Doç. Dr. CEM ALİ GİZİR
Birim
:
Eğitim Fakültesi / Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YENİŞEHİR KAMPÜSÜ 33160 YENİŞEHİR/MERSİN
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
2041
OLUŞTURMA
:
2015-06-20 14:44:31
DÜZENLEME
:
2016-08-10 10:16:07
PUAN
:
16932
YABANCI DİL
:
Researcher ID
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
DOÇENTLİK EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2015
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2004
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1998
LİSANS REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1995
Doktora Tezi

1. Akademik Sağlamlık: Yoksulluk İçindeki Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Katkıda Bulunan Koruyucu Faktörlerin İncelenmesi Danışman: Dr. Gül Aydın, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Son Sınıf Öğrencilerinin Problemleri Üzerine Bir Çalışma Danışman: Dr. Memet Ruhi Köse, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-11-05 - Devam ediyor
YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2006-05-05 - 2018-05-05
UZMAN ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2002-11-15 - 2006-05-04
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1997-04-30 - 2002-11-15
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2014-03-25 - Devam ediyor
ÜYE SOSYAL VE FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI ETİK KURULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2014-03-19 - Devam ediyor
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2012-12-14 - Devam ediyor
MERKEZ MÜDÜRÜ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2012-12-14 - Devam ediyor
KOORDİNATÖR ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GİRİŞ DERSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ MERSİN UNİVERSİTESİ 2010-12-22 - Devam ediyor
ÜYE FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ MEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2013-07-15 - 2015-04-01
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2010-11-08 - 2013-11-07
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2007-11-08 - 2010-11-07
ÜYE FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ MEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2007-06-01 - 2010-06-01
Uluslararası - SCI/SCI-Expanded kategorisine giren 3000
2014
3. Sevinç, S.; Gizir, C. Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açılarından Üniversiteye Uyumu Olumsuz Etkileyen Faktörler (Mersin Üniversitesi Örneği). EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE, 2014, 14, 1285-1308. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.12738/estp.2014.4.2081
2013
2. Gizir, C. Üniversite Öğrencilerinin İlişki İnançlarının Cinsiyet ve Romantik İlişki Yaşama Durumlarına Göre İncelenmesi. EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 372-383. 1000 + 0
http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/2334
1. Karataş, A.; Gizir, C. Üniversite öğrencilerinin psikolojik danışma gereksinimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi . HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2013, 28, 250-265. 1000 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2009
1. Gizir, C.; Aydin, G. Protective Factors Contributing to the Academic Resilience of Students Living in Poverty in Turkey. PROFESSIONAL SCHOOL COUNSELING, 2009, 13, 38-49. 200 + 65
http://dx.doi.org/10.5330/PSC.n.2010-13.38
Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 2600
2014
13. Küçükarslan, M.; Gizir, C. Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişki İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2014, 5, 148-159. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tpdrd/article/view/1058000419
12. şahin, E.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Utangaçlık: Benlik Saygısı ve Kişilerarası Yetkinlik Değişkenlerinin Rolü. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2014, 5, 75-88. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tpdrd/article/view/1058000384/0
2013
11. şahin, E.; Gizir, C. Kişilerarası Yetkinlik Ölçeği-Kısa Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 144-158. 200 + 3
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000001728
10. Küçükarslan, M.; Gizir, C. Romantik İnançlar Ölçeği’nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 461-469. 200 + 6
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000312
2012
9. Gizir, C. İlişiki İnançları Ölçeği'nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 8, 37-45. 200 + 22
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000188/0
2010
8. Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 30
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000040
7. Gizir, C. Üniversite Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezleri'nin Rol ve İşlevleri: Gelişmeler ve Sınırlılıklar. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 11-25. 200 + 6
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000064
2007
6. Gizir, C. Psikolojik Sağlamlık, risk faktörleri ve koruyucu faktörler üzerine bir derleme çalışması. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2007, 3, 113-128. 200 + 33
http://pdrdergisi.org/edergi/index.php/pdredergi/article/view/267
2006
5. Gizir, C.; Aydın, G. Psikolojik Sağlamlık ve Ergen Gelişim Ölçeği'nin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2006, 3, 87-99. 200 + 24
http://pdrdergisi.org/edergi/index.php/pdredergi/article/view/272
4. Gizir, C. Bir kayıp sonrasında zorluklar yaşayan üniversite öğrencilerine yönelik bir yas danışmanlığı modeli. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 195-213. 200 + 18
file:///C:/Users/sgizir/Downloads/5000002949-5000004024-1-SM.pdf
2005
3. Gizir, C. Stratejik planlama: Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi örneği. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ, 2005, 0, 309-325. 200 + 9
https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/911-20110606102216-1-gizir.pdf
2. Gizir, C. Orta Doğu Teknik Üniversitesi son sınıf öğrencilerinin problemleri üzerine bir çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 196-213. 200 + 81
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000003014/5000003547
1. Gizir, S.; Gizir, C. Akademik Ortamda İletişim Analizi Envanteri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 112-125. 200 + 22
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/viewFile/5000003029/5000003563
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 750
1. Gizir, C. Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik-III (Meslekleşme Sürecindeki İlerlemeler), ISBN: 978-605-320-230-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
2. Demir, P. Grupla Psikolojik Danışma, ISBN: 978-605-364-195-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 6, Baskı Adet Sayısı: 7500, 309 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 500
http://www.pegem.net/kitabevi/124822-Grupla-Psikolojik-Danisma-kitabi.aspx
Ulusal - Özet - Sözlü 500

