Dr. ÖÄŸr. Üyesi BERRİN DOÄžUSOY

Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknolojileri EÄŸitimi Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü 33160 YeniÅŸehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
11199
Faks
:
+90--
E-MAIL
:
berrin@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2015-07-03 09:02:33
DÜZENLEME
:
2022-02-28 14:21:42
PUAN
:
22540
YABANCI DİL
:
İngilizce, , YDS, 72,50000
İngilizce, B, Diğer, 83.75
Researcher ID
h-index
6
Scholar ID


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS BİLGİSAYAR VE ÖÄžRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ 2003
DOKTORA BİLGİSAYAR VE ÖÄžRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ORTA DOÄžU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2012
Doktora Tezi

1. Cognitive Analysis of Experts' and Novices' Concept Mapping Processes Danışman: Dr. Kürşat Çağıltay, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Diğer Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

https://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614483/index.pdf">https://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614483/index.pdf

Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
ERASMUS BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-05-03 - Devam ediyor
MEVLANA BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-05-03 - Devam ediyor
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ 2017-05-03 - Devam ediyor
FARABİ BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2017-04-28 - Devam ediyor
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2018-08-01 - 2019-08-01
BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI BÖLÜM BAÅžKAN YARDIMCISI 2014-03-20 - 2014-03-20
Uluslararası - SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI kategorisine giren 10150
2023
12. BİLGİÇ, K.; DOĞUSOY, B. Exploring secondary school students’ computational thinking experiences enriched with block-based programming activities: An action research. EDUCATİON AND INFORMATİON TECHNOLOGİES, 2023, , -. 1000 + 0
2022
11. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2022, , 1-14. 1000 + 0
10.1080/10494820.2020.1799025

2020
10. ŞENDURUR, E.; DOĞUSOY, B.; YONDEMİR, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2020, 28, 95-106. 1000 + 0
10.1080/10494820.2018.1517096

9. Şendurur, E.; Doğusoy, B.; Yondemir Çalişkan, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INFORMA UK LİMİTED, 2020, 27, 1-12. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/10494820.2018.1517096

8. Sancar-Tokmak, H.; Dogusoy, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INFORMA UK LİMİTED, 2020, 1-14. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.1080/10494820.2020.1799025

2014
7. Dogusoy, B.; Cagiltay, K. Cognitive analysis of experts’ and novices’ concept mapping processes: An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93. 1000 + 10
http://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2014.03.036


Alıntılanma Sayısı: 2
6. DOĞUSOY TAYLAN, B.; ÇAĞILTAY, K. Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93. 0 + 0
10.1016/j.chb.2014.03.036

2012
5. Baran, B.; Çukurbaşı, B.; Çolak, C.; Doğusoy, B. SECOND LIFE USERS’ PROFILES AND VIEWS ABOUT EDUCATIONAL POTENTIAL OF SECOND LIFE: A CASE OF TURKEY . THE TURKİSH ONLİNE JOURNA L OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY , 2012, 11, 253-263. 650 + 0
http://www.tojet.net/articles/v11i4/11425.pdf

2011
4. Baturay, M.; Sancar Tokmak, H.; Doğusoy, B.; Daloğlu, A. THE IMPACT OF TASK TYPE ON ORAL PERFORMANCE OF ENGLISH LANGUAGE PREPARATORY SCHOOL STUDENTS . HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , 2011, 41, 60-69. 750 + 1
http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/english/abstracts/41/pdf/MELTEM%20HUR%C4%B0%20BATURAY.pdf

3. BATURAY, M.; SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B.; DALOÄžLU, A. The Impact of Task Type on Oral Performance of English Language Preparatory School Students. HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2011, 41, 60-69. 750 + 0
2009
2. Dogusoy, B.; Cagiltay, K. An Innovative Way of Understanding Learning Processes: Eye Tracking. SPRİNGER SCİENCE + BUSİNESS MEDİA, 2009, 5613, 94-100. 1000 + 6
http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-02583-9_11

2007
1. Baran, B.; Dogusoy, B.; Cagiltay, K. How Do Adults Solve Digital Tangram Problems? Analyzing Cognitive Strategies Through Eye Tracking Approach. SPRİNGER SCİENCE + BUSİNESS MEDİA, 2007, 4552, 555-563. 1000 + 8
http://dx.doi.org/10.1007/978-3-540-73110-8_60


