Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | BASIN-YAYIN | GİRNE AMERİKAN ÜNİVERSİTESİ | 2010 |
YÜKSEK LİSANS | GAZETECİLİK | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2013 |
DOKTORA | GAZETECİLİK | GAZİ ÜNİVERSİTESİ | 2016 |
DOÇENTLİK | GAZETECİLİK VE MEDYA ÇALIŞMALARI | T.C. ÜNİVERSİTELERARASI KURUL BAŞKANLIĞI (ÜAK) | 2019 |
1. Siyasal iletişimde bir propaganda aracı olarak ulusal kimlik: 7 Haziran 2015 Türkiye Genel Seçimleri örneği Danışman: Dr. Prof. Dr. Nurettin GÜZ, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, 2016.
1. Yazılı Basında HIV/AIDS İle Yaşayan Bireylere Yönelik Nefret Söylemi Danışman: Dr. Yrd. Doç. Dr. Haluk SELMAN, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Gazetecilik Anabilim Dalı, ANKARA, Türkiye, 2013.
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2013-04-22 - 2017-04-14 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2017-04-17 - 2018-11-08 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2018-11-13 - 2019-06-21 |
DOÇENT DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-06-21 - Devam ediyor |
Görev Ünvanı | Görev | Kurum/Diğer | Yıl |
ANABİLİM DALI BAŞKANI | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-09-17 - 2024-09-17 |
BİRİM AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2020-11-04 - 2022-11-04 |
BÖLÜM BAŞKAN YARDIMCISI | İLETİŞİM FAKÜLTESİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2019-02-21 - 2021-03-05 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ DEKAN YARDIMCISI | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2018-05-28 - 2018-11-08 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | MŞÜ SENATOSU İLETİŞİM FAK. ÖĞRETİM ÜYESİ TEMSİLCİSİ | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2018-04-19 - 2018-11-08 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | BASIN-YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜR VEKİLİ | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2018-02-28 - 2018-06-01 |
DR. ÖĞRETİM ÜYESİ | İLETİŞİM FAKÜLTESİ GAZETECİLİK BÖLÜM BAŞKAN VEKİLİ | MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ | 2017-11-15 - 2018-11-08 |
2017
9. GÜZ, N.; YANIK, H.; YEGEN, C.; ÖZBULDUK KILIÇ, I.; BİNGÖL, M. Kamuoyu Araştırmaları ve Medyaya Güven. ULUSLARARASI HAKEMLI İLETİŞİM VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGISI, 2017, , 1-20. 70 + 0 10.17361/UHIVE.2017.3.10
8. GÜZ, N.; YANIK, H.; YEGEN, C. İletişim fakülteleri eğitim sistemine yönelik yeni bir yaklaşım. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2017, 3, 1546-1560. 100 + 0
7. YEGEN, C. İnternet Gazeteciliği ve Aile içi Şiddet Haberleri. ULUSLARARASI HAKEMLİ İLETİŞİM VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2017, , 85-110. 100 + 0 10.17361/UHIVE.2017.3.4
6. GÜZ, N.; YEGEN, C.; YANIK, H. Haber ve bilgi alma aracı olarak yeni medya: Muş ili örneği. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2017, 3, 1404-1417. 100 + 0
2015
5. YEGEN, C. ONLINE BİR MİZAH PLATFORMU OLARAK PÜFTEREM İNTERNET SİTESİ VE YALAN HABER SERVİSİ AJANS NEWS ÜZERİNDEN HABER GERÇEKLİK VE MİZAH İLİŞKİSİ. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON (TOJDAC), 2015, 5, 13-25. 100 + 0
4. GÜZ, N.; YANIK, H.; YEGEN, C. Türk yazılı basınında “Başkanlık Sistemi” tartışmaları. INTERNATİONAL JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES AND EDUCATİON RESEARCH, 2015, 1, 1283-1295. 100 + 0 10.24289/ijsser.279137
3. YEGEN, C. ÇOCUK CİNAYETİ HABERLERİNİN TÜRK YAZILI BASININDA SUNUMU POSTA GAZETESİ ÖRNEĞİ. GLOBAL MEDİA JOURNAL TURKİSH EDİTİON, 2015, 5, 363-384. 100 + 0
2014
2. YEGEN, C. İNTERNET HABERCİLİĞİNDE KADIN CİNAYETİ HABERLERİNİN SUNUMU: POSTA GAZETESİ ÖRNEĞİ. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON (TOJDAC), 2014, 4, 15-28. 100 + 0 10.7456/10403100/002
1. YEGEN, C. MEDYANIN KAMUOYU OLUŞTURMA VE GÜNDEM BELİRLEME ROLÜ ÜZERİNE SARAI SIERRA HABERLERİYLE OLUŞTURULAN YAPAY GÜNDEM. İCLE ÜNİVERSİTESİ HAKEMLİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 2014, , 21-46. 100 + 0
2022
4. YEGEN, C.; BERGER, A. A METAPHORICAL APPROACH TO DEVELOPING BEHAVIOR WITHIN THE CONTEXT OF THE COVID-19 PANDEMIC. TÜRKİYE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ/26306220, 2022, , 215-238. 100 + 0 10.17829/turcom.1051964
3. YEGEN, C.; AYHAN, B.; Demir, Y. Twitter’s Role in Digital Democracy, Post-Truth, and Political Polarization. ROMANİAN JOURNAL OF COMMUNİCATİON AND PUBLİC RELATİONS, 2022, 24, 45-65. 100 + 0 https://journalofcommunication.ro/index.php/journalofcommunication/article/view/343/326 Publications_003.pdf
2018
2. YEGEN, C. The Impact of Suicide Attacks on Voting Behavior: The Caseof November 2015 Early Elections. TÜRKİYE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2018, , 93-114. 100 + 0 10.17829/turcom.468663
1. YEGEN, C. Yazılı Basında 16 Nisan 2017 Referandumunun Sunumu. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN, ART AND COMMUNİCATİON - TOJDAC, 2018, 8, 178-189. 100 + 0 10.7456/10802100/003
2014
3. YEGEN, C.; ABUKAN, M. Rhetoric Foucault and Parrhesia. JOURNAL OF MANAGEMENT RESEARCH, 2014, 6, 170-183. 100 + 0
2. YEGEN, C. DİJİTAL AKTİVİZMİN BİR TÜRÜ OLARAK HACKTİVİZM VE RedHack. İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ULUSLARARASI HAKEMLİ İLETİŞİM BİLİMLERİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2014, 1, 118-132. 100 + 0
1. YEGEN, C.; ABUKAN, M. Derrida and Language Deconstruction. INTERNATİONAL JOURNAL OF LİNGUİSTİCS, 2014, 6, 37-50. 100 + 0
2024
15. YEGEN, C. Sosyal Psikoloji ve Dijitalleşme İlişkisine Apokaliptik Distopya Üzerinden Bir Yaklaşım: Avenue 5 Dizisi. INTERMEDİA INTERNATİONAL E-JOURNAL, 2024, 11, 42-62. 200 + 0 10.56133/intermedia.1443796
2023
14. YEGEN, C.; DÖNMEZ, S. Tarih ve Kolektif Bellek Aktarımında Sanal Gerçeklik: “War Remains” Örneği . İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2023, 10, 412-430. 200 + 0 10.17336/igusbd.997258 Publications_002.pdf
13. YEGEN, C.; BİLGİN, B. ALTERNATİF HABERCİLİK ÇERÇEVESİNDE TİKTOK: POLİTAİNMENT VE BİR ‘EĞLENCE HABER’ ARACI OLARAK TİKTOK PLATFORMUNUN POTANSİYELİ . GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2023, 11, 474-499. 200 + 0 10.19145/e-gifder.1189669 Publications_001.pdf
2020
12. YEGEN, C.; KARAYOL, M. Futbol ve Kimlik: K-Pet Süper Lig (KKTC) Takım Armaları Özelinde Bir Analiz. ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2020, , 105-114. 200 + 0
11. YEGEN, C.; ULUSOY, N. Fringe ve Diorama Aracılığı ile Gerçeklik, Teknoloji ve Evren Üzerine. GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM DERGİSİ, 2020, , 60-79. 200 + 0
10. YEGEN, C. SPEED, SIMULTANEITY AND INTERACTION IN NEW MEDIA: A STUDY ON MOBILE APPLICATION NEWS. SELÇUK İLETİŞİM, 2020, 13, 158-179. 200 + 0
2019
9. GÜZ, N.; YEGEN, C.; AYDIN, B. Dijital Propaganda ve Politik Başarı:24 Haziran 2018 CumhurbaşkanlığıSeçiminin Twitter Analizi. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ, 2019, 6, 1461-1481. 200 + 0 0.17680/erciyesiletisim.522546
8. AYDIN, B.; YEGEN, C. BİR SEÇİCİ TALEP YARATMAYI AMAÇLAYAN REKLAM ARACI OLARAK MİLLİYETÇİLİK. SELÇUK İLETİŞİM, 2019, 12, 940-968. 200 + 0
2018
7. YEGEN, C. The Role of Local News Portals in Political Informing and New Media Based Urban Nationalism. TURKİSH STUDİES INFORMATİON TECHNOLOGİES APPLİED SCİENCES, 2018, 13, 165-180. 200 + 0 10.7827/TurkishStudies.12926
6. YEGEN, C. Doğru Haber Alma Hakkı ve Sosyal Medya Dezenformasyonunu Doğruluk Payı ve Yalansavar ile Tartışmak. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ AKADEMİA, 2018, 5, 101-121. 200 + 0 10.17680/erciyesiletisim.390324
5. YEGEN, C.; AYDIN, B. KAMUOYU OLUŞUMU VE SEÇİMLER: 24 HAZİRAN 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ VE 27. DÖNEM MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMİ ÜZERİNE BİR AĞ ANALİZİ. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2018, 6, 1248-1276. 200 + 0 10.19145/e-gifder.429113
4. YEGEN, C.; AYDIN, B. Postmodern Bir Kimlik Olarak Veganlık ve Bir Çevrimiçi Vegan Ağının Analizi. GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ İLETİ-ŞİM DERGİSİ, 2018, , 91-114. 200 + 0 10.16878/gsuilet.436034
3. YEGEN, C. Empire and Power Imagination in Football: A Review on Osmanlıspor’s Twıtter Shares. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ (E-GİFDER), 2018, 6, 588-614. 200 + 0 10.19145/e-gifder.378418
2. YEGEN, C. Utopian and Dystopian Approaches to Technology and Communication Technologies: With The Examples of The Jetsons and Westworld. GAZİANTEP UNİVERSİTY JOURNAL OF SOCİAL SCİENCES, 2018, 17, 959-979. 200 + 0 10.21547/jss.417975
2017
1. GÜZ, N.; YEGEN, C. Ölü Canlar’dan Instagram’a Kimlik ve Statü Sahibi Olmanın Allomorfizmi Üzerine. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ, 2017, , 103-123. 200 + 0
2016
7. YEGEN, C. Annales Okulu, Marc Bloch ve “Tarih Savunusu: Veya TarihçilikMesleği” yapıtı üzerinden Bloch’un tarih anlayışı. ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2016, 1, 25-39. 100 + 0
6. YEGEN, C. Yeni Medyanın Gündelik Yaşama Etkileri armut com ve evebirilazim com Örnekleri İle Çevrimiçi Hizmet Satın Alma Pratiği. ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2016, 4, 81-103. 100 + 0 10.18506/anemon.258554
5. YEGEN, C. MODERNIZATION AND WOMAN IDENTITY IN POLITICAL COMMUNICATION. SELÇUK İLETİŞİM, 2016, 9, 119-143. 100 + 0 doi: 10.18094/si.00315
2015
4. YEGEN, C. BİR DİJİTAL AKTİVİZM BİÇİMİ OLARAK SLAKTİVİZM CHANGE ORG ÖRNEĞİ. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015, , 84-108. 100 + 0
2014
3. YEGEN, C. Feyerabend in Bilgi Üzerine Üç Söyleşi İle Özgür Bir Toplumda Bilim Yapıtları Işığında Bilgi Sosyolojisi ve Bilim Üzerine Bir İnceleme. ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2014, 2, 137-150. 100 + 0
2. YEGEN, C. TÜRK YAZILI BASINININ HIV AIDS HABERLERİNDEKİ NEFRET SÖYLEMİ POSTA GAZETESİ ÖRNEĞİ. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ, 2014, 2, 317-349. 100 + 0
2013
1. YEGEN, C. Demokratik ve Yeni Bir Kamusal Alan Olarak Sosyal Medya. ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 2013, 1, 119-135. 100 + 0
2015
1. DEMİREL DEĞİRMENCİ, S.; YEGEN, C. Tüketim Postmodernizm ve Kapitalizm Örgüsü. ANKARA ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015, 2, 115-138. 100 + 0
1. Mondal, S.; YEGEN, C.; Das, S. New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development, ISBN: 978-981-19-8617-8, Palgrave Macmillan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 207 Sayfa, İngilizce, Singapur, Singapur, 2023. 167
https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-19-8618-5
2. GÜZ, N.; YEGEN, C. Media with its news, approaches and fractions in new media age, ISBN: 978-3-631-76004-8, Peter Lang Publications, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 238 Sayfa, İngilizce, Berlin, Almanya, 2018. 125
https://www.peterlang.com/document/1110604
1. YEGEN, C. #kesinbilgi Yeni Medyada Bilgi ve Haberin Durumu, ISBN: 9786051967707, Çizgi Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 112 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2022. 500
https://www.kitapyurdu.com/kitap/kesinbilgi-amp-yeni-medyada-bilgi-ve-haberin-durumu/614950.html
1. YEGEN, C. Media and Digital ModernismNew Communication Environments, ISBN: 978-3-631-76485-5, Peter Lang Publications, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 212 Sayfa, İngilizce, , Almanya, 2018. 500
https://www.peterlang.com/document/1110448
2. YEGEN, C. Media with its news, approaches and fractions in the new media age, ISBN: 978-3-631-76004-8, Peter Lang Publications, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 238 Sayfa, İngilizce, Berlin, Almanya, 2018. 500
https://www.peterlang.com/document/1110604
3. YEGEN, C.; YANIK, H. DİJİTAL MEDYANIN TOPLUMSAL DİNAMİKLERİ, ISBN: 978-625-7405-87-4, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 205 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2021. 250
https://www.egitimyayinevi.com/dijital-medyanin-toplumsal-dinamikleri
4. YEGEN, C.; KIRIK, A. DİJİTAL ÇAĞDA İLETİŞİM: İMKÂN VE SINIRLILIKLAR, ISBN: 978-625-6408-77-7, Eğitim Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 204 Sayfa, Türkçe, Konya, Türkiye, 2023. 0
5. YEGEN, C. Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, ISBN: 9781522553571, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 599 Sayfa, İngilizce, , Amerika Birleşik Devletleri, 2018. 0
6. YEGEN, C.; YEGEN, B. YENİ MEDYA, TOPLUM VE KAMUSAL ALAN, ISBN: 978-605-72196-3-3, Ütopya Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 774 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2022. 0
7. DİKER, E.; YEGEN, C. Ağ Toplumunda İletişim Pratikleri, ISBN: 978-605-337-260-8, LİTERATÜRK, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 372 Sayfa, Türkçe, KONYA, Türkiye, 2020. 250
https://www.kitapyurdu.com/kitap/ag-toplumunda-iletisim-pratikleri/535255.html
8. GÜZ, N.; YEGEN, C. Academic Studies About Communication, Business and Economics, ISBN: 978-605-67769-8-4, SRA (Strategic Research Academy), Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 170 Sayfa, İngilizce, , Türkiye, 2018. 0
9. AYDIN, B.; YEGEN, C. Public Relations In The Networked Publics, ISBN: 978-3-631-80399-8, PETER LANG, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, Sayfa, İngilizce, BERLİN, Almanya, 2019. 250
https://www.peterlang.com/document/1111399
10. YEGEN, C. Handbook of Research on Transmedia Storytelling and Narrative Strategies, ISBN: 9781522553571, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 599 Sayfa, İngilizce, , Amerika Birleşik Devletleri, 2018. 1000
https://www.igi-global.com/book/handbook-research-transmedia-storytelling-narrative/188635
11. YEGEN, C.; KIRIK, A.; ÇETİNKAYA, A. New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development, ISBN: 978-981-19-8617-8, Palgrave Macmillan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 273 Sayfa, İngilizce, Singapur, Singapur, 2023. 333
https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-19-8618-5
12. YEGEN, C.; HARMATIY, O. New Normal in Digital Enterprises Strategies for Sustainable Development, ISBN: 978-981-19-8617-8, Palgrave Macmillan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 273 Sayfa, İngilizce, Singapur, Singapur, 2023. 500
https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-19-8618-5
13. YEGEN, C.; DAS, S. Digital Entertainment as Next Evolution in Service Sector Emerging Digital Solutions in Reshaping Different Industries, ISBN: 978-981-19-8120-3, Palgrave Macmillan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 207 Sayfa, İngilizce, Singapur, Singapur, 2023. 500
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-981-19-8121-0_12
14. YEGEN, C.; Mondal, S. Digital Entertainment The Next Evolution in Service Sector, ISBN: 978-981-15-9723-7, Springer Nature Singapore Pte Ltd. Palgrave Macmillan, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 247 Sayfa, İngilizce, Singapore, Singapur, 2021. 250
https://link.springer.com/book/10.1007/978-981-15-9724-4
15. YEGEN, C.; YANIK, H. Medya ve İletişim Çalışmaları, ISBN: 978-625-8012-35-4, Kriter Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 223 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2021. 250
https://www.kriteryayinevi.com/
16. YEGEN, C. Innovations in Digital Branding and Content Marketing, ISBN: 9781799844204, IGI GLOBAL, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 311 Sayfa, İngilizce, Hersey, Amerika Birleşik Devletleri, 2021. 500
https://www.igi-global.com/book/innovations-digital-branding-content-marketing/244451
17. DÖNMEZ, S.; YEGEN, C. Handbook of Research on Narrative Interactions, ISBN: 9781799849032, IGI Publishing, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 401 Sayfa, İngilizce, Hersey, Amerika Birleşik Devletleri, 2021. 250
https://www.igi-global.com/book/handbook-research-narrative-interactions/244612
18. KIRIK, A.; YEGEN, C. Tüm Boyutlarıyla İnternet Haberciliği, ISBN: 978-605-180-601-3, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 348 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2017. 250
https://www.dr.com.tr/Kitap/Tum-Boyutlariyla-Internet-Haberciligi/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Iletisim/urunno=0001690524001
19. YEGEN, C. Political Propaganda, Advertising, and Public Relations: Emerging Research and Opportunities, ISBN: 9781799817352, IGI Global, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 212 Sayfa, İngilizce, , Amerika Birleşik Devletleri, 2019. 500
https://www.igi-global.com/book/political-propaganda-advertising-public-relations/233941
1. YEGEN, C. Yeni Medya ve Kullanıcının Yükselişi, ISBN: 978-605-5580-98-8, Ütopya Yayınları, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 511 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2016. 50
https://www.dr.com.tr/Kitap/Yeni-Medya-Kullanicinin-Yukselisi/Kolektif/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Medya/urunno=0000000693169
1. YEGEN, C. Siyasal İletişim, Propaganda ve Ulusal Kimlik, ISBN: 978-605-2228-34-0, Kriter Yayınevi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 272 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2018. 500
https://www.idefix.com/Kitap/Siyasal-Iletisim-Propaganda-Ve-Ulusal-Kimlik/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Medya/urunno=0001765906001
1. YEGEN, C. Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, ISBN: , Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 500
https://www.nobelyayin.com/teoriden-uygulamaya-siyasal-iletisim_4165.html
2. YEGEN, C.; DÖNMEZ, S. GENÇLİK VE DİJİTAL ÇAĞ, ISBN: 978-975-491-497-9, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 225 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2020. 250
https://hacettepekitap.hacettepe.edu.tr/openaccess/40_Genclik-ve-Dijital-Cag.pdf
3. YEGEN, C. Yeni Medya Çalışmaları 3, ISBN: 9786056562815, Taş Mektep Yayın Atölyesi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 220 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2015. 500
http://www.tasmektep.com.tr/
4. YEGEN, C.; YANIK, H. Ağdaki Şüphe Bir Sosyal Medya Eleştirisi, ISBN: 978-605-333-502-3, Beta Basım A.Ş., Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 392 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2015. 250
5. YEGEN, C.; KIRIK, A. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 2, ISBN: 978-625-7938-92-1, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 527 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
6. YEGEN, C. Yeni Medya Trendleri, Yeni Medya İletişim Teknoloji Toplum ve İş Dünyası İçin Perspektifler, ISBN: 9786052819289, Hiperlink eğit.ilet.yay.san.tic.ve ltd.sti., Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 155 Sayfa, Türkçe, İstanbul, Türkiye, 2020. 500
https://www.dr.com.tr/Kitap/Yeni-Medya-Trendleri-Yeni-Medya-Iletisim-Teknoloji-Toplum-ve-Is-Dunyasi-Icin-Perspektifler/Kolektif/Egitim-Basvuru/Is-Ekonomi-Hukuk/Medya/urunno=0001873494001
7. YEGEN, C. İletişim Çalışmalarında Dijital Yaklaşımlar TWITTER, ISBN: 978-6056522420, Heretik Basın Yayın Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 312 Sayfa, Türkçe, Ankara, Türkiye, 2015. 500
https://www.kitapyurdu.com/kitap/twitter-amp-iletisim-calismalarindan-dijital--yaklasimlar/360574.html
8. KIRIK, A.; YEGEN, C. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar - 1, ISBN: 978-625-7938-93-8, GECE KİTAPLIĞI, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 502 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 0
9. YEGEN, C.; KANLI, İ. Yeni Medyada Güncel Yaklaşımlar, ISBN: 978-625-402-331-6, Nobel Akademik Yayıncılık, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: 1000, 328 Sayfa, Türkçe, ANKARA, Türkiye, 2020. 250
https://www.nobelyayin.com/yeni-medyada-guncel-yaklasimlar_16099.html
21. YEGEN, C., RUSYA-UKRAYNA KRİZİNDE DİJİTAL PROPAGANDA VE SAHTE İÇERİKLER: DEEPFAKE VE CHEAPFAKE. III. BİLSEL ULUSLARARASI SÜMELA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2024-04-06, 2024-04-07, Trabzon, Türkiye, 2024. 200
20. YEGEN, C., Yeni Medya ve Bedensel Pozitivizm. 1. BİLSEL ULUSLARARASI DÜNYA BİLİM ve ARAŞTIRMA KONGRESİ, 2023-06-24, 2023-06-25, İstanbul, Türkiye, . 200
19. YEGEN, C.; Polat, S., DİJİTAL KÜLTÜR VE PANDEMİ: POST-COVID EĞİLİM VE PRATİKLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA. 4. Uluslararası Ankara Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, 2022-07-29, 2022-07-31, Ankara, Türkiye, . 200
18. Yegen, C.; Yegen, A., PROPAGANDA: GÜÇ, LİDERLİK VE İHTİŞAM. ULUSLARARASI 5 OCAK SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 2020-01-03, 2020-01-05, Adana, Türkiye, 2020. 200
17. YEGEN, C., TRADITIONS AND RITUALS AS COMMUNICATION AND TELECOMMUNICATION SYSTEMS. ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, 2019-12-20, 2019-12-22, ANKARA, Türkiye, . 200
16. GÜZ, N.; YEGEN, C.; AYDIN, B., DİJİTAL KAMUOYUNU ANLAMAK: 23 HAZİRAN 2019 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI SEÇİMLERİNE YÖNELİK BİR SOSYAL AĞ ANALİZİ. ULUSLARARASI BİLİM, TEKNOLOJİ VE SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL GELİŞMELER SEMPOZYUMU, 2019-12-20, 2019-12-22, Ankara, Türkiye, 2019. 200
15. POLAT, S.; YEGEN, C., İNTERNET GAZETECİLİĞİNDE “ONUR YÜRÜYÜŞÜ” HABERLERİ. 1.ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ, 2019-11-07, 2019-11-09, Niğde, Türkiye, 2019. 200
14. GÜZ, N.; YEGEN, C., SOSYAL MEDYADA KANAAT ÖNDERLİĞİ VE SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ: FUTBOL ÖZELİNDE BİR DEĞERLENDİRME. 3. Uluslararası Akdeniz Sempozyumu, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, . 200
13. GÜZ, N.; YEGEN, C.; AYDIN, B., SOSYAL MEDYADA EŞİK BEKÇİLİĞİ: MART 2019 YEREL SEÇİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. 3. ULUSLARARASI AKDENİZ SEMPOZYUMU, 2019-10-31, 2019-11-02, Mersin, Türkiye, . 200
12. YEGEN, C., 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri ve Mersin İli Belediye Başkan Adaylarının Seçim Görselleri Üzerine Bir İnceleme. 2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, . 200
11. YEGEN, C., Seçim Kampanyalarında Kısa Mesaj (Sms) Kullanımı Ve Seçmen Davranışı: Mersin Özelinde Bir Araştırma. 2. Uluslararası Mersin Sempozyumu, 2019-05-23, 2019-05-25, Mersin, Türkiye, . 200
10. GÜZ, N.; YEGEN, C.; YANIK, H., Instagram Yeni Bir Politik Propaganda Ortamı Olabilir Mi?. V. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Sempozyumu (ISMS), 2018-11-16, 2018-11-17, Ankara, Türkiye, . 200
9. GÜZ, N.; YEGEN, C., Bir Dijital Gazetecilik Biçimi: Robot Gazetecilik. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 2018-10-18, 2018-10-19, Mersin, Türkiye, . 200
8. GÜZ, N.; YEGEN, C., Letgo ve Gardrops Üzerinden Çevrimiçi Tüketim. International Conference on Multidisciplinary Sciences (icomus), 2017-11-25, 2017-11-26, Ankara, Türkiye, 2017. 200
7. YEGEN, C., People’s Houses and Identity. VI. IBANESS Congress Series, 2017-10-28, 2017-10-29, Ohrid, Makedonya, . 200
6. GÜZ, N.; YEGEN, C.; YANIK, H., Constitution of Identity in Electoral Images: A Review of CHP Retro CHP Cool. International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, 2017-05-18, 2017-05-21, BERLİN, Almanya, 2017. 200
5. YEGEN, C.; AYHAN, Ç., AN ALLEGORIC AND IRONIC NEWS PLATFORM ON INSTAGRAM RESMİ GASTE. The International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR’2016), 2016-10-14, 2016-10-16, Barselona, , 2016. 200
4. GÜZ, N.; YANIK, H.; YEGEN, C., Media Reliability and Effects of Ideological Trends to Press Preferences. X. European Conference on Social andBehavioral Sciences, 2016-05-19, 2016-05-22, SARAYBOSNA, Bosna Hersek, 2016. 200
3. YEGEN, C., Citizen Journalism As A Crowdsourced System By Way of The Internet The Example of 140journos. Shaping the Future of News Media, the International Conference on Integrated Journalism Education, Research and Innovation, 2015-06-17, 2015-06-19, BARSELONA, İspanya, . 200
2. GÜZ, N.; YEGEN, C.; YANIK, H., New Media and Journalism in Turkey A Comparative Analysis on Twitter Usage Practices of Yeni Şafak and Sözcü Newspapers. Shaping the Future of News Media, the International Conference on Integrated Journalism Education, Research and Innovation, 2015-06-17, 2015-06-19, BARSELONA, İspanya, . 200
1. YEGEN, C.; YEGEN, B., A Concept is Originated From Communication Technologies Communicative Reality and Building Reality in Written Press. V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 2014-09-11, 2014-09-14, St. Petersburg, Rusya, . 200
10. YEGEN, C., Karadeniz’deki İlk Milli Derin Deniz Sondajı ve Doğalgaz Rezervi Keşfi Konulu Haberler Üzerine Bir İnceleme. Uluslararası Türk Kültür ve Sanatı Sempozyumu, 2020-10-29, 2020-10-30, ANKARA, Türkiye, . 100
9. YEGEN, C.; KIRIK, A., Sosyal Ağlar ve Kimlik: İdeal “Ben”. Birinci Uluslararası Şişli Bilim Kongresi, 2019-10-24, 2019-10-25, İstanbul, Türkiye, 2019. 100
8. KIRIK, A.; YEGEN, C., Sosyal Medyada Sağlıklı Oyuncaklar Akımı: Amigurumi. Birinci Uluslararası Şişli Bilim Kongresi, 2019-10-24, 2019-10-25, İstanbul, Türkiye, 2019. 100
7. GÜZ, N.; YEGEN, C.; AYDIN, B., Bir Dijital Propaganda Mecrası Olarak Twitter: Cumhurbaşkanlığı Seçimleri Üzerine Bir Analiz. Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, 2018-10-18, 2018-10-19, Mersin, Türkiye, . 100
6. GÜZ, N.; YANIK, H.; YEGEN, C., Yazılı Basının Kamuoyu Oluşturma Görevi: Etimesgut Örneği Üzerine Bir Araştırma. Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, 2018-03-29, 2018-03-30, Ankara, Türkiye, 2018. 100
5. YEGEN, C., A New Form in Journalism: Drone Journalism. 14th International Conference on Social Sciences (ICSS XIV), 2018-03-02, 2018-03-03, Frankfurt, Almanya, . 100
4. YEGEN, C., New Media, Propaganda and Nationalism. The 3rd International Congress on Social and Economic Sciences (ICSES), 2017-11-15, 2017-11-19, ATİNA, Yunanistan, 2017. 100
3. YEGEN, C., 2017 Referendum Campaigns in the Light of Disorder of Authority, Issue of Perpetuity and Regime Shift. 9th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, 2017-09-08, 2017-09-10, Berlin, Almanya, 2017. 100
2. YEGEN, C., Ottoman Identity in Political Communication. The International Conference on the Changing World and Social Research (ICWSR’2016), 2016-10-14, 2016-10-16, BARSELONA, İspanya, 2016. 100
1. YEGEN, C.; YEGEN, B., An Evaluation on Technology and Communication Technologies Impact on Daily Life and Future with Reference to Black Mirror Series. V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 2014-10-11, 2014-10-14, St. Petersburg, Rusya, . 100
3. Uluslararası Anadolu Kültür ve Sanatı Bilimsel Araştırma Projesi, Etimesgut Belediye Başkanlığı, Proje No: 0, 50000 TL, Araştırmacı, 2020,Tamamlandı. 0
2. Farklı Yönleriyle Etimesgut, Etimesgut Belediyesi, Proje No: 3004955, 50000 TL, Araştırmacı, 2018,Tamamlandı. 0
1. Kamuoyu Araştırmaları ve Medyaya Güven, BAP, Proje No: 23/2017-01, 7500 TL, Araştırmacı, 2017,Tamamlandı. 50
2. FATİH ORHAN, Yeni medyada nefret söylemi: Mersin ili örneği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
1. SÜMEYYE POLAT, Internet gazeteciliğinde iklim haberciliği, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Mersin Üniversitesi, Tamamlandı. 0
1. AKADEMIK PLATFORM EğITIM VE DEğIşIM DERGISI , [ 2022 : 1 ] . 4
2. AKADEMIK YAKLAşıMLAR DERGISI , [ 2024 : 1 ] . 0
3. AKADEMIK İNCELEMELER DERGISI , [ 2021 : 1 ] . 0
4. BALKAN SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2020 : 1 ] . 4
5. BILECIK ŞEYH EDEBALI ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2022 : 1 ] . 0
6. DöRDüNCü KUVVET ULUSLARARASı HAKEMLI DERGI , [ 2019 : 1 ] . 4
7. EGE ÜNIVERSITESI İLETIşIM FAKüLTESI MEDYA VE İLETIşIM ARAşTıRMALARı HAKEMLI E-DERGISI , [ 2021 : 1 ] . 4
8. GAZİ AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ , [ 2024 : 1 ] . 0
9. INTERMEDIA , [ 2020 : 4 ] . 16
10. INTERMEDIA INTERNATIONAL E-JOURNAL , [ 2022 : 1 ] . 4
11. INTERMEDIA INTERNATIONAL E-JOURNAL , [ 2021 : 2 ] . 0
12. MECMUA , [ 2021 : 1 ] . 4
13. NOSYON: ULUSLARARASı TOPLUM VE KüLTüR ÇALışMALARı DERGISI , [ 2021 : 1 ] . 0
14. OPUS ULUSLARARASı TOPLUM ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2019 : 2 ] . 8
15. RECEP TAYYIP ERDOğAN ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI , [ 2022 : 1 ] . 4
16. SINEFILOZOFI , [ 2022 : 1 ] . 4
17. ULUSLARARASı POLITIK ARAşTıRMALAR DERGISI , [ 2023 : 1 ] . 0
18. VAKANüVIS - ULUSLARARASı TARIH ARAşTıRMALARı DERGISI , [ 2023 : 1 ] . 4
19. İLETIşIM VE DIPLOMASI , [ 2022 : 1 ] . 4
20. İNSAN & TOPLUM , [ 2020 : 1 ] . 0
1. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
2. ERCİYES İLETİŞİM DERGİSİ , [ 2021 : 1 ] . 1
3. ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2018 : 2 ] . 2
4. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
5. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
6. AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2023 : 1 ] . 1
7. CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 0
8. DİL VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI , [ 2023 : 1 ] . 1
9. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2021 : 1 ] . 1
10. DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 1
11. EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEDYA VE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI HAKEMLİ E-DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 0
12. ERCİYES ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
13. FIRAT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2023 : 1 ] . 1
14. GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ İLE-T-İŞİM DERGİSİ , [ 2018 : 1 ] . 1
15. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ , [ 2017 : 3 ] . 3
16. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ , [ 2020 : 5 ] . 5
17. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ , [ 2021 : 2 ] . 2
18. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ , [ 2022 : 2 ] . 2
19. GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
20. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 0
21. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , [ 2021 : 1 ] . 0
22. KÜLTÜR VE İLETİŞİM , [ 2018 : 1 ] . 1
23. LİBERAL DÜŞÜNCE DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
24. MERSİN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2020 : 1 ] . 0
25. MEVZU , [ 2024 : 1 ] . 0
26. MOMENT DERGİ , [ 2021 : 1 ] . 0
27. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ SBE DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
28. ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , [ 2024 : 1 ] . 1
29. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 1
30. PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM BİLİMLERİ DERGİSİ , [ 2022 : 1 ] . 0
31. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ , [ 2019 : 2 ] . 2
32. SELÇUK İLETİŞİM , [ 2021 : 1 ] . 1
33. SELÇUK İLETİŞİM , [ 2020 : 3 ] . 3
34. SELÇUK İLETİŞİM , [ 2022 : 1 ] . 1
35. SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ (SBAD) , [ 2020 : 1 ] . 0
36. TRT AKADEMİ , [ 2022 : 1 ] . 1
37. TRT AKADEMİ DERGİSİ , [ 2024 : 1 ] . 1
38. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN ART AND COMMUNİCATİON , [ 2021 : 1 ] . 1
39. THE TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN ART AND COMMUNİCATİON , [ 2022 : 1 ] . 1
40. TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF DESİGN ART AND COMMUNİCATİON , [ 2024 : 1 ] . 1
41. YALOVA SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , [ 2019 : 1 ] . 0
42. YENİ MEDYA , [ 2017 : 1 ] . 0
43. YENİ MEDYA , [ 2022 : 1 ] . 1
44. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , [ 2021 : 1 ] . 1
45. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , [ 2020 : 2 ] . 2
46. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , [ 2021 : 3 ] . 3
47. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ , [ 2022 : 3 ] . 3
48. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ (ANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ) , [ 2019 : 3 ] . 3
49. İLETİŞİM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGİSİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ) , [ 2018 : 1 ] . 1
50. İLETİŞİM VE DİPLOMASİ , [ 2023 : 1 ] . 0
51. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ (İNİF E-DERGİ) , [ 2022 : 1 ] . 1
52. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK DERGİSİ İNİF E-DERGİ , [ 2017 : 2 ] . 0
53. İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ İLETİŞİM ÇALIŞMALARI DERGİSİ , [ 2017 : 3 ] . 0
54. ŞARKİYAT , [ 2023 : 1 ] . 1
1. Türkiye’de Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yollarının Geliştirilmesi, Proje Faaliyet 1.5 Pilot Eğitici Eğitimi, Avrupa Birliği-Avrupa Konseyi Ortak Projesi, Avrupa Konseyi - Türkiye Cumhuriyeti Adalet Bakanlığı, 2022-06-27-2022-07-01, 5 Gün, Mersin, Türkiye
2. Çocuklarla Mobil Habercilik ve Web Gazetesi Atölyesi, Workshop, Yenişehir CNR Expo Fuar Alanı, Mersin Üniversitesi, Avrupa Komisyonu (the European Commission), Avrupa Çocuk Üniversiteleri Birliği, Viyana Üniversitesi, TÜBİTAK, Türkiye Radyo ve Televizyon Kurulu (TRT), Türkiye Çocuk Üniversiteleri Platformu..., 2019-09-26-2019-10-27, 2 gün, Mersin, Türkiye
1. Yapay Zeka Çağında Dezenformasyonla Mücadele Yöntemleri, WORKSHOP, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dezenformasyonla Mücadele Merkezi, 2023-01-25-2023-01-25, -, Ankara, Türkiye
2. Türkiye’nin Tanıtım Stratejileri, WORKSHOP /Workshop /, Diplomasi Vakfı-Webinar, T.C Dışişleri Bakanlığı ve Diplomasi Vakfı, 2023-10-24-2023-10-24, 15:00:00, İstanbul, Türkiye
3. Türk Sineması ve Türkiye’nin Dünyadaki Kültürel Tanıtımı Çalıştayı, Workshop, Diplomasi Vakfı/Online, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, Diplomasi Vakfı, 2022-09-27-2022-09-27, 03:00:00, İstanbul, Türkiye
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |||||||||||||
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBİTAK 1002 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
H2020 Projesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtiçi Araştırma | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |||||||||||||
|
||||||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Patent | Uluslararası patent | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal patent | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |||||||||||||
|
||||||||||||||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBA Akademi Ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||||||||||||||
|