1. Gizir, C.; Gizir, S., Okul Psikolojik Danışmanlarının Kariyer Çapalarının İncelenmesi. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50

2. Gizir, C., Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Danışma Gereksinimleri Üzerine Bir Çalışma: Mersin Üniversitesi Örneği. I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014-04-24, 2014-04-26, İstanbul, Türkiye, 2014. 50

3. Gizir, C.; Sevinç, S., Üniversite Öğrencilerine Yönelik Psikoeğitimsel Seminerler (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-14, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

4. Gizir, C., Üniversiteye Uyum: Üniversite Yaşamına Giriş Dersi Uygulamaları (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu', 2009-11-13, 2009-11-13, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

5. Gizir, C.; Sevinç, S.; Akbay, S., Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma: İletişim Becerileri Grupları. IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-14, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

6. Gizir, C., Üniversiteye Uyum Sürecinde Veli ve Öğrenci Oryantasyon Programları (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-13, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

7. Gizir, C., Okullarda Krize Müdahale. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2007-10-17, 2007-10-19, İzmir, Türkiye, 2007. 50

8. Gizir, C., Üniversite Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezleri’nin Rol ve İşlevleri: Gelişmeler ve Sınırlılıklar. II. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2007-06-07, 2007-06-08, İstanbul, Türkiye, 2007. 50

9. Gizir, C., Travmatik Yaşam Olaylarına Maruz Kalan Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Bireysel Uygulama Modeli Olarak Psikolojik Anlamlandırma. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

10. Gizir, C., Yas Sürecinde Zorluklar Yaşayan Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Yas Danışmanlığı Modeli. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

Ulusal - Özet - Poster 50

1. Gizir, C.; Gücük, B., Mersin Üniversitesi PDR Merkezi Akran Rehberliği Uygulamaları. V. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2010-10-21, 2010-10-22, Mersin, Türkiye, 2010. 25

2. Gizir, C.; Sevinç, S., Mersin Üniversitesi PDR Merkezi E-Danışma Uygulamaları. V. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2010-10-21, 2010-10-22, Mersin, Türkiye, 2010. 25

Ulusal - Yürütücü 200

1. Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde utangaçlık: benlik saygısı, ilişki başlatma, etki bırakma, kendini açma, duygusal destek ve çatışma çözme değişkenlerinin rolü, BAP, Proje No: BAP-EBE EB (EEŞ) 2012-1 YL, 2896 TL, Yürütücü, 2013, Tamamlandı. 100

2. Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde akademik erteleme davranışı: Akademik güdülenme, akademik özyeterlik ve akademik yükleme stillerinin rolü, BAP, Proje No: BAP-SOBE EBB (SEA) 2009-3 YL, 5424 TL, Yürütücü, 2009, Tamamlandı. 100

