Doç. Dr. CEM ALİ GİZİR

Birim
:
Eğitim Fakültesi / Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı
İŞ Adresi
: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yenişehir Kampüsü 33160 Yenişehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3412815
Dahili
:
2041
OLUŞTURMA
:
2015-06-20 14:44:31
DÜZENLEME
:
2017-11-23 17:58:29
PUAN
:
18636
YABANCI DİL
:
Researcher ID
TOTAL ARTICLES IN
PUBLICATIONS LIST
0
ARTICLES WITH
CITATION DATA
0
SUM OF THE
TIMES CITED
0
AVERAGE CITATIONS
PER ARTICLE
0


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LİSANS REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1995
YÜKSEK LİSANS EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1998
DOKTORA EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2004
DOÇENTLİK EĞİTİM BİLİMLERİ (REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK) ÜNİVERSİTELERARASI KURUL 2015
Doktora Tezi

1. Akademik Sağlamlık: Yoksulluk İçindeki Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Katkıda Bulunan Koruyucu Faktörlerin İncelenmesi Danışman: Dr. Gül Aydın, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Son Sınıf Öğrencilerinin Problemleri Üzerine Bir Çalışma Danışman: Dr. Memet Ruhi Köse, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye, .

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 1997-04-30 - 2002-11-15
UZMAN ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ 2002-11-15 - 2006-05-04
YARDIMCI DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2006-05-05 - 2015-11-05
DOÇENT MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2015-11-05 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
ERASMUS BİRİM KOORDİNATÖRÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2017-05-03 - Devam ediyor
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2015-10-21 - 2018-10-21
MERKEZ MÜDÜRÜ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2015-10-21 - 2018-10-21
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2014-03-25 - 2016-12-04
ÜYE SOSYAL VE FEN BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI ETİK KURULU MERSİN ÜNİVERSİTESİ 2014-03-19 - 2016-03-20
ÜYE FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ MEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2013-07-15 - 2015-04-01
MERKEZ YÖNETİM KURULU ÜYESİ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2012-12-14 - 2015-10-21
MERKEZ MÜDÜRÜ ÖĞRENCİ GELİŞİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ 2012-12-14 - 2015-10-21
KOORDİNATÖR ÜNİVERSİTE YAŞAMINA GİRİŞ DERSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ MERSİN UNİVERSİTESİ 2010-12-22 - 2015-09-01
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2010-11-08 - 2013-11-07
MERKEZ SORUMLUSU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ MEÜ SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI 2007-11-08 - 2010-11-07
ÜYE FAKÜLTE YÖNETİM KURULU ÜYELİĞİ MEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ 2007-06-01 - 2010-06-01
Uluslararası - SCI/SCI-Expanded kategorisine giren 3000
2014
3. Sevinç, S.; Gizir, C. Üniversite Birinci Sınıf Öğrencilerinin Bakış Açılarından Üniversiteye Uyumu Olumsuz Etkileyen Faktörler (Mersin Üniversitesi Örneği). EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE, 2014, 14, 1285-1308. 1000 + 0
http://dx.doi.org/10.12738/estp.2014.4.2081

2013
2. Gizir, C. Üniversite Öğrencilerinin İlişki İnançlarının Cinsiyet ve Romantik İlişki Yaşama Durumlarına Göre İncelenmesi. EDUCATION AND SCIENCE, 2013, 38, 372-383. 1000 + 0
http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/2334

1. Karataş, A.; Gizir, C. Üniversite öğrencilerinin psikolojik danışma gereksinimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi . HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2013, 28, 250-265. 1000 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 200
2009
1. Gizir, C.; Aydin, G. Protective Factors Contributing to the Academic Resilience of Students Living in Poverty in Turkey. PROFESSIONAL SCHOOL COUNSELING, 2009, 13, 38-49. 200 + 65
http://dx.doi.org/10.5330/PSC.n.2010-13.38

Ulusal - ULAKBİM Tarafından Taranan 2800
2017
14. Gürsoy, O.; Gizir, C. Öznel Sıkıntıları Açma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları . EGE EĞİTİM DERGİSİ, 2017, 18, 557-575. 200 + 0
http://dergipark.gov.tr/download/article-file/367957

