Dr. ÖÄŸr. Üyesi DÖNERCAN DÖNÜK
Birim
:
EÄŸitim Fakültesi / Ä°ngiliz Dili EÄŸitimi Anabilim Dalı
Ä°Åž Adresi
: Mersin Üniversitesi EÄŸitim Fakültesi Çiftlikköy Kampüsü YeniÅŸehir/ Mersin
Telefon
:
+90-324-3610001
Dahili
:
E-MAIL
:
candonuk@mersin.edu.tr
OLUÅžTURMA
:
2015-05-26 12:11:49
DÜZENLEME
:
2024-03-05 18:54:05
PUAN
:
13381
YABANCI DÄ°L
:


Derece Bölüm Üniversite/Kurum Yıl
LÄ°SANS ADANA YABANCI DÄ°LLER YÜKSEKOKULU 1982
LÄ°SANS Ä°NGÄ°LÄ°ZCE ANADOLU ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 1994
YÜKSEK LÄ°SANS Ä°NGÄ°LÄ°Z DÄ°LÄ° VE EDEBÄ°YATI MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2001
DOKTORA Ä°NGÄ°LÄ°Z DÄ°LÄ° EĞİTÄ°MÄ° ÇUKUROVA ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2012
Doktora Tezi

1. Bir uzaktan hizmetiçi eğitimi uygulaması: Bağlamsal dilbilgisi öğretiminde öğretmen eğitimi ortamı Danışman: Dr. Yrd. Doç. Dr. CEM CAN, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana , Türkiye, .

Yüksek Lisans Tezi

1. Eylem anlambilimi üzerine bir çalışma: İngilizce öğrenen Türk öğrencilerinde durum saptaması Danışman: Dr. Yrd.Doç.Dr. YEŞİM AKSAN, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dil Bilimi Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .

Görev Ünvanı Üniversite/Kurum Yıl
ENSTÄ°TÜ KURUL ÜYESÄ° MERSÄ°N ÜNÄ°VERSÄ°TESÄ° 2016-07-15 - Devam ediyor
Görev Ünvanı Görev Kurum/Diğer Yıl
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYONU ÜYESÄ° EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2020-09-18 - 2022-09-18
BÄ°RÄ°M AKADEMÄ°K TEÅžVÄ°K BAÅžVURU VE Ä°NCELEME KOMÄ°SYON BAÅžKANI EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° 2018-09-18 - 2020-09-18
MERKEZ Ä°Ç DANIÅžMA KURULU SÜREKLÄ° EĞİTÄ°M UYGULAMA VE ARAÅžTIRMA MERKEZÄ° 2018-03-09 - 2021-01-21
BÖLÜM BAÅžKANI BÖLÜM BAÅžKANI EĞİTÄ°M FAKÜLTESÄ° Ä°NGÄ°LÄ°ZCE ÖÄžRETMENLİĞİ 2016-07-15 - 2019-07-15
Uluslararası - ULAKBİM Tarafından Taranan 0
2019
1. SOFU, H.; DÖNÜK, D. STRATEGIES USED DURING THE ACQUISITION OF NOUN-VERB COLLOCATIONS: SYNTAX-SEMANTICS INTERFACE. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİA SOCİAL SCİENCES / ULUSLARARASİ AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2019, , -. 0 + 0
Uluslararası - Uluslararası Diğer Indexlerde Taranan 800
2016
4. Dönük, D. Revisiting Language Learning Through the Self: Discovery Learning in the 21st Century. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF ENGLİSH LANGUAGE TEACHİNG, 2016, 1, 66-74. 200 + 0
Publications_001.pdf