Alıntılanma Sayısı: 1
Uluslararası - ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale 900
2020
3. Dogusoy, B. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2020, 49, 969-994. 300 + 0
https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/926349

2. Yılmaz, M.; Doğusoy, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EDUCATİON JOURNAL, 2020, 28, 2362-2375. 300 + 0
https://dergipark.org.tr/en/pub/kefdergi/issue/57154/692492

2019
1. SANCAR TOKMAK, H.; YAKIN, İ.; DOĞUSOY, B. Prospective English Teachers’ DigitalStorytelling Experiences Througha Flipped Classroom Approach. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON TECHNOLOGİES, 2019, 17, 78-99. 300 + 0
Uluslararası - Alan endexleri 165
2. SANCAR TOKMAK, H.; YAKIN, İ.; DOĞUSOY, B. Prospective English Teachers’ Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON TECHNOLOGİES, 2019, 17, 78-99. 100 + 0
2012
1. BARAN, B.; ÇUKURBAŞI, B.; ÇOLAK, C.; DOĞUSOY, B. Second Life Users Profiles And Views About Educational Potential Of Second Life A Case Of Turkey. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF EDUCATİONAL TECHNOLOGY, 2012, 11, 253-263. 65 + 0
Uluslararası - Education Index (EI) 100
2020
1. Sancar-Tokmak, H.; Doğusoy, B.; Bilgiç, K. 2014-2019 Yılları Arasında Türkiye’de Kullanılabilirlik Üzerine Yayımlanan Araştırma Makalelerinin İncelenmesi. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2020, 10, 280-302. 100 + 0
https://dergipark.org.tr/tr/pub/etku/issue/52242/639383

Uluslararası - Journals Indexed in Eric 100
2022
1. SEVİNÇ, M.; DOĞUSOY, B. Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 414-429. 100 + 0
10.17275/per.22.121.9.5

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 800
2020
4. YILMAZ, M.; DOĞUSOY, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2362-2375. 200 + 0
10.24106/kefdergi.692492

3. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B.; Bilgiç, K. 2014-2019 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE KULLANILABİLİRLİK ÜZERİNE YAYIMLANAN ARAŞTIRMA MAKALELERİNİN İNCELENMESİ. EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA, 2020, 10, 280-320. 200 + 0
10.17943/etku.639383

2. DOĞUSOY, B.; Sevinç, M.; Ergün, H. Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 1321-1332. 200 + 0
http://static.dergipark.org.tr/article-download/7f16/8c0c/c183/5ec27dfaebf26.pdf?

2019
1. DOĞUSOY, B.; İMER, G. Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Yerlilik Özellikleri Değerlendirmelerinin İncelenmesi. İLKÖĞRETİM ONLİNE, 2019, 18, 1766-1778. 200 + 0
http://dx.doi.org/10.17051/ilkonline.2019.639322

Ulusal - DiÄŸer 100
2020
1. DOĞUSOY, B. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences. CUKUROVA UNİVERSİTY FACULTY OF EDUCATİON JOURNAL, 2020, 49, 969-994. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 166
1. Doğusoy, B.; Çiçek, F.; Çağıltay, K. Lecture Notes in Computer Science 9746, ISBN: 978-3-319-40355-7, Springer International Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 0, 529 Sayfa, İngilizce, Toronto, Kanada, 2016. 167
http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-40355-7_55
Uluslararası - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 166
1. DOĞUSOY, B. Öğretim Tasarımı, ISBN: 978-625-417-741-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
Ulusal - Bilimsel Kitap Yazma (Tez Hariç) 0
1. DOĞUSOY, B. Öğretim Teknolojileri - Etkili ve Eğlenceli Öğrenme Deneyimi Tasarım Rehberi, ISBN: 978-605-7846-40-2, Nobel Yayın, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 2300, 522 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2019. 0
2. DOĞUSOY, B. Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları, ISBN: 9786055213176, Anı Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 258 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2013. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 3190

17. DOÄžUSOY, B.; KaradaÅŸ, S.; Yorulmaz, M.; Bostancı, S., Web Sayfası Kullanılabilirlik Analizi: Mobil Ve Masaüstü Arayüzlerin KarşılaÅŸtırılması. ITTES, 2019-10-30, 2019-11-01, Antalya, Türkiye, . 190