Publications_001.pdf

2014
13. şahin, E.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Utangaçlık: Benlik Saygısı ve Kişilerarası Yetkinlik Değişkenlerinin Rolü. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2014, 5, 75-88. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tpdrd/article/view/1058000384/0

12. Küçükarslan, M.; Gizir, C. Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişki İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2014, 5, 148-159. 200 + 0
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/tpdrd/article/view/1058000419

2013
11. Küçükarslan, M.; Gizir, C. Romantik İnançlar Ölçeği’nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 461-469. 200 + 6
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000312

10. şahin, E.; Gizir, C. Kişilerarası Yetkinlik Ölçeği-Kısa Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2013, 9, 144-158. 200 + 3
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000001728

2012
9. Gizir, C. İlişiki İnançları Ölçeği'nin Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2012, 8, 37-45. 200 + 22
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000188/0

2010
8. Akbay, S.; Gizir, C. Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Akademik Erteleme Davranışı: Akademik Güdülenme, Akademik Özyeterlik ve Akademik Yükleme Stillerinin Rolü. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 60-78. 200 + 30
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000040

7. Gizir, C. Üniversite Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezleri'nin Rol ve İşlevleri: Gelişmeler ve Sınırlılıklar. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2010, 6, 11-25. 200 + 6
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/1002000064

2007
6. Gizir, C. Psikolojik Sağlamlık, risk faktörleri ve koruyucu faktörler üzerine bir derleme çalışması. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2007, 3, 113-128. 200 + 33
http://pdrdergisi.org/edergi/index.php/pdredergi/article/view/267

2006
5. Gizir, C.; Aydın, G. Psikolojik Sağlamlık ve Ergen Gelişim Ölçeği'nin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ, 2006, 3, 87-99. 200 + 24
http://pdrdergisi.org/edergi/index.php/pdredergi/article/view/272

4. Gizir, C. Bir kayıp sonrasında zorluklar yaşayan üniversite öğrencilerine yönelik bir yas danışmanlığı modeli. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2006, 2, 195-213. 200 + 18
file:///C:/Users/sgizir/Downloads/5000002949-5000004024-1-SM.pdf

2005
3. Gizir, S.; Gizir, C. Akademik Ortamda İletişim Analizi Envanteri. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 112-125. 200 + 22
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/viewFile/5000003029/5000003563

2. Gizir, C. Stratejik planlama: Orta Doğu Teknik Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi örneği. KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ DERGİSİ, 2005, 0, 309-325. 200 + 9
https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/911-20110606102216-1-gizir.pdf

1. Gizir, C. Orta Doğu Teknik Üniversitesi son sınıf öğrencilerinin problemleri üzerine bir çalışma. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2005, 1, 196-213. 200 + 81
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/mersinefd/article/view/5000003014/5000003547

Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 750
1. Gizir, C. Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik-III (Meslekleşme Sürecindeki İlerlemeler), ISBN: 978-605-320-230-1, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 350 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 250
2. Demir, P. Grupla Psikolojik Danışma, ISBN: 978-605-364-195-7, Pegem Akademi, Baskı Sayısı: 6, Baskı Adet Sayısı: 7500, 309 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 500
http://www.pegem.net/kitabevi/124822-Grupla-Psikolojik-Danisma-kitabi.aspx
Uluslararası - Özet - Sözlü 100

1. Gizir, C.; Gizir, S., Üniversite Öğrencilerinin Bakış Açısından Akademik Danışmanlık Uygulaması: Odak Grup Çalışması. 2. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, 2017-10-12, 2017-10-14, Antalya, Türkiye, 2017. 100

Scientific_Meetings_001.pdf

Ulusal - Özet - Sözlü 500

10. Gizir, C.; Gizir, S., Okul Psikolojik Danışmanlarının Kariyer Çapalarının İncelenmesi. XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2015-10-07, 2015-10-09, Mersin, Türkiye, 2015. 50

9. Gizir, C., Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Danışma Gereksinimleri Üzerine Bir Çalışma: Mersin Üniversitesi Örneği. I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2014-04-24, 2014-04-26, İstanbul, Türkiye, 2014. 50

