | Bilgisayar II | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater | EÄŸitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | İDE109 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
Güz | RPD107 | Bilgisayar - I | EÄŸitim Fakültesi | Rehberlik ve Psikolojik Danışm | 2-2-3 |
Güz | İDE109 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸ | 2-2-3 |
Güz | TEB211 | Bilgisayar I | EÄŸitim Fakültesi | Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi | 2-2-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | ||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları | ||||
|
|||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | |||||
|
|||||
TÜBİTAK 1002 | |||||
|
|||||
H2020 Projesi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje | |||||
|
|||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | ||||
|
|||||
Yurtiçi AraÅŸtırma | |||||
|
|||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | ||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi) | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |||||
|
|||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.) | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı | |||||
|
|||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | ||||
|
|||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||
|
|||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||
|
|||||
Patent | Uluslararası patent | ||||
|
|||||
Ulusal patent | |||||
|
|||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||
|
|||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |||||
|
|||||
TebliÄŸ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | ||||
|
|||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | ||||
|
|||||
TÜBİTAK bilim ödülü | |||||
|
|||||
TÜBA Akademi Ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü | |||||
|
|||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü | |||||
|
|||||
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |||||
|
|||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |||||
|
|||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |||||
|