Derece | Bölüm | Üniversite/Kurum | Yıl |
LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2009 |
YÜKSEK LİSANS | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2015 |
YÜKSEK LİSANS | İLKÖĞRETİM | ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ | 2018 |
DOKTORA | İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2021 |
1. 5. Sınıf İngilizce Öğretim Programına Yönelik Paydaş Görüşleri Danışman: Dr. Ali Merç, Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye, .
Görev Ünvanı | Üniversite/Kurum | Yıl |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2013-04-09 - 2015-09-18 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ | ANADOLU ÜNİVERSİTESİ | 2015-09-18 - 2021-03-30 |
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ DOKTOR | MERSİN ÜNİVERSİTESİ | 2021-04-02 - Devam ediyor |
2023
1. DÜNDAR, E.; MERÇ, A. Post-Pandemic Teacher Education: Opinions of English Teacher Educators on Hybrid System. E-KAFKAS EGİTİM ARASTİRMALARİ DERGİSİ, 2023, 10, 454-472. 0 + 0 10.30900/kafkasegt.1312992
2017
1. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E. Investigating EFL coursebook research in Turkey: Trends in graduate theses of the 2001-2013 period. EDUCATİONAL SCİENCES: THEORY AND PRACTİCE, 2017, 17, 969-1014. 1000 + 0 10.12738/estp.2017.3.0090
1. DÜNDAR, E.; MERÇ, A. A critical review of research on curriculum development and evaluation in ELT. EUROPEAN JOURNAL OF FOREİGN LANGUAGE TEACHİNG, 2017, 2, 136-168. 100 + 0
2018
3. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E. Particularised checklists in materials evaluation: Developing contextually relevant criteria for Turkish EFL classes. JOURNAL OF LANGUAGE AND LİNGUİSTİC STUDİES, 2018, 14, 154-189. 100 + 0
2015
2. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E. Yabancı dil olarak Türkçe ders kitaplarının kültürel içeriğinin üç çevre modeline göre çözümlenmesi. TURKİSH STUDİES - INTERNATİONAL PERİODİCAL FOR THE LANGUAGES, LİTERATURE AND HİSTORY OF TURKİSH OR TURKİC, 2015, 10, 891-906. 100 + 0 http://www.turkishstudies.net/DergiTamDetay.aspx?ID=7882
1. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E. Metaphorical representations of a locally-produced English coursebook: Uncovering learner beliefs. THE JOURNAL OF INTERNATİONAL SOCİAL RESEARCH, 2015, 8, 586-594. 100 + 0 http://dx.doi.org/10.17719/jisr.20154013933
2022
2. DÜNDAR, E.; MERÇ, A. 5th Grade English Language Teaching Curricula in Turkey: Expectations vs. Realities. EXCELLENCE İN EDUCATİON JOURNAL, 2022, 11, 30-68. 100 + 0
2021
1. DÜNDAR, E.; MERÇ, A. Voices of Underrepresented Stakeholders: Parental Evaluation on 5th Grade ELT Curricula. EDUCATİON QUARTERLY REVİEWS, 2021, 4, 451-467. 100 + 0 10.31014/aior.1993.04.03.353
1. DÜNDAR, E.; MERÇ, A. Educational Implications in the Covid-19 Era, ISBN: 978-625-8499-23-0, Vizetek, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 238 Sayfa, İngilizce, Ankara, Türkiye, 2022. 0
2. DÜNDAR, E. FARKLI DİSİPLİNLER AÇISINDAN KAVRAM ÖĞRETİMİ, ISBN: 978-625-397-772-6, Nobel, Baskı Sayısı: 1, Baskı Adet Sayısı: , 229 Sayfa, Türkçe, , Türkiye, 2023. 0
2. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E., Exploring the pros and cons of a local English coursebook in user preferences. INTCESS 2016: 3rd. International Conference on Education and Social Sciences, 2016-02-08, 2016-02-10, İstanbul, Türkiye, . 200
1. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E., Coming to grips with materials evaluation: Lessons learned from interviewing local coursebook users. INTCESS 2016: 3rd. International Conference on Education and Social Sciences, 2016-02-08, 2016-02-10, İstanbul, Türkiye, . 200
3. DÜNDAR, E., Diversity in Locally-Published ELT Coursebooks. Second International Language-for-All Conference, 2023-10-19, 2023-10-20, Adana, Türkiye, . 100
2. DÜNDAR, E., Development of a scale on pre-service English teachers’ attitudes towards the use of literature in English language teaching. GlobELT2019: 5th International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, 2019-04-11, 2019-04-14, Girne, KKTC, . 100
1. ŞİMŞEK, M.; DÜNDAR, E., Kachru’nunüç çevre modeline göre yabancı dil olarak Türkçe ders kitaplarındaki kültürel içeriğin incelenmesi. 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 2014-06-19, 2014-06-21, Muğla, Türkiye, . 100
FAALİYET TÜRÜ | DETAYI | |
Proje | TÜBİTAK 1001, 1003, 3501, 1505, COST, Uluslararası İkili İşbirliği Programları | |
|
||
TÜBİTAK 1005, 3001 | ||
|
||
TÜBİTAK 1002 | ||
|
||
H2020 Projesi | ||
|
||
Diğer uluslararası özel veya resmi kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi dokuz aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Diğer ulusal kamu veya özel kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenmiş ve destek süresi 9 aydan az olmayan Ar-Ge niteliğini haiz proje | ||
|
||
Araştırma | Yurtdışı Araştırma | |
|
||
Yurtiçi Araştırma | ||
|
||
Yayın | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayımlanmış araştırma makalesi | |
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış araştırma makalesi | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış derleme veya kısa makale(editöre mektup, yorum, vaka takdimi, teknik not, araştırma notu, özet ve kitap kritiği) | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan araştırma makalesi | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makale | ||
|
||
SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Alan endexleri (ÜAK tarafından tanımlanan alanlar için) kapsamındaki dergilerde editörlük veya editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
ULAKBİM TR dizin tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde editörlük ve editör kurulu üyeliği | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap editörlüğü | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitap | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayımlanmış özgün bilimsel kitaplarda bölüm yazarlığı (Aynı kitapta en çok 2 bölüm değerlendirmeye alınır.) | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Uluslararası boyutta performansa dayalı yayımlanmış karma ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Ulusal boyutta performansa dayalı yayımlanmış kişisel ses ve/veya görüntü kaydı | ||
|
||
Tasarım | Endüstriyel, çevresel (bina, peyzaj ve iç mekan) veya grafiksel tasarım; sahne, moda(kumaş, aksesuar veya giysi tasarımı) veya çalgı tasarımı | |
|
||
Sergi | Özgün yurtdışı bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | |
|
||
Özgün yurtiçi bireysel etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtdışı grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Özgün yurtiçi grup/karma/toplu etkinlik (sergi, bienal, trienal, gösteri, dinleti, festival ve gösterim) | ||
|
||
Patent | Uluslararası patent | |
|
||
Ulusal patent | ||
|
||
Atıf | SCI, SCI-Exp, SSCI ve AHCI kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | |
|
||
Alan endeksleri(varsa) kapsamındaki dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayınlanmış makalelerde atıf | ||
|
||
Tanınmış uluslararası yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Tanınmış ulusal yayınevleri tarafından yayınlanmış özgün bilimsel kitapta atıf | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin uluslararası kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Güzel sanatlardaki eserlerin ulusal kaynak veya yayın organlarında yer alması veya gösterime ya da dinletime girmesi | ||
|
||
Tebliğ | Hakemli uluslararası bilimsel konferansta, sempozyumda veya kongrede sözlü olarak sunulan ve bunların kitabında yayınlanan tam bildiri | |
|
||
Ödül | YÖK Yılın Doktora Tezi Ödülü | |
|
||
TÜBİTAK bilim ödülü | ||
|
||
TÜBA Akademi Ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK TWAS veya Teşvik ödülü | ||
|
||
TÜBİTAK Ufuk 2020 Programı eşik üstü ödülü | ||
|
||
Yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Yurtiçi kurum veya kuruluşlardan alınan bilim ödülü (Sürekli olarak verilen daha önce en az 5 kez verilmiş, ilgili kurum ve kuruluşun internet sayfasından duyurulan ve akademik ağırlıklı bir değerlendirme jürisi veya seçici kurulu olan)(Aynı çalışma veya | ||
|
||
Uluslararası jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Ulusal jurili sürekli düzenlenen güzel sanatlar etkinliklerinde veya yarışmalarda eserlere verilen uluslararası derece ödülü (mansiyon hariç)(Aynı çalışma veya eser nedeni ile alınan farklı ödüller için en fazla bir defa puanlama yapılır.) | ||
|
||
Mevzuatı çerçevesinde, ilgili kuruluşlar (bakanlıklar, yerel yönetimler, meslek odaları, uluslararası kuruluşlar) tarafından sürekli düzenlenen planlama, mimarlık ve kentsel tasarım, peyzaj tasarımı, iç mimari tasarım, endüstri ürünleri tasarımı ve mimarl | ||
|