16. Sancar Tokmak, H.; DoÄŸusoy, B., Novice Instructional Technologists' Id Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context. 5. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 200

https://drive.google.com/drive/folders/1OiOLRsLik246qnrPxOZS0z-4mB62Tbpu

15. DOĞUSOY, B.; ÇİÇEK, F.; ÇAĞILTAY, K., How Serif and Sans Serif Typefaces InfluenceReading on Screen: An Eye Tracking Study. International Conference on Human Computer Interaction (HCI International), 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, . 200

14. Doğusoy, B.; Çiçek, F.; Çağıltay, K., How serif and sans serif typefaces influence reading on screen An eye tracking study. Human Computer Interaction International, 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, 2016. 200

https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-40355-7_55

13. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B.; YAKIN, İ., Reconsidering the Digital Storytelling Development in Flipped Classroom Effectiveness of Videos and Self Evaluation of the Process. International Computer Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, . 200

12. Sancar Tokmak, H.; DoÄŸusoy, B.; Yakın, İ., Reconsidering the digital storytelling development in flipped classroom: Effectiveness of videos and self-evaluation of the process.. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2016-05-16, 2016-05-18, Rize, Türkiye, 2016. 200

https://erdogan.edu.tr/icits2016/files/ozet.pdf

11. YAKIN, İ.; BAÅžER GÜLSOY, V.; DOÄžUSOY TAYLAN, B., The Investigation of Preservice Teachers Media and Technology Usage and Attitudes. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, . 0

10. Yakın, İ.; BaÅŸer Gülsoy, V.; DoÄŸusoy, B., The Investigation of Preservice Teachers' Media and Technology Usage and Attitudes. ICEMST, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 200

9. DOÄžUSOY, B., Experts’ Novices’ Concept Map Formation Process: An Eye-Tracking Study. European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL), 2010-09-29, 2010-09-29, Barselona, İspanya, . 200

8. DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K., An Innovative Way of Understanding LearningProcesses: Eye Tracking. HCI: International Conference on Human-Computer Interaction, 2009-07-19, 2009-07-24, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, . 200

7. DOÄžUSOY, B.; YERGÖK, A.; ÇAÄžILTAY, K., Citizen Centered E-Government Portal Building Policies: A Comparative Study. International Conference on eGovernment and eGovernance (ICEGOV), 2009-03-12, 2009-03-13, Ankara, Türkiye, . 200

6. DoÄŸusoy, B.; Yergök, A.; Çağıltay, K., Citizen Centered E-government Portal Building Policies: A Comparative Study. International Conference on E-government & E-governance. ICEGOV, 2009-03-12, 2009-03-13, Ankara, Türkiye, 2009. 200

5. DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K., Evaluation of Visually Categorized Search Engine. 3rd Technology Enhanced Learning Enlargement Workshop, 2007-09-27, 2007-09-29, Sofia, Bulgaristan, . 200

4. Doğusoy, B.; Çağıltay, K., Evaluation of Visually Categorized Search Engine. 3rd Balkan Conference in Informatics, 2007-09-27, 2007-09-29, Sofia, Bulgaristan, 2007. 200

3. BARAN, B.; DOÄžUSOY, B.; ÇAÄžILTAY, K., How Do Adults Solve Digital Tangram Problems?Analyzing Cognitive Strategies Through Eye TrackingApproach. International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International), 2007-07-22, 2007-07-27, Pekin, Çin, . 200

2. Åžumuer, E.; DoÄŸusoy, B.; Yıldırım, S., Pre-service Teachers’ Competencies, Beliefs and Integration Levels in ICT. IODL, 2006-09-13, 2006-09-15, EskiÅŸehir, Türkiye, 2006. 200

1. ÅžUMUER, E.; DOÄžUSOY, B.; YILDIRIM, İ., Preservice Teachers’xx Competencies, Beliefs and Integration Levels in ICT. International Open and Distance Learning (IODL) Symposium, 2006-09-13, 2006-09-15, EskiÅŸehir, Türkiye, . 200

Uluslararası - Özet - Sözlü 1420

14. Ergün, H.; Sevinç, M.; DOÄžUSOY, B., ÖÄŸretmen Adayları Arasında Siber Aylaklık Davranışı: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. 13th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2019-05-02, 2019-05-04, KırÅŸehir, Türkiye, . 100

13. Ergün, H.; Sevinç, M.; DoÄŸusoy, B., ÖÄŸretmen Adayları Arasında Siber Aylaklık Davranışı: Mersin Üniversitesi ÖrneÄŸi. Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu , 2019-02-05, 2019-04-05, KırÅŸehir, Türkiye, 2019. 100

http://icits2019.org/

12. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B., Novice Instructional Technologists’xx Id Development Process On Second Life Environment: A ProblemBased Context. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100