Ulusal - Danışman 50

1. Sosyalleşiyorum, Eğleniyorum, İngilizceyi Başarıyorum, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 4004 – 113B130, 0 TL, Danışman, 2013, Tamamlandı. 50

Yönetilen Doktora Tezleri 1200

1. Aygül Tunç, Meme kanseri tanısı almış kadınların hastalık temsilleri, başa çıkma stratejileri, kaygı ve depresyon düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi ile psiko-sosyal ihtiyaçlarının belirlenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 400

2. Müzeyyen Soyer, Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Aşk Bileşenleri: Bağlanma Stilleri İlişki Doyumu Ve Benlik Değeri Değişkenlerinin Rolü , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Devam ediyor. 400

3. Seda Sevinç, Üniversite Öğrencilerinin Uyum Düzeyini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Devam ediyor. 400

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1200

1. Müzeyyen Küçükarslan, Mersin üniversitesi öğrencilerinin romantik ilişkilere yönelik inançlarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve romantik ilişki yaşama durumu değişkenlerine göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

2. Altan Karataş, Mersin Üniversitesi öğrencilerinin psikolojik danışma gereksinimlerinin cinsiyet, fakülte, sınıf düzeyi ve akademik başarı değişkenlerine göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

3. Seda Sevinç, Mersin Üniversitesi birinci sınıf öğrencilerinin akademik, sosyal, kişisel ve kurumsal uyumlarını olumsuz etkileyen faktörlerin incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

4. Ezgi Ekin Şahin, Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde utangaçlık: Benlik saygısı, ilişki başlatma, kendini açma, etki bırakma, duygusal destek ve çatışma yönetimi değişkenlerinin rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

5. Onur Gürsoy, Profesyonel psikolojik yardım alma deneyimlerine göre mersin üniversitesi öğrencilerinin psikolojik yardım almaya yönelik tutumları: sosyal damgalanma, kendini damgalama, kendini açma, benlik saygısı ve cinsiyet değişkenlerinin rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

6. Sinem Evin Akbay, Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde akademik erteleme davranışı: Akademik güdülenme, akademik özyeterlik ve akademik yükleme stillerinin rolü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin University, Tamamlandı. 200

Ulusal 500
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , ASSOCİATE EDİTOR, ISSN : 1306-7850, 2013-11-05 - 2015-05-15. 500
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 13
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2012 : 2 ] [ 2013 : 3 ] [ 2014 : 4 ] [ 2015 : 2 ] . 11
2. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERNEĞİ , [ 2014 : 1 ] [ 2015 : 1 ] . 2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi 2-2-3
Güz PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi - II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 4-0-4
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi - I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 4-0-4
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz PDR 619 Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 3-0-3
Güz RPD 537 Duygu Odaklı Psikolojik Danı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 3-0-3
Güz RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Ku Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 2-2-3
Güz SEM YL Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz EBD241 Özel Eğitim Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğre... 2-0-2
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 1-0-1
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi - II Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 4-0-4
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi - I Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 4-0-4
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük 2-0-2
Bahar PDR 545 Bireysel Psikolojik Danışma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 2-2-3
Bahar TEZ Tez Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar RPD404 Eğitim Fakültesi 1-4-3
Bahar RPD 453 Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 3-0-3
Bahar RPD 450 Grupla Psikolojik Danışma İ Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve R... 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi 1-2-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz RPD401 Psikolojik Testler Eğitim Fakültesi 2-4-4
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz Duygu Odaklı Psikolojik Danı... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz Grupla Psikolojik Danışma İ... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz Gelişimsel Psikolojik Danış... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük 2-0-2
Bahar PSİ142 Gelişim Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar RPD404 Eğitim Fakültesi 1-4-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-6-5
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi 1-2-2
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 21 Eğitim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz Süpervizyon Teknikleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz Yükseköğretimde Rehberlik v... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Yaz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Yaz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi 1-4-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük 2-0-2
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi 1-2-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi 1-4-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 3-0-3
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi 2-2-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Güz Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz İleri Grupla Psikolojik Danı... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 2-2-3
Yaz Yükseköğretimde Rehberlik v... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz Süpervizyon Teknikleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Yaz Alan Uygulamaları II (Mesleki... Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 2-2-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi 1-4-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Güz PDR403 Psikolojik Danışmada Çağda Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2... 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD308 Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar PDR202 Psikolojik Danışmaya Giriş Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Eğitim Fakültesi 2-2-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. ... 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Dan. Giriş* Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Bahar PDR320 Krize Müdahale Eğitim Fakültesi 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük 2-0-2
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Bahar RPD412 Grupla Psik. Danışma. Uyg. ( Eğitim Fakültesi 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seç - Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz PDR403 Psikolojik Danş. Çağdaş Ya Eğitim Fakültesi 4-0-4
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma U Eğitim Fakültesi 1-4-3
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi 2-2-3
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim B... 2-0-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Se Eğitim Fakültesi 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği (... 3-0-3
FAALİYET TÜRÜ ALT FAALİYET ORANI (%) DETAYI GRUP TOPLAM
Proje Uluslararası destekli sonuçlandırılmış proje %100 Dünya Bankası, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi destekli proje Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%85 Diğer resmi kurum ve kuruluşlar tarafından destekli proje
Ulusal destekli sonuçlandırılmış proje %85 TÜBA ve TÜBİTAK destekli proje
%85 Kalkınma Bakanlığı destekli proje
%85 Sanayi Tezleri Programı (SAN-TEZ) projesi
%40 Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim kurumları hariç)
%30 Yükseköğretim kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
%30 Özel kuruluşlar
Araştırma Yurtdışı %40 Yurtdışı Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Yurtiçi %30 Yurtiçi
Yayın Araştırma (Tez Hariç) Kitabı %100 Alanında uluslararası yayımlanan araştırma kitabı Toplam: 11.250

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 11.250
%50 Alanında ulusal yayımlanan araştırma kitabı
Ders Kitabı %80 Alanında uluslararası yayımlanan ders kitabı
%40 Alanında ulusal yayımlanan ders kitabı
Kitapta editörlük %60 Alanında uluslararası yayımlanan kitap editörlüğü
%30 Alanında ulusal yayımlanan kitap editörlüğü
Kitap bölümü %50 Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
%25 Alanında ulusal yayımlanan kitap bölümü
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Gizir, C. Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik-III (Meslekleşme Sürecindeki İlerlemeler), ISBN: 978-605-320-230-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 1.000 1.500 0.250 0.375 11.250
Kitap tercümesi %30 Alanında yayımlamış tam kitap çevirisi
%15 Alanında yayımlamış kitap bölümü çevirisi
Kitap tercümesinde editörlük %30 Alanında yayımlanan kitap çevirisi editörlüğü
Ansiklopedi konu/madde yazarı %20 Alanında uluslararası yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
%10 Alanında ulusal yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
Dergi editörlüğü %30 SSCI, SCI-Exp, AHCI dergilerinde editörlük
%15 SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan indekslerindeki dergilerde editörlük
%5 Diğer hakemli uluslararası ve ulusal dergilerde editörlük
Kitap/dergi editörler kurulu üyeliği %10 SSCI, SCI-Exp, AHCI dergilerinde editörler kurulu üyeliği
%5 SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan indekslerindeki dergilerde editörler kurulu üyeliği
%1 Diğer hakemli ulusal ve uluslararası dergilerde editörler kurulu üyeliği
Özgün makalesi %40 SSCI, SCI-Exp, AHCI dergilerinde yayımlanan tam makale
%20 SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
%16 Diğer hakemli uluslararası ve ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Diğer (Teknik not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap kritiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) %8 SSCI, SCI-Exp, AHCI indekslerindeki dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
%5 SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
%4 Diğer hakemli uluslararası ve ulusal dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %40 Özgün kişisel kayıt
%20 Karma kayıt
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %20 Özgün kişisel kayıt
%5 Karma kayıt
Tasarım Sanatsal tasarım (Bina, çevre, eser, yayın, mekân, obje) %30 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%15 Bilimsel yayınla tescillenmiş
%10 Diğer
Bilimsel tasarım %20 Bilimsel yayınla tescillenmiş
%15 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş
%10 Diğer
Faydalı obje %30 TSE/TPE tarafından tescillenmiş
Sergi Özgün kişisel etkinlik %60 Uluslararası Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%30 Ulusal
Karma etkinlikler %15 Davetli/yarışmalı uluslararası
%10 Davetli/yarışmalı ulusal
Patent Alanında ulusal veya uluslararası tescillenmiş patent %100 Alanında ulusal veya uluslararası tescillenmiş patent Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Atıf Öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf %10 Öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf Toplam: 10.275

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 10.275
Öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf %2 Öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf
SSCI, SCI-Exp, AHCI indekslerindeki dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf %5 SSCI, SCI-Exp, AHCI indekslerindeki dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Gizir, C.; Aydin, G. Protective Factors Contributing to the Academic Resilience of Students Living in Poverty in Turkey. PROFESSIONAL SCHOOL COUNSELING, 2009, 13, 38-49,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
0.500 1.500 0.050 0.038 1.125
Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 2
1.000 1.500 0.050 0.075 2.250
SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan indekslerindeki dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf %3 SSCI, SCI-Exp, AHCI dışındaki alan indekslerindeki dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Gizir, C. Psikolojik Sağlamlık, risk faktörleri ve koruyucu faktörler üzerine bir derleme çalışması. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2007, 3, 113-128,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.030 0.045 1.350
Diğer hakemli uluslararası ve ulusal dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf %1 Diğer hakemli uluslararası ve ulusal dergilerdeki, öğretim üyesi/elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim üyesi/elemanının eserlerine yapılan her bir atıf
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
Gizir, C. Orta Doğu Teknik Üniversitesi son sınıf öğrencilerinin problemleri üzerine bir çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 196-213,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 3
3.000 1.000 0.010 0.030 0.900
Gizir, C. İlişiki İnançları Ölçeği'nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 8, 37-45,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.010 0.015 0.450
Gizir, C.; Aydin, G. Protective Factors Contributing to the Academic Resilience of Students Living in Poverty in Turkey. PROFESSIONAL SCHOOL COUNSELING, 2009, 13, 38-49,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
0.500 1.500 0.010 0.008 0.225
Gizir, C. Psikolojik Sağlamlık, risk faktörleri ve koruyucu faktörler üzerine bir derleme çalışması. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2007, 3, 113-128,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 3
3.000 1.500 0.010 0.045 1.350
Gizir, C. Üniversite Öğrencilerinin İlişki İnançlarının Cinsiyet ve Romantik İlişki Yaşama Durumlarına Göre İncelenmesi. EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 372-383,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 2
2.000 1.500 0.010 0.030 0.900
şahin, E.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Utangaçlık: Benlik Saygısı ve Kişilerarası Yetkinlik Değişkenlerinin Rolü. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2014, 5, 75-88,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 3
1.500 1.500 0.010 0.023 0.675
Gizir, C.; Aydın, G. Psikolojik Sağlamlık ve Ergen Gelişim Ölçeği'nin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2006, 3, 87-99,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
0.500 1.500 0.010 0.008 0.225
Gizir, C. Bir kayıp sonrasında zorluklar yaşayan üniversite öğrencilerine yönelik bir yas danışmanlığı modeli. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 195-213,

Yazar Sayısı: 1, Atıf Sayısı: 1
1.000 1.500 0.010 0.015 0.450
Gizir, S.; Gizir, C. Akademik Ortamda İletişim Analizi Envanteri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 112-125,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
0.500 1.000 0.010 0.005 0.150
Küçükarslan, M.; Gizir, C. Romantik İnançlar Ölçeği’nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 461-469,

Yazar Sayısı: 2, Atıf Sayısı: 1
0.500 1.500 0.010 0.008 0.225
Tebliğ Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ %20 Kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ %10 Kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ
Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve poster olarak sergilenen tebliğ %5 Kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve poster olarak sergilenen tebliğ
Ödül (Çalışma/proje/ yayın teşvik ödülü hariç) TÜBA ve TÜBİTAK’tan alınan ödül %100 TÜBA ve TÜBİTAK’tan alınan ödül Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan ödül %80 Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan ödül
Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül %40 Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül
Uluslararası BSE %30 Uluslararası BSE
Ulusal BSE %15 Ulusal BSE
Alanından özel kurum ve kuruluşlarından alınan ödül %10 Alanından özel kurum ve kuruluşlarından alınan ödül
Toplam : 21.525
Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 21.525