8. Gizir, C., Üniversiteye Uyum Sürecinde Veli ve Öğrenci Oryantasyon Programları (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-13, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

7. Gizir, C.; Sevinç, S.; Akbay, S., Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma: İletişim Becerileri Grupları. IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-14, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

6. Gizir, C., Üniversiteye Uyum: Üniversite Yaşamına Giriş Dersi Uygulamaları (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu', 2009-11-13, 2009-11-13, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

5. Gizir, C.; Sevinç, S., Üniversite Öğrencilerine Yönelik Psikoeğitimsel Seminerler (Mersin Üniversitesi Örneği). IV. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2009-11-13, 2009-11-14, İstanbul, Türkiye, 2009. 50

4. Gizir, C., Okullarda Krize Müdahale. IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 2007-10-17, 2007-10-19, İzmir, Türkiye, 2007. 50

3. Gizir, C., Üniversite Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezleri’nin Rol ve İşlevleri: Gelişmeler ve Sınırlılıklar. II. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2007-06-07, 2007-06-08, İstanbul, Türkiye, 2007. 50

2. Gizir, C., Yas Sürecinde Zorluklar Yaşayan Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Yas Danışmanlığı Modeli. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

1. Gizir, C., Travmatik Yaşam Olaylarına Maruz Kalan Üniversite Öğrencilerine Yönelik Bir Bireysel Uygulama Modeli Olarak Psikolojik Anlamlandırma. I. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamaları Kongresi, 2006-09-21, 2006-09-23, Mersin, Türkiye, 2006. 50

Ulusal - Özet - Poster 50

2. Gizir, C.; Sevinç, S., Mersin Üniversitesi PDR Merkezi E-Danışma Uygulamaları. V. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2010-10-21, 2010-10-22, Mersin, Türkiye, 2010. 25

1. Gizir, C.; Gücük, B., Mersin Üniversitesi PDR Merkezi Akran Rehberliği Uygulamaları. V. Üniversiteler Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Sempozyumu, 2010-10-21, 2010-10-22, Mersin, Türkiye, 2010. 25

Ulusal - Yürütücü 200

2. Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde utangaçlık: benlik saygısı, ilişki başlatma, etki bırakma, kendini açma, duygusal destek ve çatışma çözme değişkenlerinin rolü, BAP, Proje No: BAP-EBE EB (EEŞ) 2012-1 YL, 2896 TL, Yürütücü, 2013,Tamamlandı. 100

1. Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde akademik erteleme davranışı: Akademik güdülenme, akademik özyeterlik ve akademik yükleme stillerinin rolü, BAP, Proje No: BAP-SOBE EBB (SEA) 2009-3 YL, 5424 TL, Yürütücü, 2009,Tamamlandı. 100

Ulusal - Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi) 50

1. Sosyalleşiyorum, Eğleniyorum, İngilizceyi Başarıyorum, TÜBİTAK, Proje No: TÜBİTAK 4004 – 113B130, 0 TL, Danışman (Yürütücü Tüzel Kişi), 2013,Tamamlandı. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 1400

7. Yeşim Uslu, Mersin Üniversitesi Öğrencilerinin Duygusal Dikkat, Duygusal Netlik Ve Duygusal Onarım Düzeyleri İle Benlik Saygısı, Sosyal Kaygı Ve Depresyon Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 200

6. Onur Gürsoy, Profesyonel psikolojik yardım alma deneyimlerine göre mersin üniversitesi öğrencilerinin psikolojik yardım almaya yönelik tutumları: sosyal damgalanma, kendini damgalama, kendini açma, benlik saygısı ve cinsiyet değişkenlerinin rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 200

5. Ezgi Ekin Şahin, Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde utangaçlık: Benlik saygısı, ilişki başlatma, kendini açma, etki bırakma, duygusal destek ve çatışma yönetimi değişkenlerinin rolü, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2013, Tamamlandı. 200

4. Altan Karataş, Mersin Üniversitesi öğrencilerinin psikolojik danışma gereksinimlerinin cinsiyet, fakülte, sınıf düzeyi ve akademik başarı değişkenlerine göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2012, Tamamlandı. 200

3. Müzeyyen Küçükarslan, Mersin üniversitesi öğrencilerinin romantik ilişkilere yönelik inançlarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve romantik ilişki yaşama durumu değişkenlerine göre incelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2011, Tamamlandı. 200

2. Seda Sevinç, Mersin Üniversitesi birinci sınıf öğrencilerinin akademik, sosyal, kişisel ve kurumsal uyumlarını olumsuz etkileyen faktörlerin incelenmesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2010, Tamamlandı. 200

1. Sinem Evin Akbay, Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde akademik erteleme davranışı: Akademik güdülenme, akademik özyeterlik ve akademik yükleme stillerinin rolü, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2009, Tamamlandı. 200

Yönetilen Doktora Tezleri 1200

3. Müzeyyen Soyer, Cinsiyete Göre Üniversite Öğrencilerinde Aşk Bileşenleri: Bağlanma Stilleri İlişki Doyumu Ve Benlik Değeri Değişkenlerinin Rolü , Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Devam ediyor. 400

2. Seda Sevinç, Üniversite Öğrencilerinin Uyum Düzeylerine Katkı Sağlayan Bireysel ve Çevresel Faktörlerin İncelenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2017, Tamamlandı. 400

1. Aygül Tunç, Meme kanseri tanısı almış kadınların hastalık temsilleri, başa çıkma stratejileri, kaygı ve depresyon düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi ile psiko-sosyal ihtiyaçlarının belirlenmesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, 2014, Tamamlandı. 400

Ulusal 500
1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , ASSOCİATE EDİTOR, ISSN : 1306-7850, 2013-11-05 - 2015-05-15. 500
Ulusal Dergi [Yıl, Adet] 17
1. EGE EĞİTİM DERGİSİ , [ 2016 : 1 ] . 1
2. HACETTEPE EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2013 : 1 ] . 0
3. MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2012 : 2 ] [ 2013 : 3 ] [ 2014 : 4 ] [ 2015 : 2 ] . 11
4. TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ , [ 2014 : 1 ] [ 2015 : 1 ] [ 2017 : 2 ] . 4
5. YAŞADIKÇA EĞİTİM , [ 2017 : 1 ] . 1
Ulusal 50
1. Orta Doğu Teknik Üniversitesi, 2005-05-01, Ankara, Türkiye. 50
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD404 Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD-442 Rehberlik Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknoloj 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD 532 Gelişimsel Psikolojik Danışma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz RPD 537 Duygu Odaklı Psikolojik Danışm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar PDR 663 Süpervizyon Teknikleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD 453 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD 450 Grupla Psikolojik Danışma İlke Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz EBD241 Özel Eğitim Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Öğretmenl 2-0-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz PDR 619 Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Güz RPD 537 Duygu Odaklı Psikolojik Danışm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD 558 Grupla Psikolojik Danışma Kura Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz SEM YL Seminer ( Yl ) Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Yaz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD404 Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PDR 802 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar PDR 545 Bireysel Psikolojik Danışma Uy Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PDR 801 Uzmanlık Alan Dersi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Psikolojik Danışmanlık ve Rehb 4-0-4
Bahar TEZ Tez Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü 0-0-0
Bahar RPD 453 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD 450 Grupla Psikolojik Danışma İlke Eğitim Bilimleri Enstitüsü Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD401 Psikolojik Testler Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-4-4
Güz PDR 619 Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PDR 581 Seminer Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 1-0-1
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 31 Eğitimde Eylem Araştırması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD404 Rehb. ve Psik. Danış. Alan Çal Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar PSİ142 Gelişim Psikolojisi Fen - Edebiyat Fakültesi Sosyoloji 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD-450 Grupla Psikolojik Danışma İlke Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar RPD 532 Gelişimsel Psikolojik Danışma Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar PF 30 Rehberlik Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 10 Öğretmenlik Uygulaması Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-6-5
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz PDR 619 Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz RPD 537 Duygu Odaklı Psikolojik Danışm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 29 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 01 Eğitim Bilimine Giriş Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 21 Eğitim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD 514 Yükseköğretimde Rehberlik ve P Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PDR 663 Süpervizyon Teknikleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 2 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD411 Topluma Hizmet Uygulamaları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-2-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD 521 Grupla Psikolojik Danışma Süre Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PDR 619 Kriz Danışmanlığı Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Yaz EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Yaz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği 3-0-3
Yaz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ( 2. Öğreti 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 3-0-3
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD 521 Grupla Psikolojik Danışma Süre Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD408 Kurum Deneyimi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Bahar PDR 528 Alan Uygulamaları II (Mesleki Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 2-2-3
Bahar RPD 514 Yükseköğretimde Rehberlik ve P Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği 3-0-3
Güz PDR403 Psikolojik Danışmada Çağdaş Ya Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz RPD 521 Grupla Psikolojik Danışma Süre Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz PDR 651 İleri Grupla Psikolojik Danışm Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 2-2-3
Güz PDR 663 Süpervizyon Teknikleri Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Güz RPD 453 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri 3-0-3
Dönem D.Kodu Ders Fakülte/Yüksekokul/Enstitü Bölüm/Program T-U-K
Bahar EBD142 Eğitim Psikolojisi Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği ( 2. Öğret 3-0-3
Bahar RPD402 Rehb. ve Psik. Danışmanlık Sem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Bahar PDR202 Psikolojik Danışmaya Giriş Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD310 Grupla Psikolojik Danışma Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD212 Psikolojik Danışmanlığa Giriş* Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD412 Grupla Psik. Danışma. Uyg. ( S Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD410 Yas Danışmanlığı ( Seçmeli - I Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar RPD308 Psikolojik Danışma Kuramları Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Bahar PDR320 Krize Müdahale Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-0-2
Bahar PF 09 Rehberlik* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Bahar OSD Akran Rehberliği 1 Rektörlük Ortak Seçmeli Ders Koordinatör 2-0-2
Güz RPD407 Okullarda Krize Müdahale ( Seç Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği ( 2. 3-0-3
Güz EBD441 Rehberlik Eğitim Fakültesi Okul Öncesi Öğretmenliği 3-0-3
Güz PDR403 Psikolojik Danş. Çağdaş Yakl. Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 4-0-4
Güz RPD403 Bireyle Psikolojik Danışma Uyg Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 1-4-3
Güz RPD213 Okullarda Gözlem Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışm 2-2-3
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
Güz PF 02 Gelişim Psikolojisi* Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Yönetim Bi 2-0-2
FAALİYET TÜRÜ ALT FAALİYET ORANI (%) DETAYI GRUP TOPLAM
Proje Uluslararası destekli sonuçlandırılmış proje %100 Dünya Bankası, Avrupa Birliği ve Avrupa Konseyi tarafından desteklenmiş proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler) Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%80 Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
Ulusal destekli sonuçlandırılmış proje %75 TÜBA ve TÜBİTAK destekli proje
%75 Kalkınma Bakanlığı destekli proje (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
%75 Sanayi Tezleri Programı (SAN- TEZ) projesi
%35 Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim kurumlan hariç) tarafından desteklenmiş projeler (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki projeler)
%35 Yükseköğretim kurumlan tarafından desteklenmiş bilimsel araştırma projesi (Yalnızca Ar-Ge niteliğindeki Projeler)
%20 Özel kuruluşlar (Ar-Ge, yenilik ve özgün tasarım projeleri)
Araştırma Yurtdışı %30 Yurtdışı Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Yurtiçi %20 Yurtiçi
Yayın Bilimsel (Tez Hariç) kitap %100 Alanında uluslararası yayımlanan bilimsel kitap Toplam: 0.600

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.600
%60 Alanında ulusal yayımlanan bilimsel kitap
Ders Kitabı %70 Alanında uluslararası yayımlanan ders kitabı
%40 Alanında ulusal yayımlanan ders kitabı
Kitapta editörlük %60 Alanında uluslararası yayımlanan kitap editörlüğü
%30 Alanında ulusal yayımlanan kitap editörlüğü
Kitap bölümü %40 Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
%25 Alanında ulusal yayımlanan kitap bölümü
Kitap tercümesi %30 Alanında yayımlanmış tam kitap çevirisi
Ansiklopedi konu/madde yazarı %10 Alanında uluslararası yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
%6 Alanında ulusal yayımlanan ansiklopedi konusu/maddesi
Dergi editörlüğü %30 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük
%10 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde editörlük
%15 ESCI kapsamındaki dergilerde editörlük
Özgün/Derleme Makale %40 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale
%35 ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan tam makale
%30 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
%20 Diğer hakemli ulusal veya uluslararası dergilerde yayımlanan tam makale
Diğer (Teknik not, kısa makale, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap kritiği, araştırma notu) %10 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan makale
%8 ESCI kapsamındaki dergilerde yayımlanan makale
%6 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerinde yayımlanan makale
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %40 Özgün kişisel kayıt
%20 Karma kayıt
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış ses ve/veya görüntü kaydı bulunmak* %20 Özgün kişisel kayıt
%5 Karma kayıt
Hakemlik %5 SSCI, SCI-Exp, AHCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
%3 ESCI kapsamındaki dergilerde hakemlik
%3 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki alan endekslerindeki dergilerde hakemlik
%2 Diğer hakemli ulusal veya uluslararası dergilerde hakemlik
Detay Çarpan
Değeri
Kadro
Çarpanı
Oran Puan Ağırlıklı
Puan
1.000 1.000 0.020 0.020 0.600
Tasarım Sanatsal tasarım (Bina, çevre, eser, yayın, mekân, obje) %30 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamaya konmuş Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%15 Bilimsel yayınla tescillenmiş
Bilimsel tasarım %20 Bilimsel yayınla tescillenmiş
%15 Kamu kurumları ile özel hukuk tüzel kişileri bünyesinde uygulamanmış ve belgelenmiş
Faydalı obje %30 TSE/TPE tarafından tescillenmiş
Sergi Özgün kişisel etkinlik %60 Uluslararası Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
%30 Ulusal
Karma etkinlikler %15 Davetli/yarışmalı uluslararası
%10 Davetli/yarışmalı ulusal
Patent Alanında uluslararası tescillenmiş patent Alanında uluslararası tescillenmiş patent %100 Alanında uluslararası tescillenmiş patent Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Alanında ulusal tescillenmiş patent %60 Alanında ulusal tescillenmiş patent
Atıf Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %8 Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı uluslararası kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 Öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı ulusal kitaplarda, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
SSCI, SCI-Exp, AHCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %4 SSCI, SCI-Exp, AHCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki uluslararası dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 SSCI, SCI-Exp, AHCI, ESCI dışındaki uluslararası dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
ESCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf %2 ESCI tarafından taranan dergilerde, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki farklı eserlerine yapılan her bir atıf
Hakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaHakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki her bir atıfynakçadaki her bir atıf %2 Hakemli ulusal dergilerdeki, öğretim elemanının yazar olarak yer almadığı makalelerde, öğretim elemanının eserlerine yapılan kaynakçadaki her bir atıf
Bestecinin kendisinin yer almadığı uluslararası konserde eserinin seslendirilmesi %10 Bestecinin kendisinin yer almadığı uluslararası konserde eserinin seslendirilmesi
Tebliğ Uluslararası kongre ve sempozyumlarda davetli olarak sunulan tebliğ %25 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda davetli olarak sunulan tebliğ Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ %10 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan tebliğ
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda poster olarak sunulan ve yayımlanan tebliğ %5 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda poster olarak sunulan ve yayımlanan tebliğ
Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ %10 Uluslararası kongre ve sempozyumlarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan tebliğ
Ödül TÜBA veya TÜBİTAK'tan alınan bilim ödülü %100 TÜBA veya TÜBİTAK'tan alınan bilim ödülü Toplam: 0.000

Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.000
Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü %80 Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü
Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan bilim ödülü %40 Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan bilim ödülü
Uluslararası kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir) %30 Uluslararası kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir)
Ulusal kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir) %15 Ulusal kongre, kurultay, sempozyum, konferans ve festival gibi etkinliklerin bilim ve/veya sanat kurulu tarafından verilen ödül (adına belge düzenlenen öğretim elemanı başvurabilir)
Alanında özel kurum ve kuruluşlar tarafından verilen ödül %10 Alanında özel kurum ve kuruluşlar tarafından verilen ödül
Toplam : 0.600
Mevzuat Gereği Dikkate Alınan : 0.600