11. Gök, A.; DoÄŸusoy, B.; Uzun, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. Uluslararası ÖÄŸretim Teknolojileri ve ÖÄŸretmen EÄŸitimi Sempozyumu, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, 2017. 100

10. DOÄžUSOY, B.; SANCAR TOKMAK, H., Investigation of the Early Childhood Education Pre-service Teachers’ Collaborative Learning Experiences during the Digital Storytelling Creation Process. International Instructional Technologies and Teacher Education, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100

9. GÖK, A.; DOÄžUSOY, B.; UZUN, E., Elektronik Belge Yönetim Sistemine Yönelik EÄŸitici Videoların Hazırlanması. ITTES, 2017-10-11, 2018-01-13, İzmir, Türkiye, . 100

8. SANCAR TOKMAK, H.; DOÄžUSOY, B., Novice Instructional Technologists’ ID Development Process On Second Life Environment: A Problem Based Context. ITTES, 2017-10-11, 2017-10-13, İzmir, Türkiye, . 100

7. BaÅŸer Gülsoy, V.; DoÄŸusoy, B.; Yakın, İ., Students’ Internet and Web 2.0 Use: A Case of Burdur’s Middle School. ICEMST, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, 2014. 100

6. BAÅžER GÜLSOY, V.; DOÄžUSOY TAYLAN, B.; YAKIN, İ., Students Internet and Web 2 0 Use A Case of Burdur s Middle School. International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 2014-05-16, 2014-05-18, Konya, Türkiye, . 0

5. Çukurbaşı, B.; Çolak, C.; Doğusoy, B.; Baran, B., Views about Second Life Use in Education: A Case of Turkey. AECT, 2010-10-26, 2010-10-30, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 2010. 75

4. ÇUKURBAÅžI, B.; ÇOLAK, C.; DOÄžUSOY, B.; BARAN, B., Second Life Users’xx Views about Second Life Use in Education: A Case of Turkey. Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2010-10-24, 2010-10-30, Anaheim, Amerika BirleÅŸik Devletleri, . 75

3. SANCAR TOKMAK, H.; DOĞUSOY, B.; ÇAĞILTAY, K.; ÇAKIROĞLU, J., Exploring Cognitive Process of Concept Map Construction: An Eye-Tracking Study. The Association for Educational Communications and Technology (AECT), 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, . 85

2. Sancar, H.; Doğusoy, B.; Çağıltay, K.; Çakıroğlu, J., Exploring Cognitive Process of Concept Map Construction: An Eye-Tracking Study. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 85

1. Doğusoy, B.; Sancar, H.; Kaşıkcı, D., The Factors Affects the Formation of the Collaborative Group and Their Satisfaction in a Web Design Project. AECT, 2008-11-04, 2008-11-08, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 2008. 100

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 200

2. DOÄžUSOY, B.; İNAL, Y., Çok Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları ile ÖÄŸrenme. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2006-09-07, 2006-09-09, Ankara, Türkiye, . 100

1. DoÄŸusoy, B.; İnal, Y., Çok Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları ile ÖÄŸrenme. VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2006-09-07, 2006-09-09, Ankara, Türkiye, 2006. 100

Ulusal - Araştırmacı 100

2. PDÖ ORTAMI OLARAK İKİNCİL YAŞAM: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TASARIM DENEYİMLERİ, BAP, Proje No: , 10993 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50

1. PDÖ ORTAMI OLARAK İKİNCİL YAŞAM: BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TASARIM DENEYİMLERİ, BAP, Proje No: 2016-2-AP3-1956, 10993 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 50

Ulusal - EÄŸitmen 0

2. Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: 1, 0 TL, Eğitmen, 2019,Tamamlandı. 0

1. Ortaokul Matematik ve Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin TPAB Dijital Öykü Hazırlama Yoluyla Geliştirilmesi, TÜBİTAK, Proje No: , 19455 TL, Eğitmen, 2013,Tamamlandı. 0

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 800

4. Kiraz BİLGİÇ, Blok tabanlı programlama etkinlikleri ile zenginleÅŸtirilmiÅŸ öÄŸrenme süreçlerinin öÄŸrencilerin bilgi-iÅŸlemsel düÅŸünme becerilerine etkisinin incelenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