2014
3. Sendan, F.; Dönük, D. A KEY TO CLASSROOM MANAGEMENT: TEACHER REFLECTION. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , 2014, 2, 165-181. 200 + 0
2. Dönük, D.; Tezbaşaran, E. Transfer From L1 to L2: Interlanguage at Work. . ELT RESEARCH JOURNAL, 2014, 2, 3-15. 200 + 0
2013
1. Dönük, D.; Kutlu, Ö. Effects of cartoon software on developing reading skills. JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, 2013, 12, 367-373. 200 + 0
Uluslararası - Diğer 200
2023
2. DÖNÜK, D. A Research on Grammar in Educational Materials and the Impact of an E-book in Learning. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCATİON AND TEACHİNG, 2023, , -. 100 + 0
2018
1. DÖNÜK, D. The Incorporation of Grammar into Young Learner Classes: Focus on Form or Focus on Forms? . ELT RESEARCH JOURNAL, 2018, 7, 24-41. 100 + 0
Uluslararası - Art Index (Art Research Database, EBSCO) 100
1. DÖNÜK, D. İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA KULLANIMI: İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI İÇİN ÖRNEK BİR DERS TASARIMI (INCORPORATION OF DRAMA INTO ELT METHODOLOGY: A SAMPLE COURSE PROCEDURE FOR INITIAL TEACHER EDUCATION ). IJLA, 2018, , -. 100 + 0
Uluslararası - Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List 300
2023
3. DÖNÜK, D. ATTITUDES OF STUDENTS AND CANDIDATE TEACHERS TOWARDS DIGITAL TOOLS FOR GRAMMAR TEACHING AND A VIRTUAL IMPLEMENTATION. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2023, , -. 100 + 0
2. DÖNÜK, D.; KUTLU DEMİR, Ö. RECALLING GRAMMAR THROUGH THE CORPUS. INTERNATİONAL JOURNAL OF EDUCATİON TECHNOLOGY AND SCİENTİFİC RESEARCHES, 2023, , -. 100 + 0
1. DÖNÜK, D. REVISITING ELT CANDIDATE TEACHERS'COGNITION OF GRAMMAR.. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2023, , -. 100 + 0
Ulusal - DiÄŸer 165
2008
2. çakır, ö.; aksan, y.; alıcı, d.; dönük, d. İkidilli Yetişkinlerin Sesli Düşünme Yöntemi Kullanılarak Metin İşlemleme Süreçlerinin Belirlenmesi. DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ, 2008, 5, 39-79. 65 + 0
1. dönük, d. Additive enclitic suffix -da in Turkish as a cohesive device.. ANKARA ÜNİVERSİTESİ DİL DERGİSİ,, 2008, 130, 54-67. 100 + 0
Uluslararası - Kitapta Bölüm Yazma 250
1. ÇEKİCİ, Y. Orhan Özdemir’e Armağan 21. Yüzyılda Üniversitenin Toplumsal İşlevi, ISBN: 978-605-81550-6-0, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 245 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
2. Dönük, D. 9th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, ISBN: 978-605-344-388-9, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
3. DÖNÜK, D. 7th and 8th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching : Selected Papers, ISBN: 978-605-344-056-7, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2013. 0
Ulusal - Kitapta Bölüm Yazma 0
1. Dönük, D. Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar, ISBN: 978-975-482-880-1, Ankara Üniversitesi Basımevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 408 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
Uluslararası - Tam Metin - Sözlü 2800

14. DÖNÜK, D., A Retrospective Research on the Place of Grammar for the Future of Language Education. The Future of Education, 2023-06-29, 2023-06-30, , İtalya, . 200

13. DÖNÜK, D., Drama-Linguistics Based Story Narration for Young Learners. Future of Education 2020, 2020-06-18, 2020-06-19, , , . 200

12. Donuk , D., Drama-Linguistics Based Story Narration for Young Learners. FOE 2020, 2020-06-18, 2020-06-19, Floransa , Ä°talya, 2020. 200

11. Dönük, D., ELT Candidate Teachers’ Cognition of Grammar. Conference Proceedings. The Future of Education, 2016-06-30, 2016-07-01, Floransa, Türkiye, 2016. 200

Scientific_Meetings_001.pdf

10. Dönük, D., A Micro-Teaching Session Procedure in Young Learner Classrooms. International Conference: The Future of Education, 2015-06-10, 2015-06-12, Floransa, İtalya, 2015. 200

9. Dönük, D., Using Call at Initial Teacher Education for Teaching Young Learners. International Conference: The Future of Education, 2014-06-12, 2014-06-13, Florence, İtalya, 2014. 200

8. Dönük, D., A Binary Model for Future Language Learning through ICT. International Conference: The Future of Education, 2012-06-07, 2012-06-08, Floransa, İtalya, 2012. 200

7. Dönük, D., Is excellence achieved through practice?: Teacher cognition and language testing. EQUALS International Conference and AGM, 2011-04-07, 2011-04-09, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2011. 200

6. Dönük, D., A distance educational tool for INSET: Moodle. Proceedings of 3rd ICT for Language Learning International Conference, 2010-11-11, 2010-11-12, floransa, İtalya, 2010. 200

5. Dönük, D.; Özkan, M., Testing oral proficiency through ICT: Game modules and Google Talk.. IODL & ICEM, International Conference and Media Days , 2010-10-06, 2010-10-08, EskiÅŸehir, Türkiye, 2010. 200

4. Sofu, H.; Dönük, D., Türkçe biçimbilimsel-sözdizimsel yapıların edinimi: Sözdizimi ve anlambilim arayüzü. 3.Uluslararası Türkçenin EÄŸitimi-ÖÄŸretimi Kurultayı, 2010-07-01, 2011-07-03, Ä°zmir, Türkiye, 2010. 200

3. Dönük, D.; Özkan, M., Testing language through ICT game modules. Proceedings of 6th International ELT Research Conference: Currents Trends in SLA Research and Language Teaching , 2010-05-14, 2010-05-16, Ä°zmir, Türkiye, 2010. 200

2. Dönük, D.; Kutlu, Ö.; Özölmez, S., Convert blogging to glogging.. 10th International Education Technology and Conference, 2010-04-26, 2010-04-28, istanbul, Türkiye, 2010. 200

1. Dönük, D.; Özdemir, V., Spots, camera, action! Learner on the stage for evaluation.. IATEFL TEA SIG Recent Approaches to Teaching and Assessing Speaking , 2009-10-23, 2009-10-24, Famagusta, Kıbrıs Rum Kesimi, 2009. 200

Uluslararası - Tam Metin - Poster 100

1. Dönük, D.; Kutlu, Ö.; Özölmez, S., A breakthrough in language teaching. 6 th International ELT Research Conference: Currents Trends in SLA Research and Language Teaching, 2010-05-14, 2010-05-16, Ä°zmir, Türkiye, 2010. 100

Uluslararası - Özet - Sözlü 1700

17. DÖNÜK, D., A Retrospective Research on the Place of Grammar for the Future of Language Education . Future of Education 2022, 2022-06-30, , , İtalya, . 100

16. DÖNÜK, D., A Futuristic Research on the Teacher Cognition in Language Testing. Future of Education 2021, 2021-07-01, , , İtalya, . 100

15. Donuk, D., Using Digital Children’s Literature in Young Learner Classrooms. FOE 2019, 2019-06-27, 2019-06-28, Floransa, Ä°talya, 2019. 100

14. DÖNÃœK, D., MADALYONUN DÄ°ÄžER YÜZÜ: Ä°NGÄ°LÄ°ZCE METÄ°NLER TAMOLARAK ANLAÅžILABÄ°LÄ°YOR MU?. ISOEVA, 2018-10-17, 2018-10-20, , , . 100

13. DÖNÃœK, D., Using Children’s Literature for the Acquisition of Lexico-Grammar In Young Learner Classrooms.. International Conference: The Future ofEducation, 2018, 2018-06-28, 2018-07-29, , , . 100

12. Dönük, D., Using Children’s Literature for the Acquisition of Lexico-Grammar In Young Learner Classrooms. International Conference: The Future of Education, 2018-06-28, 2018-07-29, Floransa, Ä°talya, 2018. 100

11. DÖNÜK, D., GRAMMAR, GRAMMAR WHERE HAVE YOU BEEN?. EJER 2018, 2018-05-02, 2018-05-05, , , . 100

10. Dönük, D., GRAMMAR, GRAMMAR WHERE HAVE YOU BEEN?. EJER 2018, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 100

9. DÖNÜK, D., Leaping Backward to Critical Thinking: Authentic Material Design for Young Learners. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-05-07, , , . 100

8. ÖZDEMİR, V.; DÖNÜK, D., The Impressions of English Language Teacher Candidates on the Current Teaching Practice. CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, , , . 100

7. Ozdemir, V.; Donuk, D., The Impressions of English Language Teacher Candidates on the Current Teaching Practice . CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100

6. Dönük, D., Leaping Backward to Critical Thinking: Authentic Material Design for Young Learners . CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100

5. DÖNÜK, D., The Use of Drama in Language Teaching. 3rd CUELT Conference, 2017-04-20, 2017-04-21, , , . 100

4. Dönük, D., The Use of Drama in Language Teaching. 3rd CUELT Conference, 2017-04-20, 2017-04-21, Adana, Türkiye, 2017. 100

3. Dönük, D., Revisiting language learning through the self: discovery learning in the 21st century. SILL Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2015. 100

2. Dönük, D., Grammar Incorporation into Young Learner Classes: Focus-on-Form or Focus-On-Forms?. 12th METU ELT Convention, 2015-05-25, 2015-05-26, Ankara, Türkiye, 2015. 100

1. Dönük, D., A Cross-Linguistic Approach to Eradicate Interlanguage Errors. ICFSLA 2014, 2014-05-22, 2014-05-24, Szczyrk, Polonya, 2014. 100

Ulusal - Tam Metin - Sözlü 200

2. Dönük, D.; Özdemir, V., Sözlü iletiÅŸim becerileri dersi uygulamalarında yeni bir model: etkinlik ve içerik tabanlı, teknoloji destekli öÄŸretimi. MuÄŸla Üniversitesi Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil ÖÄŸretimindeki Sorunları Kurultayı , 2008-05-07, 2008-05-09, MuÄŸla, Türkiye, 2008. 100

1. Dönük, D., Anlambilim sözdizimi arayüzü ve okuma becerileri dersi uygulamaları. Türkiye’de Yabancı Dil EÄŸitimi Ulusal Kongresi Bildiri Kitabı, 2007-11-22, 2007-11-23, Ankara, Türkiye, 2008. 100

Ulusal - Özet - Sözlü 50

1. Dönük, D.; Çakmak, F., BirleÅŸik eylemler sözlükçesi: Türkçenin yabancı dil olarak öÄŸretiminde hızlı baÅŸvuru. XXII. Ulusal Dilbilim Kurultayı , 2008-05-08, 2008-05-09, Van, Türkiye, 2008. 50

Yönetilen Yüksek Lisans Tezleri 400

2. HELEN ÖZBAÅžOÄžLU, ÖZEL AMAÇLI Ä°NGÄ°LÄ°ZCE ÖÄžRENEN ÖÄžRENCÄ°LERÄ°N YABANCI DÄ°L KAYGILARI ÜZERÄ°NE BÄ°R ÇALIÅžMA, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

1. DÄ°LEK - TONGA, ÜNÄ°VERSÄ°TE ÖÄžRENCÄ°LERÄ°NÄ°N Ä°NGÄ°LÄ°ZCE OKUMA BECERÄ°LERÄ°NÄ°N GELÄ°ÅžTÄ°RÄ°LMESÄ°NDE EDEBÄ°YAT GRUPLARI YÖNTEMÄ°NÄ°N ETKÄ°SÄ°, EÄŸitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200

Uluslararası 0
1. FILODIRITTO EDITORE, THE FUTURE OF EDUCATION , EDITOR, 2020-10-30 - Devam ediyor. 0
Uluslararası Dergi [Yıl, Adet] 16
1. INTERNATIONAL CONFERENCE: THE FUTURE OF EDUCATION , [ 2014 : 1 ] . 0
2. CUELT CONFERENCE , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 8
3. IJLA , [ 2017 : 1 ] . 4
4. INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING INTERNATIONAL CONFERENCE , [ 2018 : 1 ] . 0
5. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , [ 2018 : 1 ] . 0
6. SPECIAL ISSUE "THE FUTURE OF EDUCATION—FOE 2020" , [ 2020 : 2 ] . 0
7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BÄ°LÄ°MLER DERGÄ°SÄ° , [ 2015 : 1 ] . 4
FAALİYET TÜRÜ DETAYI
Proje TÜBÄ°TAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası Ä°kili Ä°ÅŸbirliÄŸi Programları
TÜBÄ°TAK 1005, 3001
TÜBÄ°TAK 1002
H2020 Projesi
DiÄŸer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
DiÄŸer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluÅŸlar tarafından desteklenmiÅŸ ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliÄŸini haiz proje
Araştırma Yurtdışı Araştırma
Yurtiçi AraÅŸtırma
Yayın SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araÅŸtırma makalesi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araÅŸtırma notu, özet ve kitap kritiÄŸi)
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi
Detay
Dönük, D. A Research on Grammar in Educational Materials and the Impact of an E-book in Learning. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGES’ EDUCATİON AND TEACHİNG, 2023, , -.
Dönük, D. ATTITUDES OF STUDENTS AND CANDIDATE TEACHERS TOWARDS DIGITAL TOOLS FOR GRAMMAR TEACHING AND A VIRTUAL IMPLEMENTATION. INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASİAN EDUCATİON AND CULTURE, 2023, , -.
Dönük, D.; Kutlu demir, Ã. RECALLING GRAMMAR THROUGH THE CORPUS. INTERNATÄ°ONAL JOURNAL OF EDUCATÄ°ON TECHNOLOGY AND SCÄ°ENTÄ°FÄ°C RESEARCHES, 2023, , -.
Dönük, D. REVISITING ELT CANDIDATE TEACHERS'COGNITION OF GRAMMAR.. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY, 2023, , -.
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliÄŸi
DiÄŸer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
ULAKBÄ°M TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliÄŸi
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüÄŸü
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm deÄŸerlendirmeye alınır.)
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kiÅŸisel ses ve/veya görüntü kaydı
Tasarım Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaÅŸ, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı
Sergi Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim)
Patent Uluslararası patent
Ulusal patent
Atıf SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi
TebliÄŸ Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri
Detay
DÖNÜK, D., A Retrospective Research on the Place of Grammar for the Future of Language Education. The Future of Education, 2023-06-29, 2023-06-30, , İtalya, .
Ödül YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü
TÜBÄ°TAK bilim ödülü
TÜBA Akademi Ödülü
TÜBÄ°TAK TWAS veya TeÅŸvik ödülü
TÜBÄ°TAK Ufuk 2020 Programı eÅŸik üstü ödülü
Yurtdışı kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Yurtiçi kurum veya kuruluÅŸlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiÅŸ, ilgili kurum ve kuruluÅŸun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir deÄŸerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.)
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluÅŸlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluÅŸlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl