Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | ADANA YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | 1982 | |
LİSANS | İNGİLİZCE | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 1994 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2001 |
DOKTORA | İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2012 |
1. Bir uzaktan hizmetiçi eğitimi uygulaması: Bağlamsal dilbilgisi öğretiminde öğretmen eğitimi ortamı Danışman: Dr. YRD. DOÇ. DR. CEM CAN, Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana , Türkiye, .
1. Eylem anlambilimi üzerine bir çalışma: İngilizce öğrenen Türk öğrencilerinde durum saptaması Danışman: Dr. YRD.DOÇ.DR. YEŞİM AKSAN, Mersin Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dil Bilimi Anabilim Dalı, Mersin, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ENSTİTÜ KURUL ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2016-07-15 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2020-09-18 - 2022-09-18 | |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYON BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2018-09-18 - 2020-09-18 | |
MERKEZ İÇ DANIŞMA KURULU | SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | 2018-03-09 - 2021-01-21 | |
BÖLÜM BAŞKANI | BÖLÜM BAŞKANI | EĞİTİM FAKÜLTESİ İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | 2016-07-15 - 2019-07-15 |
2018
5. Donuk, D. İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA KULLANIMI: İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI İÇİN ÖRNEK BİR DERS TASARIMI (INCORPORATION OF DRAMA INTO ELT METHODOLOGY: A SAMPLE COURSE PROCEDURE FOR INITIAL TEACHER EDUCATION ). IJLA, 2018, 24, 230-239. 100 + 0
2016
4. Dönük, D. Revisiting Language Learning Through the Self: Discovery Learning in the 21st Century. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF ENGLİSH LANGUAGE TEACHİNG, 2016, 1, 66-74. 200 + 0Publications_001.pdf
2014
3. Dönük, D.; Tezbaşaran, E. Transfer From L1 to L2: Interlanguage at Work. . ELT RESEARCH JOURNAL, 2014, 2, 3-15. 200 + 0
2. Sendan, F.; Dönük, D. A KEY TO CLASSROOM MANAGEMENT: TEACHER REFLECTION. INTERNATİONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , 2014, 2, 165-181. 200 + 0
2013
1. Dönük, D.; Kutlu, Ö. Effects of cartoon software on developing reading skills. JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, 2013, 12, 367-373. 200 + 0
2018
1. DÖNÜK, D. The Incorporation of Grammar into Young Learner Classes: Focus on Form or Focus on Forms? . ELT RESEARCH JOURNAL, 2018, 7, 24-41. 100 + 0
1. DÖNÜK, D. İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNDE DRAMA KULLANIMI: İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI İÇİN ÖRNEK BİR DERS TASARIMI (INCORPORATION OF DRAMA INTO ELT METHODOLOGY: A SAMPLE COURSE PROCEDURE FOR INITIAL TEACHER EDUCATION ). IJLA, 2018, , -. 100 + 0
2008
2. çakır, ö.; aksan, y.; alıcı, d.; dönük, d. İkidilli Yetişkinlerin Sesli Düşünme Yöntemi Kullanılarak Metin İşlemleme Süreçlerinin Belirlenmesi. DİL VE EDEBİYAT DERGİSİ, 2008, 5, 39-79. 65 + 0
1. dönük, d. Additive enclitic suffix -da in Turkish as a cohesive device.. ANKARA ÜNİVERSİTESİ DİL DERGİSİ,, 2008, 130, 54-67. 100 + 0
1. Dönük, D. 9th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, ISBN: 978-605-344-388-9, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 200, 280 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 250
2. DÖNÜK, D. 7th and 8th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching : Selected Papers, ISBN: 978-605-344-056-7, Gazi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1, 12 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2013. 0
1. DÖNÜK, D. Orhan Özdemir’e Armağan 21. Yüzyılda Üniversitenin Toplumsal İşlevi, ISBN: 978-605-81550-6-0, Akademisyen Kitabevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 245 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2018. 0
1. Çekici, Y. Orhan Özdemir'e Armağan, ISBN: 9786058155060, AKADEMİSYEN KİTABEVİ, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 256 Sayfa, Türkçe, Mersin, Türkiye, 2018. 500
1. Özdemir, V.; Dönük, D. Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar, ISBN: 978-975-482-880-1, Ankara Üniversitesi Basımevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 408 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
2. Dönük, D. Türkçe Öğretiminde Güncel Tartışmalar, ISBN: 978-975-482-880-1, Ankara Üniversitesi Basımevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 100, 408 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2010. 0
12. Donuk , D., Drama-Linguistics Based Story Narration for Young Learners. FOE 2020, 2020-06-18, 2020-06-19, Floransa , İtalya, 2020. 200
11. Dönük, D., ELT Candidate Teachers’ Cognition of Grammar. Conference Proceedings. The Future of Education, 2016-06-30, 2016-07-01, Floransa, Türkiye, 2016. 200
Scientific_Meetings_001.pdf
10. Dönük, D., A Micro-Teaching Session Procedure in Young Learner Classrooms. International Conference: The Future of Education, 2015-06-10, 2015-06-12, Floransa, İtalya, 2015. 200
9. Dönük, D., Using Call at Initial Teacher Education for Teaching Young Learners. International Conference: The Future of Education, 2014-06-12, 2014-06-13, Florence, İtalya, 2014. 200
8. Dönük, D., A Binary Model for Future Language Learning through ICT. International Conference: The Future of Education, 2012-06-07, 2012-06-08, Floransa, İtalya, 2012. 200
7. Dönük, D., Is excellence achieved through practice?: Teacher cognition and language testing. EQUALS International Conference and AGM, 2011-04-07, 2011-04-09, Prag, Çek Cumhuriyeti, 2011. 200
6. Dönük, D., A distance educational tool for INSET: Moodle. Proceedings of 3rd ICT for Language Learning International Conference, 2010-11-11, 2010-11-12, floransa, İtalya, 2010. 200
5. Dönük, D.; Özkan, M., Testing oral proficiency through ICT: Game modules and Google Talk.. IODL & ICEM, International Conference and Media Days , 2010-10-06, 2010-10-08, Eskişehir, Türkiye, 2010. 200
4. Sofu, H.; Dönük, D., Türkçe biçimbilimsel-sözdizimsel yapıların edinimi: Sözdizimi ve anlambilim arayüzü. 3.Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 2010-07-01, 2011-07-03, İzmir, Türkiye, 2010. 200
3. Dönük, D.; Özkan, M., Testing language through ICT game modules. Proceedings of 6th International ELT Research Conference: Currents Trends in SLA Research and Language Teaching , 2010-05-14, 2010-05-16, İzmir, Türkiye, 2010. 200
2. Dönük, D.; Kutlu, Ö.; Özölmez, S., Convert blogging to glogging.. 10th International Education Technology and Conference, 2010-04-26, 2010-04-28, istanbul, Türkiye, 2010. 200
1. Dönük, D.; Özdemir, V., Spots, camera, action! Learner on the stage for evaluation.. IATEFL TEA SIG Recent Approaches to Teaching and Assessing Speaking , 2009-10-23, 2009-10-24, Famagusta, Kıbrıs Rum Kesimi, 2009. 200
1. Dönük, D.; Kutlu, Ö.; Özölmez, S., A breakthrough in language teaching. 6 th International ELT Research Conference: Currents Trends in SLA Research and Language Teaching, 2010-05-14, 2010-05-16, İzmir, Türkiye, 2010. 100
11. DÖNÜK, D., A Retrospective Research on the Place of Grammar for the Future of Language Education . Future of Education 2022, 2022-06-30, , , İtalya, . 100
10. DÖNÜK, D., A Futuristic Research on the Teacher Cognition in Language Testing. Future of Education 2021, 2021-07-01, , , İtalya, . 100
9. Donuk, D., Using Digital Children’s Literature in Young Learner Classrooms. FOE 2019, 2019-06-27, 2019-06-28, Floransa, İtalya, 2019. 100
8. Dönük, D., Using Children’s Literature for the Acquisition of Lexico-Grammar In Young Learner Classrooms. International Conference: The Future of Education, 2018-06-28, 2018-07-29, Floransa, İtalya, 2018. 100
7. Dönük, D., GRAMMAR, GRAMMAR WHERE HAVE YOU BEEN?. EJER 2018, 2018-05-02, 2018-05-05, Antalya, Türkiye, 2018. 100
6. Dönük, D., Leaping Backward to Critical Thinking: Authentic Material Design for Young Learners . CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100
5. Ozdemir, V.; Donuk, D., The Impressions of English Language Teacher Candidates on the Current Teaching Practice . CUELT 2018, 2018-04-05, 2018-04-07, Adana, Türkiye, 2018. 100
4. Dönük, D., The Use of Drama in Language Teaching. 3rd CUELT Conference, 2017-04-20, 2017-04-21, Adana, Türkiye, 2017. 100
3. Dönük, D., Revisiting language learning through the self: discovery learning in the 21st century. SILL Conference, 2015-09-17, 2015-09-19, Mersin, Türkiye, 2015. 100
2. Dönük, D., Grammar Incorporation into Young Learner Classes: Focus-on-Form or Focus-On-Forms?. 12th METU ELT Convention, 2015-05-25, 2015-05-26, Ankara, Türkiye, 2015. 100
1. Dönük, D., A Cross-Linguistic Approach to Eradicate Interlanguage Errors. ICFSLA 2014, 2014-05-22, 2014-05-24, Szczyrk, Polonya, 2014. 100
2. Dönük, D.; Özdemir, V., Sözlü iletişim becerileri dersi uygulamalarında yeni bir model: etkinlik ve içerik tabanlı, teknoloji destekli öğretimi. Muğla Üniversitesi Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksekokullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları Kurultayı , 2008-05-07, 2008-05-09, Muğla, Türkiye, 2008. 100
1. Dönük, D., Anlambilim sözdizimi arayüzü ve okuma becerileri dersi uygulamaları. Türkiye’de Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi Bildiri Kitabı, 2007-11-22, 2007-11-23, Ankara, Türkiye, 2008. 100
1. Dönük, D.; Çakmak, F., Birleşik eylemler sözlükçesi: Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde hızlı başvuru. XXII. Ulusal Dilbilim Kurultayı , 2008-05-08, 2008-05-09, Van, Türkiye, 2008. 50
2. HELEN ÖZBAŞOĞLU, ÖZEL AMAÇLI İNGİLİZCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN YABANCI DİL KAYGILARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. DİLEK - TONGA, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İNGİLİZCE OKUMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE EDEBİYAT GRUPLARI YÖNTEMİNİN ETKİSİ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 200
1. MDPI, SPECIAL ISSUE "THE FUTURE OF EDUCATION—FOE 2020" , KONUK EDITOR, 2020-10-30 - Devam ediyor. 0
1. INTERNATIONAL CONFERENCE: THE FUTURE OF EDUCATION , [ 2014 : 1 ] . 0
2. CUELT CONFERENCE , [ 2016 : 1 ] [ 2017 : 1 ] [ 0 : 0 ] . 8
3. IJLA , [ 2017 : 10 ] . 40
4. INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING INTERNATIONAL CONFERENCE , [ 2018 : 1 ] . 0
5. INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIAN EDUCATION AND CULTURE , [ 2018 : 1 ] . 0
6. SPECIAL ISSUE "THE FUTURE OF EDUCATION—FOE 2020" , [ 2020 : 2 ] . 0
7. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2015 : 1 ] . 4
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Güz | İDE101 | Contextual Grammar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İÖA301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İÖS001 | İngilizce Öğretiminde Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İÖA301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE405 | School Experıence | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İÖS001 | İngilizce Öğretiminde Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | YTÖ 519 | Sözcük Bilgisi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE102 | Contextual Grammar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE104 | Advanced Readıng and Wrıtıng I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE405 | School Experıence | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İÖS001 | İngilizce Öğretiminde Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE101 | Contextual Grammar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İÖS001 | İngilizce Öğretiminde Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Contextual Grammar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İEP 802 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-4 |
Bahar | YTÖ 514 | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğre | 3-0-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | İDE101 | Contextual Grammar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE102 | Contextual Grammar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Contextual Grammar II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE402 | Englısh Language Testıng and E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE405 | School Experıence | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İDE101 | Contextual Grammar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE101 | Contextual Grammar I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Teachıng Englısh To Young Lear | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE309 | Lınguıstıcs and Language Teach | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE212 | Drama | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Bahar | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE303 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE309 | Dilbilim ve Dil Öğrenimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Güz | PF 11 | Özel Öğretim Yöntemleri | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Güz | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-6-5 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İEP 801 | Uzmanlık Alan Dersi | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | İngiliz Dili Eğitimi Bilim Dal | 4-0-0 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Bahar | PF 07 | Öğretim Teknolojileri ve Mater | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-2-3 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE309 | Dilbilim ve Dil Öğrenimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-4-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-2-2 |
Bahar | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Güz | İDE309 | Dilbilim ve Dil Öğrenimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE309 | Dilbilim ve Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | PF 10 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | Pedagojik Formasyon Yönetim Bi | 2-6-5 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE310 | Bilgisayar Destekli Yab. Dil E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | İDE310 | Bilgisayar Destekli Yabancı Di | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE403 | Dil Öğretiminde Yeni Eğilimler | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE203 | Dilbilim I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE203 | Dilbilim I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE403 | Dil Öğretimn Yeni Eğilimler ( | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-4-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-4-3 |
Güz | İDE407 | Akademik Okuma ve Yazma | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE407 | Akademik Okuma ve Yazma | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE310 | Bilgisayar Destekli Yabancı Di | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-0-2 |
Bahar | İDE310 | Bilgisayar Destekli Yab. Dil E | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Bahar | İDE302 | Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-2-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-6-5 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-4-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-0-1 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE301 | Çocuklara Yab. Dil Öğret. I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-2-3 |
Güz | İDE107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-0-1 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE402 | Yab. Dil. Öğr. Ölç. ve Değ. | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE312 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-2-2 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE402 | Yabancı Dil Öğretiminde Ölçme | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 2-6-5 |
Güz | İDE209 | Anlatım Becerileri * | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE405 | Okul Deneyimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-4-3 |
Güz | İDE309 | Dilbilim ve Dil Öğrenimi | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-0-2 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Dönem | D.Kodu | Ders | Fakülte/Yüksekokul/Enstitü | Bölüm/Program | T-U-K |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Bahar | İDE102 | Bağlamsal Dilbilgisi II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE208 | Türkçe - İngilizce Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Bahar | İDE404 | Öğretmenlik Uygulaması | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 2-6-5 |
Bahar | İDE108 | Sözlü İletişim Becerileri II | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE107 | Sözlü İletişim Becerileri I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 1-0-1 |
Güz | İDE101 | Bağlamsal Dilbilgisi I | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 3-0-3 |
Güz | ÜYG101 | Üniversite Yaşamına Giriş | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği ( 2. Öğ | 1-0-1 |
Güz | İDE207 | İngilizce - Türkçe Çeviri | Eğitim Fakültesi | İngilizce Öğretmenliği | 3-0-3 |
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları |
|
|
TÜBİTAK 1005, 3001 | |
|
|
TÜBİTAK 1002 | |
|
|
H2020 Projesi | |
|
|
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | |
|
|
Araştırma | Yurtdışı Araştırma |
|
|
Yurtiçi Araştırma | |
|
|
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | |
|
|
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | |
|
|
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı |
|
|
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) |
|
|
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
|
Patent | Uluslararası patent |
|
|
Ulusal patent | |
|
|
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf |
|
|
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
|
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | |
|
|
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri |
|
|
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü |
|
|
TÜBİTAK bilim ödülü | |
|
|
TÜBA Akademi Ödülü | |
|
|
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | |
|
|
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | |
|
|
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | |
|
|
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | |
|
|
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | |
|