3. Meryem SEVİNÇ, OrtaöÄŸretim öÄŸrencilerinin akıllı telefon bağımlılığı, biliÅŸsel kapılma ve siber aylaklık etkinlik düzeyleri arasındaki iliÅŸkisinin belirlenmesi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

2. Hilal ERGÜN, ÖÄžRETMENLERE BİLGİ İŞLEMSEL DÜÅžÜNME BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK BİR HİZMET İÇİ EĞİTİMİN KIRKPATRICK MODELİ ÇERÇEVESİNDE DEÄžERLENDİRİLMESİ: ÖÄžRETMEN AKADEMİSİ ÖRNEĞİ, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. Mehmet YILMAZ, ÖÄŸretmen Adaylarının Dijital VatandaÅŸlık Düzeylerinin Belirlenmesi: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi ÖrneÄŸi, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2019, Tamamlandı. 200

Uluslararası
1. Virginia Polytechnic Institute and State University , 2009-05-20 - 2010-05-19, Blacksburg, Amerika BirleÅŸik Devletleri.
Uluslararası
1. FH Joanneum, Uygulamalı Bilimler Enstitüsü , 2005-10-03 - 2005-12-29, Graz, Avusturya.
2. Graz Üniversitesi , 2005-10-03 - 2005-12-29, Graz, Avusturya.
1. AECT , Üye No: 29326, Amerika Birleşik Devletleri, 2008-07-10-2011-10-30.
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz BTA109 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-2-3
Güz BOTE007 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-0-2
Güz BTA207 Instructıonal Desıgn EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE004 EÄŸitimde Oyun ve OyunlaÅŸtırma EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-0-2
Güz BOTE-103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE-409 İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-326 Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-2-3
Bahar BOTE004 EÄŸitimde Oyun ve OyunlaÅŸtırma EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-0-2
Bahar BOTE 504 Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BTA207 Instructıonal Desıgn EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE-409 İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BTA103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 504 Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz GKZ007 BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz GKZ007 BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi E. F. Genel Kültür ( Zorunlu ) 3-0-3
Güz PF 31 EÄŸitimde Eylem AraÅŸtırması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-214 Instructıonal Desıgn EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE-326 Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE212 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar BOTE 504 Nitel AraÅŸtırma Yöntemleri EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz BTA103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE-409 İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz GKZ007 BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz GKZ007 BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 3-0-3
Güz BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 1-2-2
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 1-2-2
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 1-2-2
Bahar BOTE-326 Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE-214 Instructıonal Desıgn EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 2-2-3
Bahar BOTE102 Temel Bilgi ve İletiÅŸim Teknol EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 1-2-2
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE-103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE-401 Okul Deneyimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 1-4-3
Güz BOTE-409 İnsan ve Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 2-2-3
Güz BOTE 506 İnsan Bilgisayar EtkileÅŸimi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Güz BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE 102 Bilgisayar - II EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar BOTE 102 Bilgisayar - II EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar BOTE 102 Bilgisayar - II EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar BOTE-326 Sosyal Yazılımlar ve AÄŸlar EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar BOTE 802 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar BOTE 801 Uzmanlık Alan Dersi EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 4-0-4
Bahar PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz BOTE-103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE 101 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Yaz PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 28 Bilgisayar Destekli ÖÄŸretim EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE-218 BiliÅŸim Teknolojileri Okuryaza EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-0-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE-103 EÄŸitimde BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE-103 Informatıon Technologıes In Ed EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE231 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE231 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Okul Öncesi ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-2-3
Bahar BOTE102 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi İlköÄŸretim Matematik ÖÄŸretmenl 2-2-3
Bahar BOTE232 Bilgisayar - II EÄŸitim Fakültesi Fen Bilgisi ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar PF 10 ÖÄŸretmenlik Uygulaması EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Bahar PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz BOTE-103 EÄŸitimde BiliÅŸim Teknolojileri EÄŸitim Fakültesi Bilgisayar ve ÖÄŸretim Teknoloj 3-2-4
Güz BOTE101 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Sınıf ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar TEB212 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸret 2-2-3
Bahar İDE312 Topluma Hizmet Uygulamaları EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸ 1-2-2
Bahar TEB212 Bilgisayar II EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Bahar PF 07 ÖÄŸretim Teknolojileri ve Mater EÄŸitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-2-3
Güz İDE109 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
Güz RPD107 Bilgisayar - I EÄŸitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz İDE109 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi İngilizce ÖÄŸretmenliÄŸi ( 2. ÖÄŸ 2-2-3
Güz TEB211 Bilgisayar I EÄŸitim Fakültesi Türkçe ÖÄŸretmenliÄŸi 2-2-3
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliÄŸi Programları
TÜBİTAK 1005, 3001
TÜBİTAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
Detay
Sancar tokmak, H.; Doğusoy, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2022, , 1-14.
10.1080/10494820.2020.1799025
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
Detay
Sevinç, M.; Doğusoy, B. Exploring the relationship between Secondary School Students\u2019 Smartphone Addiction, Cognitive Absorption, and Cyber loafing activities. PARTİCİPATORY EDUCATİONAL RESEARCH, 2022, 9, 414-429.
10.17275/per.22.121.9.5
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Detay
Doğusoy, B. Öğretim Tasarımı, ISBN: 978-625-417-741-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Detay
Doğusoy, B. Öğretim Tasarımı, ISBN: 978-625-417-741-5, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 264 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022.
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Sancar tokmak, H.; Doğusoy, B. Novices’ instructional design problem-solving processes: Second Life as a problem-based learning environment. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2022, , 1-14,
10.1080/10494820.2020.1799025

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 3
Doğusoy taylan, B.; çağıltay, K. Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93,
10.1016/j.chb.2014.03.036

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
DOĞUSOY, B.; ÇİÇEK, F.; ÇAĞILTAY, K., How Serif and Sans Serif Typefaces InfluenceReading on Screen: An Eye Tracking Study. International Conference on Human Computer Interaction (HCI International), 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, .
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 4
BARAN, B.; DOÄžUSOY, B.; ÇAÄžILTAY, K., How Do Adults Solve Digital Tangram Problems?Analyzing Cognitive Strategies Through Eye TrackingApproach. International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International), 2007-07-22, 2007-07-27, Pekin, Çin, .
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
şendurur, E.; Doğusoy, B.; Yondemir, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2020, 28, 95-106,
10.1080/10494820.2018.1517096

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
Doğusoy, B.; Sevinç, M.; Ergün, H. Öğretmen Adaylarının Siber Aylaklık Davranışlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 1321-1332,

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
Sancar tokmak, H.; Yakın, Ä.; DoÄŸusoy, B. Prospective English Teachers’ Digital Storytelling Experiences Through a Flipped Classroom Approach. INTERNATİONAL JOURNAL OF DİSTANCE EDUCATİON TECHNOLOGİES, 2019, 17, 78-99,
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
DOĞUSOY, B.; ÇİÇEK, F.; ÇAĞILTAY, K., How Serif and Sans Serif Typefaces InfluenceReading on Screen: An Eye Tracking Study. International Conference on Human Computer Interaction (HCI International), 2016-07-17, 2016-07-22, Toronto, Kanada, .
Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 2
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Doğusoy, B. Learning to Create Educational Digital Stories: Pre-School Prospective Teachers’ Flipped Classroom Experiences. CUKUROVA UNİVERSİTY FACULTY OF EDUCATİON JOURNAL, 2020, 49, 969-994,
Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
şendurur, E.; Doğusoy, B.; Yondemir, N. Investigation of non-native learners’ informal learning processes from cognitive-load theory perspective. INTERACTİVE LEARNİNG ENVİRONMENTS, 2020, 28, 95-106,
10.1080/10494820.2018.1517096

Yazar Sayısı: 3, Atıf Sayısı: 1
DOÄžUSOY, B.; İNAL, Y., Çok Kullanıcılı Bilgisayar Oyunları ile ÖÄŸrenme. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik EÄŸitimi Kongresi, 2006-09-07, 2006-09-09, Ankara, Türkiye, .
Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Detay
Doğusoy taylan, B.; çağıltay, K. Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93,
10.1016/j.chb.2014.03.036

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Yılmaz, M.; Doğusoy, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2362-2375,
10.24106/kefdergi.692492

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Detay
Doğusoy taylan, B.; çağıltay, K. Cognitive analysis of experts and novices concept mapping processes An eye tracking study. COMPUTERS İN HUMAN BEHAVİOR, 2014, 36, 82-93,
10.1016/j.chb.2014.03.036

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Yılmaz, M.; Doğusoy, B. Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Düzeylerinin Belirlenmesi. KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ, 2020, 28, 2362-2375,
10.24106/kefdergi.692492

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBİTAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBİTAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl